DAATH

„Tehát azt hiszed, tudod, mi az őrület?” Válaszom meggyőződéssel teli és szívből jövő volt: „Igen.”

Aldous Huxley

 
KöszöntőGyarapodásAnyagokKönyvtárFórumKeresésKapcsolatok


Felmérés: Personality, Substance Use, and Microdosing (angol)
Felmérés: Global Ayahuasca Project (angol)


Legfrissebb hozzászólások (113 - 122)
 (Témakör: Psychostimuláns)

 
 
>>> Psychostimuláns <<<
ppnqdd2018. május 21. 14:44
 
 
scnartic, ha valaki szerfogyasztásba kezd (hiszen mi ezt sosem javasoljuk alapvetően), mi itt a daath fórumon próbáljuk mindig kulturált szerfogyasztásra és ártalomcsökkentésre tanítani. Amibe te vágtál, az ennek a gyökeres ellentéte és nagyon nem támogatjuk.
Igaza van nit-nek abban, hogy az hogy egy hónap alatt a semmiből eljutottál a az intravénás szerhasználatig, komoly pszichés szétesettségre utal. Ezzel nem azt mondom, hogy hülye vagy, hanem hogy feladtad az ezzel kapcsolatos összes fenntartásod és kontrollod, aminek valami oka kell, hogy legyen.
Én csak azt tudom ismételni, hogy alapvetően nem normális, amit csinálsz és mi nem támogatjuk az emberek egyértelmű önpusztítását. Nagy esély van egyébként arra, hogy felütött szereket kaptál, ha nem érzed orális használat mellett teljesnek őket.

Amit tudok javasolni első körben az az, hogy hagyj fel az intravénás használattal, hagyj fel az önpusztítással és ha nagyon muszáj fogyasztanod szereket, akkor azt tedd a viszonylag normális és még elfogadható módokon.

Ha nem tudsz leállni az intravénás használatról, de csak és kizárólag akkor érdemes számba venni az intravénás használóknak általában javasolt alternatív beviteli módot a rektális bevitelt. Akármennyire szánalmasan és elvetendőnek is hangzik még mindig ezerszer biztonságosabb, mint az intravénás.
 

 
 
>>> Psychostimuláns <<<
nit2018. május 21. 14:16
 
 
A kokain elvonás pszichikai tüneteket okoz, ahogy írtad, amely fennállhat hetekig vagy hónapokig, ez több mindentől függ: az egyéntől, a használat módjától, a szer tisztaságától stb. Figyelembe véve a tényt, hogy két hónap alatt ennyi mindent magadba toltál eléggé önpusztító magatartásra utal. Ha van egy meglévő mentális problémád, mondjuk depresszió, amit még súlyosbítasz egy kokain elvonással, akkor az nem fog elmúlni, akkor sem, ha szervezeted megtisztult a kokaintól, mivel eleve nem a kokain okozta.


 

 
 
>>> Psychostimuláns <<<
scnartic2018. május 21. 09:37
 
 
[28 éves vagyok, kb. 2 hónapja kezdtem kipróbálni a különböző szereket. A kratommal kezdtem, aminek a hatása tetszett, de fokozni akartam, így nem várt mellékhatások léptek fel (hányinger, görcsök stb.). Második alkalommal kipróbáltam a füvet, mert hasonló, de intenzívebb élményt vártam mellékhatások nélkül, viszont ez a fogyasztási mód nem tetszett (mert alapból nem szeretem a füstöt), és a hatást még mindig kevésnek éreztem. Ezután kezdtem kipróbálni a szintetikus szereket.]

A speed volt az első (nazálisan), a hatása tetszett, és így még kíváncsibb lettem, mit tud a többi szer (ex, ketamin, HBWR mag), majd kipróbáltam a speedet intravénásan is. Viszont ezeknél az élményeknél még mindig többre vágytam, ezért gondoltam kipróbálom a kokaint. Elsőre nazálisan egy nagy csíkot felszívva nem hozta azt az élményt amit vártam, ezért kipróbáltam mit tud intravénásan. Ez volt az első olyan élményem az összes fogyasztás közül, amikor nem volt bennem hiányérzet és teljesen megelégedtem a hatással... tehát végre azt kaptam amit vártam. Azóta többször is lőttem, egyre nagyobb adagokat, viszont egyre nagyobb hiányérzet is keletkezett, ami nem csak a hatás elmúlásával, hanem több napja fennáll.

