 | 
Legfrissebb hozzászólások (30356 - 30375)

 |  |  | | | |  |  |  | | Sonek, megkérdezhetem honnan van ez az idézet? :) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | kék mefedronról már hallottatok? |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Szombaton futottam össze buliban egy rég nem látott ismimmel. Kicsit készen volt a srác, váltottunk pár szót. Ő csütörtökön tólt MDPV-t, és azóta nem aludt, mondom ez szombaton volt! Sajnos mennyiségről nem kérdeztem. Úgy néz ki holnap lesz MDPV, nem ígérem, hogy a hétvégén, de írok majd róla.
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | ja,és megemlíteném h.a barátomnak ugyanettől semmi baja.(leszámítva hogy bepánikolt h.valami bajom lesz :-) ) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Igen,ebben igazad van,tudom h.ha csak mdpvt fogyasztok valószinűleg nem lett volna ez.Arra próbálnék reflektálni h.kombinálva nagyon kis mennyiségben is veszélyes lehet.Ilyen szintű,de még hasonló sem történt velem.Egyébként külföldi oldalakon sokan beszámolnak pánikrohamról, és az erowid is említést tesz róla. Valójában nem is terveztem a kombót csak tévedésből mdpv-t kültdek,ott volt és elcsábultam.Belátom hogy felelőtlen voltam. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Persze a narancslét nem úgy kell érteni, hogy 2 dl narancslé és 20-25g dió, mert az az életben nem kutyulódik össze, hanem egy kis adag diót jól nyakonönteni narancslével, lehúzni, és ezt addig ismételni, amíg le nem megy a dióadag. Közben lehet nyugodtan a "koktélok" után sima narancslével öbögetni, mert tényleg elveszi a keserű ízét. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Szerintem meg épp ellenkezőleg, minnél többet fogyasztasz belőle, annál elviselhetetlenebb. Én még az első két alkalommal simán lehúztam tejjel, már a harmadik alkalomtól voltak gondok. Azóta elég a szagát megérezni és kavarog a gyomrom. A 100%-os narancslé semlegesíti legjobban az ízét, meg cukros tejjel még elviselhető. |
| |  |  |  |


 |  |  | | | |  |  |  | | salvia vagy bármi ha ügyes vagy
A gondolatok lopakodásának majdnem tökéletes mivoltát az agyamban csak az ízületrecsegés rontja meg. Odabent a sötétben csak az ilyen neszek alapján lehet felfigyelni az aktivitásra. A sejtközösségem kollektív tudata vagyok én, vagyunk mi; aki előtt mindez rejtve marad. Egész csoportok ereszkednek lefelé az axonokon a mélybe, ahol a sejtek már nem kapcsolódnak ehhez a kollektív tudathoz, hanem önállóan, beleszólást nem tűrve vigyázzák az örökké tevékeny sejtcsoportok csendes rabszolgamunkáját. Ha a biztonság kedvéért nem is akarnak bekapcsolódni a közös politikába, azért mégiscsak figyelik a híreket és véleményt is nyilvánítanak. Néhány esetben a többiek egyesült észlelése szükségét érzi a surranók nyomon követésének a titkos mélységekbe vezető köteleken túl is. Olyan helyekre merészkednek ahol csak kevesen jártak, és ahova az út mindenkinek más és senki nem mondhatja meg pontosan mi van ott, még az se aki visszajött. Amely tudatok azonban érzik magukban a vágyat, olyasmit kapnak a kalandért cserébe, amiről más még csak tudomást sem szerez, nemhogy megtalálja, megérintse azt. Útközben önmagukat barátnak álcázó lények támadják hátba őket többször egymás után, és csak úgy juthatnak túl az akadályon, ha beismerik, hogy a barát nem barát hanem ellenség. Mi is leereszkedtünk a többieket meglátogatni, mindig más fonalat követve, amit a rejtőzködő remete gondolatok hagytak maguk után, h visszataláljanak, és mi letaláljunk hozzájuk. Fontos, hogy ez a kettő nem megy egymás nélkül. Lent hatalmas kiolvashatatlan a káosz, a nagy hullámok összevissza csapkodtak minket, esélyünk sem volt megkapaszkodni, az egyetlen megoldás az volt, hogy megnyugodtunk és hagytuk kitisztulni a viharfelhős eget. A pillanatok odabent teljesen értelmetlenek. A sejtek folyamatosan öregszenek és születnek és elpusztulnak, nem akarnak örökké élni, önmagukat ölik meg ha eljön az ideje, és hamvaikkal trágyázzák a vért. Itt a legbensőbb vaksötétben, az alig észrevehető neszek barlangjában is saját építőelemeinkkel találkozhatunk csak, így biztosak lehettünk abban, hogy ami nekik valóság az nekünk is az. Így a pillanatok számunkra is értelmetlenek lehetnek, ha képesek vagyunk lassítani vagy gyorsítani a tudatunkon
két pillanat között a legrövidebb út az aggódás. A tudat ekkor olyan lassú, hogy a kívülálló események mágnes-vonatként látszanak száguldani kényelmes személygépkocsik döcögése helyett. Így a lassú tudatnak nincs elég ideje összeszedni a fontos információkat és a virágos rét közepén is csak azt az egy fonalat képes észlelni, amit odáig követett, hiszen ha nem arra koncentrálna, két közeli fonal között tévedne bele a semmibe. Hiszen neki a két fonal közti egy méter végtelenséggel egyenlő
így hát rátapad az útra és csak egy táplálékfajtát vesz magához
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | sziasztok. a peyote igényel valamilyne tápszert?? |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Sziasztok!
Valamilyen mixet tudnátok nekem ajánlani? Ami ár/mennyiség arányban normális. Köszönöm! Treb |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Itt azért nem csak MDPV használatról van szó, hanem több szer kombinációjáról. Szóval könnyelműség azt állítani, hogy maga az MDPV okozott ilyen tüneteket. Bár mivel teljesen ismeretlen szerről van szó, ezért nem kizárható a felelőssége. |
| |  |  |  |


