DAATH

Egy kérdésre adott legrövidebb válasz a cselekvés.

Lord Herbert

 
KöszöntőGyarapodásAnyagokKönyvtárFórumKeresésKapcsolatok


[20250114] Aláírásgyűjtés: Európai Polgári Kezdeményezés a pszichedelikus terápiákért
[20250114] Média: Megnyílt a Daath hivatalos publikus Facebook-oldala
[20250111] Fejlesztés: Daath Keresés megjavítva
Felmérés: MOKE országos orvosi kannabisz felmérés
Könyv: Ayahuasca – A Lélek Indája


Legfrissebb hozzászólások (29406 - 29415)

 
 
>>> Calea Zacatechichi <<<
psykee2010. november 12. 10:21
 
 
Üdv!

Ha ledarálok 25 g Calea-t, összekeverem fél liter ivójoghurttal és úgy iszom meg, akkor is kell lennie hatásának, vagy muszáj forróvízbe oldani ill. elszívni?
 

 
 
>>> Ayahuasca <<<
spirit2010. november 12. 09:05
 
 
Beszélgettem majdnem erről nemrégiben Budapesten, egy Ecuadori származású indiánnal, aki mesélt arról, hogy amikor szüksége volt rá, mindig vett otthon egy kicsi ayahuascát, hiszen ott erre bőséges lehetőségek vannak.
Amikor utoljára hazament, senkitől se tudott venni ayahuascát, és mondták is neki, hogy ne nagyon keresgéljen, tudniillik a sok-sok éve tartó ayahuasca turizmusra kicsit ráuntak a hatóságok, és készülnek véget vetni ennek.

Hogy ez mennyire jó vagy rossz, igazságos vagy igazságtalan, azt úgyse én fogom eldönteni, de mondjuk várható volt a dolog, az a csoda hogy csak most mozgolódnak a dolgok.

Aztán ha kicsit csend lesz, a helyiek úgyis folytatják...:)
 

 
 
>>> Tradicionalitás <<<
cellux2010. november 12. 08:29
 
 
Nem hiszem amúgy, hogy félre kéne rakni az európai kultúrkört. Kelet: yin, Nyugat: yang, a kettő egymást támogatva és kiegészítve alkot egy egészet (bár a megvalósulás az utóbbi időben amalgám masszává kezd válni - még szerencse, hogy ez a szellemet nem zavarja).

A Nyugat lényege az egó kifejlesztése. Kifejlesztjük, csinálunk vele egy csomó dolgot, amire nagyon büszkék vagyunk és közben próbáljuk valahogy kordában tartani azt az eredendő feszültséget (+/-), ami az egész vállalkozás energetikai hátterét biztosítja. A folyamat során előbb-utóbb eljutunk oda, ahol a nyugati lélek skizoid jellege kezd nagyon fájdalmassá válni. Ezen a ponton felmerül bennünk a gondolat, hogy mindaz, amit alkottunk, talán nem több a betegség tüneténél, és hogy a betegség bűvöletéből felébredni veszélyes, mert akkor kiderülhet, hogy ezek a dolgok semmilyen objektív jelentőséggel és értékkel nem rendelkeznek.

Itt kezdődik a nyugat nagy bad tripje. Elkeseredetten kapaszkodunk abba, ami volt, és megpróbáljuk megakadályozni az ébredést, annyira félünk tőle, hogy ez kirántaná a lábunk alól a talajt. És itt jön képbe a Kelet, akik kozmikus szemléletüknél fogva régóta tudják, hogy működik ez a dolog, tisztában vannak a halál és újjászületés folyamatával (és épp emiatt a kozmikus látásmód miatt nem tudtak elveszni a nyugatra jellemző alkotási lázban, bár mára már ők is beoltódtak a nyugati maggal). A XX. században beoltódtak a nyugati kultúrába, és előkészítették a talajt a nyugat halálának és újjászületésének misztériumához.

Igazából a nyugat történelme az egyes ember spirituális történetének (bűnbeesés - élvezkedés - megcsömörlés - pusztítás - halál - újjászületés) analóg megnyilvánulásaként is felfogható (középen a kereszthalállal, ami a kereszténységet ilyen szempontból fölöttébb relevánssá teszi).

