DAATH

Sose feledd, hogy csak a döglött hal úszik az árral.

Malcolm Muggeridge

 
KöszöntőGyarapodásAnyagokKönyvtárFórumKeresésKapcsolatok

VEZÉRLŐPULT

Témakörök

Új hozzászólás


Regisztráció

Jelszócsere

Emailcsere


Legrégibbek

Előző tucat


Teljes lista


ADATOK

Kategória:

Gyakorlat


Létrehozó:

tirianne


Létrehozás ideje:

2003. augusztus 30.


Utolsó hozzászólás:

2009. április 7.


NÉPSZERŰSÉG

Érdeklődés:

9888 letöltés
92 hozzászólás


KERESÉS

Mit:



Hol:

anyagok
könyvtár
fórum
kapcsolatok


[Rendben][Törlés]



Felmérés: Personality, Substance Use, and Microdosing (angol)
Felmérés: Global Ayahuasca Project (angol)


Antidepresszáns szedése közbeni LSDzés???

tirianne, 2003. augusztus 30.

Mielőtt hozzászólnál vagy új témakört nyitnál, olvasd el a DAATH fórumának irányelveit!

 
92. Atropos02009. április 7. 13:53
 
 
Szerintem mindkettő csökkenti a hatást. Az antidepresszánsok más szerotonin receptorokon hatnak mint a pszihedelikumok, hatásuk inkább antipszihotikus, "szociális érzéstelenítők" , de mindenképpen biztonságosabb ha van az emberben.
 

 
91. blackadder2009. március 11. 23:51
 
 
Sertralinra vagy zoloftra lehet füvet szivni?
 

 
89. mese2006. szeptember 6. 12:40
 
 
hát én amennyit tudok az epilepsziáról, az elég csúnyán egy apró engertől is kijöhet, elektromos kisülésekkel mozog. én a helyedben ebbena formában kihagynám, de mese félős fajta. mi több pánikos.
de te tudod mennyire gyakoriak vagy durvák a rohamok. ha semmi komoly nem kórházjáratos akkor talán, de ehhez midnenképpen kell egy epilepsziás rohambanis gyakorlott emberke.
 

 
88. Hopax2006. szeptember 3. 22:32
 
 
Minden betegség mellett kockázatos,az epilepszia elleni gyógyszer bevétele+egyéb komboról nem tudok nyilatkozni.De minden gyógyszerrel+betegséggel van risk.Pláne ha trip közben rádjön egy roham.
 

 
87. csut2006. szeptember 3. 17:54
 
 
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, hogy epilepszia mellett mennyire kockázatos a hallucinogének (gondolok itt savra, meszkára, gomba, salvia..) fogyasztása? Sehol sem találok erre vonatkozó írásokat. Van valakinek tapasztalata, vagy valami okos tanácsa?
 

 
86. mese2006. augusztus 22. 13:33
 
 
hát köszi, megfogadom:)

" te bizonyára valamiféle csudabogár lehecc:)"
hát nemtom. ha csak nem azt nevezed annak, hogy körülményes és túl óvatos vagyok. a 6. érzékemet csudabogárnak tartják ( a haverok már megszokták inkább hallgatnak rám ,az egyszerűbb:), de szerintem midnenkinek van csak basznak rá az emberek... de ez már más téma.)
 

 
85. bong.com2006. augusztus 22. 02:05
 
 
szerintem a depresszióból kivezető ösvény megtalálásához szükséges az azt okozó probléma más nézőpontba helyezése

esetleg megoldása, bár a depresszió okozta tehetlenség-érzés ezt némileg ellehetleníti
 

 
84. Kaiser Soze2006. augusztus 21. 13:09
 
 
Tehát, csak a saját magam példáján tudok okulni és náhány közeli ismerősömén, mint már mondtam a fűvel sose voltam jóban (bár ebben közrejátszhat az esetlegesen előforduló szociális fóbiám is, mivel sokkal jobban elvagyok vele egyedül, mint társaságban, de akkor sem feltétlenül jó az érzés). A húgom, talán azért mert hasonlít rám valamicskét, többször csinált magának (tudatosan vagy öntudatlanúl...fingom sincs) egy spangli elszívása után pánikrohamot, ami nála valahogy rövidebb idő alatt lefolyt, egyébként neki az életben soha nem volt ilyen problémája és nem is használ szereket. De láttam már beszívott lányt, akiről tudom, hogy a hétköznapokban is mindenféle pszhichés problémákkal küzködik, olyannyira megzavaradni a fűtől, hogy rossz volt ránézni. Tehát a marihuánával kapcsolatban...nemtom, nem merném azt mondani, hogy az a bizonyos "közismerten nyugtató hatás" nem létezik, mert tény, hogy a legtöbben valami effélét észlelnek, de, aki pl pánikrohamok miatt szenved annak semmiképpen nem ajánlanám.
A nyugtatóktól mindenki borzasztóan érzi magát, nem a hatás közben, mivel a pillanatnyi gondokra gyógyír...hanem inkább a tudat, legalábbis nálam így működik, a tudat zavar, hogy nyugatót kell szednem.
A harmadik szemről pedig annyit, hogy igen, valóban lehet érezni olyasmit mintha az ember agyából valami elszelet volna, vagy betemetődött és ott rohad a mélyben, de a tudat, hogy ott rohad, naja))) ez megint egy + dolog. A hatodik érzékről nem tudok mit mondani, nekem olyan nincs vagy nem tudok róla.