Kb. mennyi idő kell ahhoz, hogy visszaálljon a normális állapot, illetve hogyan lehet kezelni ezt?
 

 
 
>>> Psychostimuláns <<<
ppnqdd2018. május 21. 00:57
 
 
Ez így kicsit idióta kérdés és extrém szubjektív. A stimulánsoknál általában nincs igazi fizikai elvonás, mint az ópiátoknál, viszont a hatás elmúlásakor a feldobottságot felváltó visszaesés könnyen indukál redóz kényszert, ami állandó ismételgetésbe tudja hajtani az embert. A kokain szerű, rövid hatású feldobó-leejtőkre ez nagyon jellemző a hirtelen jelentkező high és a rövid hatástartam miatt.

Az intravénás használat alapvetően egy elmebaj, aminek kb. semmi értelme, hiszen 20000x-es kockázatot visz bármilyen szer fogyasztásába. Általában azok választják ezt a beviteli módot, akik vagy nagyon spórolni akarnak az anyaggal, hiszen így magasabb a biohasznosulása: csöves, utcai junkiek, vagy rocksztárok, akik már olyan szellemi magaslatokban vannak, hogy a sima orális esetleg nazális bevitel túl alacsony szintű számukra.

De hogy visszatérjek a kérdésedre a fent leírt mókuskerekes redózolgatásra való kényszert megsokszorozhatja az intravénás használat, hiszen úgy sokkal gyorsabban kerül be a szer és sokkal gyorsabban múlik is el, nagyobb a csúcs és nagyobb az esés.
 

 
 
>>> Psychostimuláns <<<
scnartic2018. május 20. 17:31
 
 
A klasszikus kábítószerek közül a kokain intravénás használata kb. mekkora addiktív potenciállal bír?
 

 
 
>>> Psychostimuláns <<<
ppnqdd2017. július 23. 21:34
 
 
Új ppnqdd szabály: a stimulánsok nem nyári cuccok. Nyáron az emberek nem pihennek jól a meleg miatt, a szív sokkal leterheltebb, a testnek hűtenie kell magát, stb. Ilyen körülmények között nagyon nem jó valami, ami a testhőt feltolja és a keringést megterheli. Nem véletlen, hogy a nagy Rave partykat UK-ban is szilveszter környékén tartották.
 

 
 
>>> Psychostimuláns <<<
ppnqdd2017. június 13. 23:21
 
 
Hát minden bizonnyal jobb lenne átgondolni ilyen esetben a fogyasztást.
 

 
 
>>> Psychostimuláns <<<
hgrrra2017. június 12. 23:03
 
 
haló! miért lehet hogy a spurkó nagyon csíp nazálisan? hatásra azt hozza amit kell és amit nem feltétlen mindig kellene pl. a nem alvás. csapnak is hozzá mellé valamit rendesen mert a nózi napokig is képes eldugulni, orrvérzés is előfordult másnap. vágom hogy nem egyszerű de esetleg valami tipp hogy mi is lehet ez vagy mitől?
 

 
 
>>> Psychostimuláns <<<
Mirok2017. június 10. 18:10
 
 
Ebben az esetben lehet hogy a vérnyomásodnak vagy a keringési rendszerednek nem annyira akar tetszeni a dolog.
Nem vagyok benne egyáltalán biztos,de lehet innen fúj a szél...
 

 
 
>>> Psychostimuláns <<<
Bloomsbury2017. június 10. 15:32
 
 
Biztos hogy az, mert nem hinném, hogy másfél éven keresztül -több forrásból - valami máshoz jutnánk. Többieket meg pörgeti.
A furcsa az, hogy buliban nagyon el tudnék aludni, viszont itthon egyáltalán nem megy az alvás, csak következő éjjel, még akkor is ha csak bogyót fogyasztottam.
 

Korábbi 10 20 50 100 hozzászólás (összesen: 1321)


Ecstasy tabletta adatbázis

Pszichonauták

DÁT2 Psy Help

RIASZTÁSOK

DAATH - A Magyar Pszichedelikus Közösség Honlapja

Alapítás éve: 2001 | Alapító: Minstrel | Dizájn: Dose | Kód: Minstrel
Rendszer: Cellux | Szerkesztő: Gén

 

A személyi adatok védelmének érdekében a DAATH nem hoz létre saját csoportoldalakat a közösségi hálókon.