Az Adyashanti-féle nem-kettős felfogások azért izgalmasak, mert rámutatnak a végső "vonatkoztatási rendszer" létezésének lehetőségére. Nagyon izgalmas kérdés, hogy a Nyugat eredményei vajon tényleg kivétel nélkül a skizoid állapotból születtek-e. Szerintem a nyugati kultúra produktumaiban az egészség a betegséggel keveredik, és a nyugati lélekben az alkotott dolgok tisztátalanságára való reflexió következtében alakul ki a megtisztulásra irányuló vágy. Szerintem az fog kiderülni, hogy ami miatt szégyenkeztünk, azt díszként is viselhetjük - feltéve, hogy kimegy belőle az a pusztító (és önpusztító) elem, ami az egészet olyan kényelmetlenné és elviselhetetlenné tette (és ami valószínűleg azzal az érzéssel függ össze, hogy "ezt én csináltam", aminek következménye az az érzés, hogy "én a létezés többi részétől különálló létező vagyok").

Amit Adyashanti mond, az teszi majd lehetővé a nyugati ember számára a múlthoz való ragaszkodás elengedését. Így fordulhat át mindaz, amit felhalmozott, abba, ami a királyságban az Istené lesz (aratás). Összhordtuk a tűzifát, hogy meggyújtsuk az áldozati máglyát és csapjunk egy nagy bulit a Világ-Egó halálának és újjászületésének ünnepén.

Remélem, én is ott lehetek majd ezen a bulin. The Party At The End Of Time. :)
 

 
 
>>> Új szintetikus drogok (designer / dizájner drogok, RC, legal highs) <<<
roli1662010. november 12. 08:10
 
 
green power kis pici zöld golyók, wtf? :D ma kaptam de fogalmam sincs milehet :D
 

 
 
>>> Ayahuasca <<<
bufo2010. november 12. 02:03
 
 
2010 oktober 19.-en orizetbe vettek a benszulott kolumbiai gyogyitot, Taita Juan Agreda Chindoy-t a Houston-i nemzetkozi repuloteren az amerikai hatosagok.. Azert tartoztattak le mert (a hagyomanyos gyogyito fozetet) Ayahuascat birtokolt.. Akar 20 evet is kaphat... Milyen vilagban elunk mar? Meddig hagyjuk meg hogy ilyen dolgok tortenjenek???
Taita Juant egyebkent nem csak kozossege, de a kolumbiai egeszsegugyi miniszterium is elismeri mint hagyomanyos gyogyitot...

"Taita Juan Bautista Agreda, a Colombian shaman from the Kamsá people of the Sibundoy Valley in the higher part of Putumayo province, was arrested on 19 October at Bush International airport in Houston Texas. He carried with him ayahuasca medicine to do ceremonies in Oregon.
A indigenous shaman arrested for carrying his medicine is always bad news, but in this case it is even more so because I know the shaman personally. To give a clear picture of my relationship with Taita Juan Bautista: His father, taita Martín Agreda is on the cover of the book I wrote (in German) about ayahuasca, together with ethnobotanist Christian Raetsch and arthistorian Claudia Mueller-Ebeling.
Juan Buatista's father is the shaman who intiated my colombian shaman friend Kajuyali into the ayahuasca tradition of their people, the Kamsá. In 2007 Kajuyali initiated me as an ayahuasca shaman in his tradition. So I am a shaman now, and in a way I am family of Juan Bautista. The very first time I was asked to sit on the shamans table in a big ceremony with 80 participants, a Peace meeting in the south of Colombia back in 2004, Juan Buatista and his brother Floro were sitting next to me and supported me during that night.
It may be good to give some background to Taita Juan Bautista Agreda.
He comes from a family of well known Kamsá (or Cametsá) shamans from the Sibundoy Valley. His father is Taita Martín Agreda, a shaman with a very good reputation all over Colombia. His father is in his nineties now. His brother is also a shaman called Taita Floro Agreda.
The valley is high in the mountains. The Agreda family lives at 2600 meters above sea level. It can be really chilly there at night. The Putumayo river is still a small stream so high in the mountains, but it is steep there and it goes down very fast. It means the people traditionally living in that area, mainly Kamsá and Inga, a bit further down also Siona and Kofán, know a big variety of plants. Not only plants from the jungle, but also plants from higher regions. This fact makes the shamans of the Sibondoy a special breed. The Sibundoy Valley is also the place on earth with the highest variety of Brugmansia species. It is said that every shaman used to have his own variety. Ayahuasca is only one of the many different medicines being used by the Taita's.
When I visited the valley with the ethnobotanist Christian Raetsch he found a treasure of rare hallucinogenic plants.
Juan Bautista had learned from his father how to hunt monkeys with a blowpipe in his childhood. When we visited their house the first time in 2004, no jungle in the vicinity was left. What used to be a lake had dried up, and the jungle had become pasture land for cows. The family still lives in a traditional way, and people come to them for healing. Every time I visited them, there were patients being treated.
Juan Bautista and his wife have a shop in Sibundoy, the main town of the Sibundoy Vall. They sell ceremonial artefacts and a whole range of remedies. Juan Buatista's wife is very talented in making bracelets and necklaces in the typical Kamsá style.
Juan Bautista is a distinguished painter. He paints his amazing visions in strong colours. They are full of snakes and jaguars and mythical beings.
Money is neccesary to help Juan Bautista. You can donate via paypal. This money will be used for his legal defense team in the USA. On the website you can find more information: http://www.freetaitajuan.org/ "
 