"egy olyan ember aki semmi ilyesmit nem szed, mitől kaphat ilyen tüneteket?"-->erre pedig ottvannak a már elcsépelt, már már közhelyes, de többségében igaz megállapítások. A legtöbb embernél, nem a szerek (illegális és legálistól függetlenül) gerjesztik a rohamokat, hanem saját maga, a szer csak egy +, egy adalék, egy rohadó korlát, amibe kapaszkodsz.Igen, stressz, beilleszkedési problémák, különböző képzetek, fóbiák, gyermekkori traumák stb. stb. stb. Ezek lehetnek az okok, de nem a szer, ő csak egy amolyan kibaszott kuruzsló, aki soha nem fog meggyógyítani. Persze ha valaki teletömi magát gyógyszerekkel akkor ne csodálkozzon ha esetleg rosszul lesz, hát ha még "eszik " is rá valamit.
"tény cuccok nélkül is látok ezt-azt, vannak szeretet flaxheim és az empátiám se alacsony... stb."-->ehhez megint nem tudok hozzászólni, mivel én ilyet nem vettem észre magamon eleddig, te bizonyára valamiféle csudabogár lehecc:)

hátmég:
"szóval ha van valami baropmság a ondataidban, az tízszeresen az, hoyg nem lehet rászokni. "------->egy szóval nem mondtam, hogy nem lehet rászokni

"mese, aki keményen megküzdött akörnyezetével,hogy ne kelljen semmit se szednie, mert mindenki k*rv*ra tudta."->nálam is mindenki tudja és anyámat kivéve mindenkinél be is indul, indult a jól ismert strucceffekt
 

 
83. mese2006. augusztus 20. 20:55
 
 
sulc18:
a zoloftról már le kellett szednem pár embert, ha van valami télleg elég randa ügy az az.
alegtöbb nyugtató és antidepresszáns egyszerűen nem oldja mega gondokat, ellenben jó mélyre nyomja belül a feszültségeket.
de érzed, hoyg ott tombola mélyben.
aztána mikor gyakran szeded a dolog megszokja, azt, ahogyan el akarod nyomni, nema kar az neked rosszat, csak küldi az agyadba az infókat, hoyg itt és itt és itt rosszul gondolkozol.
utána egyre többet szedsz be, merta szervezeted ami egyébként minden gyógyszerre rá tud szokni, egyre többet követel, hasonló teljesítménhez, és mivel egyre csúnyábbak az adott reakciók, ha kicsúszik kezedből az iránxítás egyre többet fogsz bevenni.

szóval ha van valami baropmság a ondataidban, az tízszeresen az, hoyg nem lehet rászokni. midnenre rá lehet, pl egy sima algopyrinre is ami mellesleg csontvelő károsító.

remélem a tökéletes elgondolásodat nem népszerűsíted fiatalkorúak körében!

mese, aki keményen megküzdött akörnyezetével,hogy ne kelljen semmit se szednie, mert mindenki k*rv*ra tudta.
 

 
82. mese2006. augusztus 20. 20:46
 
 
GÉN:
"Szerotonin-szindróma - Ezt az állapot a magas szerotonin szint okozza az agyban. A tünetek lehetnek enyhék, mint a fejfájás, szédülés, hányás, de lehetnek nagyon súlyosak is mint a kóma és halál. További tünetek: magas test hőmérséklet, izzadás, magas vérnyomás, magas pulzus, hasmenés, izomrángás, hyperreflexia, rigiditás, reszketés, zavartság és agitáció. A szerotonin szindrómát általában a szerotoninergikus gyógyszerek kölcsönhatása okozza, mint pl. MAOI és SSRI. Szintén SSRI túladagolás is okozhatja."

egy olyan ember aki semmi ilyesmit nem szed, mitől kaphat ilyen tüneteket? mi az ami még gerjeszti? stressz? agyértágító? Betaserc esetleg? vagy mi??? bár attóle lvileg csökkena vrnyomás. a tüneteim úgy eyben így megvannak, néha semennyire se gyakran csak enyhék de olyakor bizony elég súlyossá válnak,e za bajom cuccok nélkül vannak ilyen gondjaim. tény cuccok nélkül is látok ezt-azt, vannak szeretet flaxheim és az empátiám se alacsony... stb.
 

 
81. mese2006. augusztus 20. 20:42
 
 
akkor neked talán van abban tapasztalatod, hogy egy olyan ember aki alapból képes pánikrohamokat kapni nem gyenge fajtájúakat mi való nekie gyáltalán mihez nyúlhat és milyen szerhez jobb ha nem?
nem éle nyugtatókon. borzasztóan érzem magama legtöbbtől!
olyan mintha kilőnék a 3. szemem és teljesen elvesztema z érzékelésem jó részét.
én pl nagyon rövidlátok és nekem sokat segít amindennapokbana hatodik érzékem...
 

Keresés e témakörben:

|< Legrégibbek  < Előző tucat  Teljes lista 


Ecstasy tabletta adatbázis

Pszichonauták

DÁT2 Psy Help

RIASZTÁSOK

DAATH - A Magyar Pszichedelikus Közösség Honlapja

Alapítás éve: 2001 | Alapító: Minstrel | Dizájn: Dose | Kód: Minstrel
Rendszer: Cellux | Szerkesztő: Gén

 

A személyi adatok védelmének érdekében a DAATH nem hoz létre saját csoportoldalakat a közösségi hálókon.