 | 
Legfrissebb hozzászólások (25036 - 25055)
 |  |  | | | |  |  |  | | Tegnap láttam, nekem nagyon tetszett. Az a szöveg, amit bezárójelezve közzétettél, gondolom nem a sajátod - mindenesetre némi indokolatlan rosszindulat sugárzik belőle. Az az érzésem, hogy azért kopiztad ki valahonnan, mert ez így objektivitást sugall. Attól, hogy hivatkozol rá, még nem lesz igazabb. A lenn szintén említett Mr. Nobody-val összevetve (csak azon az alapon, hogy szintén mostanában készült, mainstream mozi mind a kettő) szerintem lényegesen jobban működött, de ez természetesen ízlés kérdése. Attól, hogy valami látványos, még nem feltétlen jó, de nem is feltétlen rossz. A sztorivezetésbe, dramaturgiába, mondanivalóba bele tudsz-e kötni? A külsőségek fikázása nem egyenlő a mély gondolatisággal. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Ja igen és azt elfelejtettem mondani, hogy énekelni legalább annyira jól tud. Ahogy egy kommentelő jellemezte: "He sings about as good as a Rhinoseros!!" |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | sziasztok, első hozzászólásom a fórumban, egy salvia-tripről szóló versem. kíváncsi vagyok, egy kívülállónak mennyi jön át belőle.
lassú ritmus szól, parázslik a füstölő a szobában öt árnyalak, csak a felkészülés ez az izgatottság lassan nyugalommá csitul készen állnak a teljes elmélyüléshez
hirtelen fény gyúl, egy másik világban megszületik az ember teremtő mivolta, majd kiszakad belőle, saját öntudatra ébred, hogy életet teremtsen, vagy az életet kioltsa
eléri az elsőt, ifjan, tudatlanul megengedi neki szabadon alkothasson, de mit az ember teremt, csupán pillanatnyi öröm, így barlangba zárja, amit hátrahagy, rom
a másodikat vehemensen gödörbe taszítja, az hiába kapaszkodna, lenéz rá a többi négy zuhan a mélybe, sehol se lel fogást mikor elfogadja sorsát, az álma is véget ér
a harmadiknak füstből rajzol egy világot forognak a többiek, ő az országúton halad harcol az álommal, ám a teremtő tapasztalt amilyen hirtelen jött, olyan gyorsan kiszalad
negyedik. a csendes gyilkos váratlanul berántja, hegyekbe viszi, sokáig egymást nézik, mégis magára hagyja az embert, a naívat, aki bár légszomjjal küzd, mosollyal az arcán végzi
ötödik az utolsó, már tudja, mikor jön az álom üldözi a világ, vele rohan ötven rabló a macskaköves úton elhalványulnak a képek, az álom elszáll, de az élmény maradandó
lenyugodnak kedélyek, a zene helyrerázza őket mindenkin áthaladt a révülés, vége az öt alak egymáshoz közelebb húzódik, mesélnek, belekezdenek az álomfejtegetésbe |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Ja, a zene persze nagyon szép és drámai, de hát az meg Beethoven 7. szimfóniája. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Semmitmondó, de nagyon sokat mondónak tűnni akaró hatásvadász giccstömeg.
"Hogy honnan művészet a hatásvadászat? Egyesek szerint a Hegedűs Gyula utcától, mások viszont Tarsem felé mutogatnak: a neves reklám- és klipipari szakemberről ugyan még nem neveztek el utcát az Újlipótban, pedig aki olyan képeket tud, mint ő, attól szűkkeblűség lenne eltagadni az elismerést. Nagysága elismertetésén egyébként olyan iparági jó barátok dolgoznak, mint a szintúgy ügynökségi oldalról érkezett Spike Jonze és David Fincher - mindketten nevüket is adták Tarsem új filmjéhez. Nagyon szép már a film eleji szerény felirat is (David Fincher and Spike Jonze present), hát még, amikor artisztikus fekete-fehérben, költői lassításban modellszerű férfifej bukkan elő a part menti vizekből. Pillanatnyi zavar, hogy ez még mindig a reklámblokk-e (netán az Unicum tört be az amerikai piacra?), de nem, ez már a főműsorszám: lírai etűd a kórházi ágyhoz kötött kaszkadőrről és a mesemondással magához édesgetett kisleányról. A filmipar e hősi motorosa és minden kameraállásból bűbáj hallgatósága addig szövögetik meséjüket, míg az meg nem jelenik a maga formatervezett valótlanságában. Tervezett képzavar a film, Tarsemnél minden játszik, a fa és a vaskarika is, ha a legcsekélyebb képfestő képességgel is rendelkezik. És a képek úgy teszik a szépet, olyan heves illegetés-billegetés folyik látványilag, hogy mindaz, ami e szerzői dizájnprezentációt megzavarhatja, illetlenségnek tetszik, azonnali jutalékmegvonással büntetendő. A büszke keresztapák, Fincher és Jonze egy paradicsommadár megszületéséhez asszisztáltak. Kínos lehetett megmondani nekik."
Igaz a "The cell" (A címnek semmi köze a magyarított változatban emlegett "sejt"-hez) kevésbé volt bollywood-i nyátömeg-gagyi, de azért simán kaphatna egy M. Night Shyamalan emlékdíjat. |
| |  |  |  |