 
 
>>> Saját készítésű zenék <<<
Szigya2010. november 12. 00:06
 
 
Egy kis eufória Izrael klubjaiból (FullOn):

http://www.youtube.com/watch?v=ROVw65OIK_U
 

 
 
>>> Mephedrone, mefedron, 4-MMC, metkatinon, avagy "Zsuzsi" <<<
Cylex2010. november 11. 22:34
 
 

Meg a csirkepöri se rossz almapaprikával... XD

"Emailezzétek le" XD
 

 
 
>>> Tradicionalitás <<<
cellux2010. november 11. 21:16
 
 
"A halállal, valamint az emberi lények eredendő sérülékenységével és mulandóságával való megrázó szembesülésnek két fontos következménye van. Az első egy mélyreható emocionális és filozófiai krízis, amelynek során az egyén alapjaiban kérdőjelezi meg az emberi élet, valamint a hétköznapi életben fontosnak tartott értékek jelentőségét. A halállal való találkozás élményét átélő emberek nem intellektuálisan, hanem nagyon mélyen, szinte a sejtek szintjén ébrednek rá arra, hogy bármit is tesznek, nem menekülhetnek el az elkerülhetetlen vég elől. Ha eljön az idő, el kell hagyniuk ezt a világot, maguk mögött hagyva mindent, amit addig elértek és felhalmoztak. Az ontológiai krízis e folyamatát rendszerint az alapvető értékek kikristályosodása kíséri. A világi ambíciók, a versenyszellem, a státusz, hatalom, hírnév, tekintély vagy az anyagi javak utáni hajsza jelentősége rendszerint elenyészik, midőn az alany ezeket az elkerülhetetlen biológiai megsemmisüléssel végződő emberi sorsdráma kontextusában szemléli.

A halállal való közvetlen találkozás másik fontos velejárója a vallásos és spirituális élmények területének megnyílása. Úgy tűnik, hogy ezek az élmények az emberi személyiség szerves részét alkotják és függetlenek az egyén kulturális, vallási vagy ideológiai hátterétől. A perinatális élmények központi problémáját jelentő egzisztenciális krízist csak a transzcendencia útján lehet feloldani. Az egyénnek olyan referenciapontokat kell találnia, amelyek meghaladják saját romlandó fizikai teste és az egyéni élettartam jelentette szűkös korlátokat. Ezen a ponton kivétel nélkül minden ember meggyőző belátásokat szerez arról, milyen fontos és releváns szerepet játszik a spiritualitás a dolgok univerzális rendjében. A perinatális szint központi problémájával való szembesülést követően még a pozitivista tudósok, a meggyőződéses materialisták, a szkeptikusok és cinikusok, a megalkuvást nem tűrő ateisták, sőt a szélsőségesen vallásellenes marxista filozófusok és politikusok is hirtelen támadt érdeklődéssel fordulnak a spiritualitás kérdései felé."

/Stanislav Grof: LSD pszichoterápia/
 

 
 
>>> Mephedrone, mefedron, 4-MMC, metkatinon, avagy "Zsuzsi" <<<
Frici842010. november 11. 20:32
 
 
Király a kati, ennél már csak a benzo fury jobb :)
 

 
 
>>> A Tea Útja <<<
bufo2010. november 11. 20:14
 
 
Aranygyokertea...
fullos..
Koszi Alomvadasz!!! :)
 

Korábbi 10 20 50 100 hozzászólás (összesen: 133697)


Ecstasy tabletta adatbázis

Pszichonauták

DÁT2 Psy Help

RIASZTÁSOK

DAATH - A Magyar Pszichedelikus Közösség Honlapja

Alapítás éve: 2001 | Alapító: Minstrel | Dizájn: Dose | Kód: Minstrel
Rendszer: Cellux | Szerkesztő: Gén

 

A Daath hivatalos publikus Facebook-oldala
A személyi adatok védelmének érdekében a DAATH óvatosságra int a Facebook-csoportban saját névvel megosztott, mások számára is látható információiddal kapcsolatban!