 | 
Legfrissebb hozzászólások (71661 - 71670)

 |  |  | | | | |  |  |  | | | végülis kész. kettőből mimás lehet, minz -... ... ...- ...? ... . ...! ~... "..." -__ - ___ .__-.- -.- * * ..... \ \...
\-----------------------/ ___________[]__________
______
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | hajrá marci. nekem meg az a bajom, hogy három kínai jelből csinálok festményt és uvés, és nehéz. angolul two becomes one. kábé ennyi kínaiulis is.
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | én magamnak gratulálnék hogy olyan profi vagyok hogy az őröknek fogalmuksincsen hogy mi vana lábamban csak így tovább marci ügyes legyél. |
| |  |  |  |



 |  |  | | | | |  |  |  | | | | funky fun füvi énis vágom azt a cuccot nekem egyik haverom mondta hogy erekciós problémákra használják de állitotta neki nincsenek gondjai csak poénból van neki na mindegy énis bele szagoltam poénos a dolog megnézem a cimkéjét és beirom ha érdekel még esetleg valaki mást is. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | zumzala, meg viktor, mostan, hirtelen, röviden, itt:
szerintem majdnemhogycsak csak szervetlen lények vannak, akik mind arra várnak, hogy szerveik legyenek. úgy tapasztalaom, hogy baromira nehéz megtanítani azokat a szervessé vált létélményeket - fogalmazzunk úgy, hogy emberek - egymás elfogadására.
mert vannak összetett lényszubsztanciák, akik sok esetben birtokában vannak egy smég egy tanításnak, de még egynek már nem.
ezek vagy ölik magukat, vagy gátolnak másokat. mindegy miben. lényeg, hogy ne gátoljuk egymás ösvényeit hisz nem tudhatjuk miféle a cipőkénk, merre visz, milyen úton.
mostan röviden . |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | jóvan, csak előtte ne egyél minimum egy napig,és nagyon tudjad, hogy hova akarsz menni... (cigi, ilyesmi "bad"levegőjű hely minimum egy hétig mellőzve... különben közepes álom lesz az élmény...) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Ja csakazértis megcsinálom.Még vizipipával is iszonyat(főleg pedróra:)) mármint sokat kell letüdőzni,hogy úgyhasson ahogy köll szerintem.
|
| |  |  |  |

|