 |  |  | | | |  |  |  | | Nem igazán, most már már nagyobb szüneteket tartok mint eddig tettem. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | musclemuki: Szerintem hasznos lenne átgondolnod, hogy a példaként említett esetek szereplöinek (bolti kassza, tanár, rendör, benzinkutas ogre) pontosan mivel sikerül téged összezavarniuk? Sokan bepróbálkoznak ilyesmivel, hogy eljátszanak valami negatív "reakciót" rád azért, hogy beindítsák benned azt a folyamatot, amivel "rossznak" érzed saját magadat. Például a kassza a "nincs kisebb pénze?" trükkel (ha nincs, akkor utána cöccög, sóhajtozik, nem néz többet a szemedbe és ingerültebb kézmozdulatokat tesz). Érdemes minden helyzetben átlátni az adott szerepeket, tudatában lenni a saját sérthetetlenségednek, és résen lenni: ha bármi szokatlan történik az interakció során, akkor inkább kivárni pár másodpercet és átgondolni-átérezni a helyzetet. Senki sem tud noszogatni - nyugodtan eljátszhatod a lassút, és bármilyen interakciót bármikor rövidre zárhatsz (minden párbeszéd két emberen múlik - rajtad is). Ha túl gyorsan, átgondolatlanul és érzelmileg reagálsz (=hebegsz-habogsz), az pl. egy megfelelési kényszer lehet ezekben a helyzetekben. Talán az önképed erösítése (az önismeret által) segíthet abban, hogy nyugodtabban és kiegyensúlyozottabban kommunikálj. |
| |  |  |  |




 |  |  | | | |  |  |  | | azt most pótolod a methylonenal.. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Hát én nem voltam benne a mefedron korszakban, mert pont a 7 hónapos füst és sp kihagyásom alatt volt menő, de bevallom nem is bánom! |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | (ehh, az alábbiakban már említett beszélgetésben később feljött az, hogy, jajjajjjajjjj a hallucinogének márpedig HPPD-t okoznak... és a lény belinkelte a HPPD wikis oldalát...
ezen már nagyon morgolódni kezdtem, mondtam, hogy dehát basszus, ez is egy kategória, ami megint azt a célt szolgálja, hogy jah "flessbekkel", akkor nézzük meg a DSMIV-et és keressünk neki bogyót, aztán annak mellékhatásaira másikat, etc...
aztán próbáltam röviden elmondani, hogy a HPPD-t vagy az adott alany genetikailag hordozott skizofreniform zavarai, vagy az okozza, hogy a mélységes elnyomásból felbuggyan egy olyan infó a tudati terébe, amit még nem tudatosít, csak mintegy képként, hanghatásként, kognitív maladaptáció-ja-ként - az adott inputoknak - jelenik meg, amit, mivel nem tud beemelni a feldolgozásba, ezért az a hétköznapi tudatállapotában is felbuggyan, mert egy hiba a rendszerben, tehát egy jelzés, hogy ott refraktálni, stb kell, esetleg az élmény is rossz szet-szettingben történt, meg az alany alapból el van baszva abban az élethelyzetében, huzamosabban.
metaforikusabban: a HPPD's alany vagy kinyitott ajtó(ka)t és nem tudja hogyan kell becsukni, túl nagy a huzat, stb, vagy egyszerűen nem találja a kulcsot.
nos, ebből a beszélgetésből, csak annyi a lényeg, hogy mindenesetre meglepő, hogy lények mennyire képesek a matériába menekülni a felelősségük elől...) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Üdv musclemuki! Nagyon jó, hogy megnyitottad ezt a témakört, a téma nagyon sok embert érint!
A paranoiád helyesen leírtad, főleg amikor azt képzeled mindenki olvassa a gondolataidat. Ez azért van mert ilyenkor az énhatár nem szilárd, rádzúdul a világ és hasonló érzések. Aki súlyosabb paranoiában szenved annál ez az állapot tartós és a legtöbb esetben nem hiszik, gondolják magukról, hogy paranoidak lennének. Pont ezért terápiába se fognak elmenni, nem bíznak másokban.
A szorongásodról írsz és felmerült bennem a kérdés, hogy a cuccozás előtt nem volt semmi ilyesmi? Csak mert én azt tartom valószínűbbnek, hogy így 18-19 éves kor környékén több stressz éri az embert meg elvárások feladatok felelősségek és sokak ettől és még ezer egy dologtól szoronganak. A cuccokkal elfedted egy ideig, de aztán már azok is csak akkor segítenek, ha épp be vagy állva. Amit leírsz az egyfajta szociális szorongás, hisz mindig akkor nyilvánul meg amikor szerepelned kell. Ez gyakorlással igen jól eltüntethető, az iskolapszichológus tanácsa, hogy beszélj több emberrel elsőre viccesnek tűnt, de végülis most is kérdezel méghozzá jó helyen, szóval jó volt a tanács is.
Érdemes megfigyelned, hogy ha így leblokkolsz akkor mi van a fejedben. Mit érzel, mit akarsz, mit nem akarsz. Minden ami feljön az fontos. Ha elkezded visszafejtegetni lépésről lépésre akkor egyre többet megtudsz a szorongásod okáról, ami mindig egy félelem. Ha többet tudsz róla már máshogy fog megmutatkozni a tünet is. Ez egy olyan fajta "betegség", amivel szembe kell nézni és megkérdezni tőle ki vagy, mit akarsz, honnan jöttél. Egyszóval mi a gyökered. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | enwazze:
Nekem is olyan szagú a tárcám már egy éve. :D Pedig több mint fél éve nem toltam. :D |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Hát ez szép :) az ilyeneknél lehet legjobban ráfázni! |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Nem húztak le, mert nem voltam akkora balfsz hogy megvegyem. Az viszont érdekelne, hogy ki akkora!! |
| |  |  |  |

|