 | 
Legfrissebb hozzászólások (30036 - 30045)
 |  |  | | | | |  |  |  | | | Újabb kérdéssel szeretnék a tapasztaltabb kollégákhoz fordulni: kifogytam oltóanyagból és most szeretnék egy újabb adag LC-t csinálni. Viszont a jól bevált termelői mézem elfogyott. Barna és fehér cukor van itthon, meg valami közepesen gagyi bolti virágméz. Mivel éri meg a legjobban próbálkozni? Barna cukorral kísérletezett már valaki közületek?
Egyébként a múltkori "nem tudom mennyi az annyi" akcióm egész jól sikerült: szemre mértem ki (a gomba 90%-a víz... mennyit tudnék egy 25 millis fecskendőbe beletömni?). Kb. azt a szintet sikerült eltalálni, amit szerettem volna :)
Minden jót és köszi a választ! |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | h2o, az a palacsinta kolbász kivételével, és ha kell elküldöm egészben, mert ez csak az eleje (bár nem sokkal hosszabb egészben sem), de amúgy ez ilyen kis gagyiság csak, tele van "lopott" ötlettel :) (épp aliz csodaországbant néztem, az indította el tulképp... asszem érződik...) na de lényeg, h ha kell írj IDE és elküldöm emailben |
| |  |  |  |


 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Egy technikai probléma miatt a "Teljes lista" oldalsó linkkel érhetőek el a régebbi kommentel. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | nekem megjött most 100mg MDPV de dilemmázok hogy ezt vagy majd az E3-mat próbáljam ki a hétvégén. :) bár E3 lesz a hétvégi mert amennyire ismerem magam max. holnap már neki állok az MDPV-nek :D |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Offok törölve, mezo-amerikai kultúrák on:
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | 30 mg így megcsapott? Wow. Komolyan legközelebb (2 hét) kipróbálom ezt az MDPV-t tisztán, mert múlt hétvégén azért mefisztó is befigyelt, úgy 0,5 g plusz 35 - 40 mg MDPV. Mondjuk legdruvább akkor is a haversrác, aki 10 annyit nyomott , mint én, igaz ők 3 napig nem is aludtak. Barátnőjének azért sikerült még vasárnap éjfél fele elaludni (pénteken volt a műsor:D ) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | psychedelic999: gyomron át nem szivódik fel ,kevered valamivel |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Azt esetleg nem tudja valaki hogyan lehet a salviából dzsúzt, vagy más italt csinálni. Mert olvastam róla hogy lehet de sajnos az elkészítéséről sehol nem írtak. Előre is thx. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | hanuara, köszönöm. látom te világosan érted, mit is akartam itt a "kezdetek kezdetén" feszegetni.
"A szent a tudat struktúráinak eleme" írja Eliade, és én fejet hajtok e gondolat előtt. kicsit furcsa párhuzamot vonok most, de minden, ami a legaljasabb vagy a legmagasztosabb megtalálható minden emberben. persze, nem egészen mindegy, hogy az alvilágot járjuk, vagy a mennyben kutatunk, de mindkét helyen ugyanazt keressük. azt a kegyelmi állapotot, amire mindenki a kezdettől fogva emlékezik. a filozófiatörténet, a pszichológia és minden modern tudomány másként nevezi ezt. szerintem azért szerencsés a "szent" szó, mert magában foglalja az emberen való túlmutatás gondolatát, jelzi az élmény transzcendens jellegét.
elnézést ha hidegen hagy, hogy kedves samankodo képtelen felfogni a gondolatok talmi mondanivalóját (és beleragad a logikába), de látom, más topikokban való teljesítménye alapján ez nem szükségel további magyarázatot.
igen, például a neutroncsillag által említett eseményekről szeretnék beszámolókat és ismereteket kapni és adni. rejtett jelentések, isteni kapcsolatokra való utalások, utazások a pokolban és a mennyországban.
ami mostanában elkezdett foglalkoztatni az az involutív történelemszemlélet, amit ugye kiválóan tükröz pl a hindu Yuga-ciklikus felfogás. az alapvető élményekkel kapcsolatban úgy gondolom (not for sure), hogy az ember eszmélete kezdetén hasonló jelenségeket észlelt... nap/éj, hold és égitestek, évszakok, különös hatású növények, állatok... és ezen látottak alapján létrehozott egyfajta -hogy úgy mondjam- szintézist, amelyben ő, mint ember, mint semmihez sem hasonlatos, létjogosultságot nyer lelkiekben(!!!). amint korábban említést nyert, rengeteg hasonlóság van a tradíciók között. de amire most szeretnék rávilágítást nyerni, hogy vajon milyen kategorikus különbséget lehet lelni aközött a tradíciók között, amik egyrészről katabaszisz (pokolaszállás) jellegűek (Dionüszösz rítusai, nyers húsevés, orgiák és temérdek bor.. ugye öntudatvesztés), és amik másrészről aszketikus jellegű "meditációs" gyakorlatok.... tehát, hogy vajon, mi az a szemléleti különbség, ami létrehozhatta a tradicionális rítusok ennyire különböző jellegét? (elnézést ha zagyváltam, de még pontosan nemtudom megfogalmazni a problémát... a legkisebben a legnagyobb és fordítva... rossz a jóban és fordítva.. szóval tudjátok:) ) |
| |  |  |  |

|