 | 
Legfrissebb hozzászólások (12921 - 12930)
 |  |  | | | | |  |  |  | | | Üdv!
Szeretnék feldobni egy jól elemezgethető témát. Kíváncsi vagyok a véleményekre.
Ugye tudjuk, hogy a pszichoaktív szerek használata alapvetően egy társadalmi jelenség és jóval túlmutat a "drogos gyökér" és a "tiltsunk be mindent" leegyszerűsített gondolatmeneten. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek melyek azok a !társadalmi! tényezők, amelyek közrejátszhattak abban, hogy ugye 2010-ben a mephedrone olyan gyors és komoly térhódításba kezdett Magyarországon (is), majd ezt követően újra és újra igény mutatkozott/mutatkozik további alternatívákra. Általánosan feltéve a kérdést: mi az, ami miatt a fiatalok ilyen radikális módszerekhez folyamodnak a "jól létük" érdekében? Szerintetek változott-e valami mondjuk durván az elmúlt 20-25 évben, ami kialakította ezt a fajta igényt? Erősődő tendenciaként tekinthetünk-e rá, vagy egész egyszerűen ez mindig jelen volt? Nyugodtan idesorolhatjuk az alkohol és a dohányzás problémáját is. A hangsúly azon van, hogy vajon igaz-e, hogy egyre inkább homályba vész a fiatalok kreativitása és különféle tudatmódosítókkal próbálnak meg történéseket varázsolni a mindennapjaikba?!
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Namaste!
Segítséget szeretnék agar agar használatához. A receptet megleltem korábbi hsz-ekben:
4 g burgonya keményítő 20 g glükúz 15 g agar 1 l víz
Valaki kérem ossza meg tapasztalatát, illetve működő képes módszerét, a recepttől a gyorsabb kolonizációig!
Köszönöm!
Psz
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | A BEBE-tv jobb volt:D Horrort nem nézek "úgy" általában, de véletlen az antikrisztust (Lars von Trier) úgy láttam... Nyomokban sem pszihodéliás (na jó szívni szívnak benne) de kúrvajó: The edukators ! |
| |  |  |  |


 |  |  | | | | |  |  |  | | | ez részben ide kapcsolódik: http://www.ted.com/talks/david_anderson_your_brain_is_more_than_a_bag_of_chemicals .html
tehát a legyeknek is vannak érzései, és képesek tanulni :)
Ha nem tudnánk olyan olcsón előállítani a csirkét, akkor amelyik csirkegyárban éli le az életét soha nem is létezne. Csak arra akartam ezzel felhívni a figyelmet, hogy minden állítás hordozhat olyan üzenetet is magában, ami pont az ellenkezőjét jelentheti annak amit mondani akartunk. Olyan ez kicsit, mint a GMO ellenesség. Emberek miliói csak ennek köszönhetően jutnak ma élelemhez, amikor ellene megyünk, az ő szájukból vesszük ki az ételt. Úgy tűnik, annak, hogy ilyen kényelmes és biztonságos társadalomban élhetünk, az árát ezek az élőlények fizetik meg. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Légy világítótorony, átragyogva a sötét tengert, ami ez a világ. |
| |  |  |  |


 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Rég jártam itt, még az ayahuascát tanulmányoztam. 25 éves vagyok s ha jól saccolom már egy évtizede a pszihedelikus élmények keresésének útját járom. Hol hajszolva, átengedve magam vagy éppen megfontoltan, társakkal, egyedül. Szinte az összes tudatmódosító praktikát kipróbáltam a természetes szerek, a szintetikusok, alvás megvonás, koplalás, kiszáradás, sötétség, társadalomtól való szegregáció, mondhatni minden olyat elhagytam ami az egyéniségemhez és ehhez a földi létemhez világhoz köt (a levegőt leszámítva). Ami valójában érdekes, hogy mindezen próbálkozás után sem értem oda ahová jutni akartam, megvilágosodni. Amikor visszafordultam erről az útról földi életem felé, akkor kezdtem csak látni milyen messzire is mentem, hogy milyen helyeken voltam, érteni a yoga tanítasait. Megvilágosodott bennem, hogy mindent megtanultam amit az úton magamhoz akartam venni. Sikerült, csak meg kellett álnom és visszajönnöm. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | még másként nekifutva: nálam szerintem az egész rendszert megnézve dől el, hogy a húsevés rendben van e vagy sem. szóval, hogy ránézek az egész ökoszisztémára és látok e ott valamit ami, úgy jó. abban, ahogy a róka együtt él egy rendszerben a kisebb állatokkal és esetleg megeszi őket, talán láthatok ilyet. egy emberi vadászatban is esetleg képes vagyok erre, talán még egy vidéki disznó vágásban is. de ebben az állat üzemben ez nagyon nehéz. és akkor gondolom igyekeznem kellene ezt nem fenntartani. csak inkább úgy teszek, mintha nem lenne. mert szégyen az egész. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | nekem abból amit Szilvácska írt az tűnik leginkább fontosnak, hogy milyen módon tartjuk az állatot. ha normálisan, akkor lehet egy durvább halál is OK lenne, mert azért előtte valami az állatnak is jutna, nem csak egy puszta eszköz lenne, amivel bármi megtehető. elismernénk, hogy ő is olyan lény, amivel nem lehet bármit megtenni. belőlem nem (csak) az vált ki viszolygást, hogy megöljük az állatokat, hanem, hogy valamiféle gépi mechanizmus részeként bánunk velük, mint egy tárggyal. mintha ő semmi lenne. és ennek fényében az, hogy ha nem ennénk meg nem is születhetne meg, nekem nem vonzó érv. mert egyrészt mi nem hagyunk neki természetes életteret. másrészt, mert szerintem abban, hogy valakit azért hozok a világra, mert kell a húsa, abban van valami nagyon lélektelen. a tudatot semmibe venni a húsért. meg egy embernél sem fogadnánk ezt el, aki mondjuk gyerekeket szülne, hogy levágja őket, azzal az indokkal, hogy így mégiscsak jobb nekik, mintha nem születnének meg.
és ennek mentén: Assamoa, ha az állatot lehet ölni a húsárt, ha nem érez fájdalmat, akkor ember miért nem? (provokatív kérdés. nem bántó) mi a különbség?
- szerintem, ha esetleg tudatos is a növény az nem jelenti azt, hogy fájdalmat is érez. a kettő nem feltétlen jár együtt. én nem látom, hogy mi nyereség lenne egy növénynek a fájdalom érzet. nem tudja elhúzni úgysem a levelét.
|
| |  |  |  |

|