 |  |  | | | |  |  |  | | Sikerült kipróbálnom az MDPV-t,de soha többet.Összességében másél nap alatt jó ha 30mg fogyott belől max.3-ra elosztva.Péntek este 10mg nazálisan,nyugtalanság érzés,kicsit pörget.Utána buliban 0,5 g methylone 2 kapszulában,reggel 5-10 mg mdpv,majd du.2kor újra.Rá fél órára egy light cigi. Rá fél órára pánikroham,amely légszomj,fulladás,mellkasi fájdalom formájában jelentkezett(úgy éreztem h.nem jut el a levegő a tüdőmbe).Este 10-re teljesenkiborultam,végül sikerült elaludnom 1órára,de mikor felébredtem sokkal intenzívebben jelentkezett.Már mentőt akartak hívni.Végül 1körül elaludtam,viszont ahogy reggel felébredtem folytatódott majdnem olyan intenzíven és még ma is előjön.7 éva alatt nem volt semmitől ilyenem.A fű hozza néha-néha elő de max fél órára és nem ilyen intenzíven.a mennyiségek sem voltak olyanok,mdpv-ből ez egy nagyon light dózis.részemről mdpv el van felejtve.
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | hátén megint elkezdtem pénteken. irátátok ezt a lilásos dolgot, nekem ugye nincs a kezemen, viszont szombat este észre vettem hogy az ínyemen van. vasárnap hajnalban már olyan álom szerű volt minden. délután elaludtam, estére már enyhült a lilulás, ma már alig van. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | szóval, a mezo amerikai kultúrák topicból átlendülve, de egyszersmind ide is érvényes idézet:
"A vallástörténész számára a szent minden megnyílvánulása jelentőségteljes; minden rítus, minden mítosz, minden hit vagy istenalak a szentség élményet tükrözi, következésképpen a lét, jelentés és igazság fogalmait hordozza. Mint másutt megjegyeztem, >nehéz elképzelni, hogyan működhetne az emberi szellem a nélkül a meggyőződés nélkül, hogy a világban van valami tagadhatatlanul valóságos; és lehetetlen elképzelnünk, hogyan jelenhetne meg a tudat anélkül, hogy jelentést tulajdonítana az emberi elhatározásoknak és tapasztalatoknak. A valóságos és jelentést hordozó világ szorosan kötődik a szentség felfedezéséhez, az emberi szellem megragadta a különbséget aközött, ami valóságosnak, hatékonynak, gazdagnak és jelentéssel bírónak mutatkozik, és aközött, ami e minőségekkel nem rendelkezik; vagyis a dolgok zűrzavaros és veszedelmes áradata, véletlenszerű és értelmetlen felbukkanása és eltűnése.< Összefoglalva, a "szent" a tudat struktúrájának egyik eleme, nem pedig e tudat történetének állomása. A kultúra learchaikusabb szintjeit emberként élni vallásos cselekedet volt, hiszen a táplálkozásnak, a szexuális életnek és a munkának szentségi értéke van. Másként szólva, embernek lenni -vagy inkább azzá válni- azt jelenti: vallásosnak lenni." |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | egyelőre nemtudom, hogy jöttem itt képbe, de-ha-már egy hozzám célzott hozzászólás intéződött, nem hagyhatom válasz nélkül.
a paradicsom nem keresztényi megnevezés, a bábel tornya végképp nem. ezzel kapcsolatban mindig érdemes szem előtt tartani azt a szinkrézist, ami ez időben (i.sz.:0-400) jellemezte a vallási felfogást. az, hogy az első keresztények (vagyis akik a Törvény(Tóra) ellenében próbáltak kifejteni különböző Megváltó tanokat) a zsidó vallási gondolkodásban felmerülő ellentmondásokat túllépve -viszont némely elemeket megtartva (szentesítve)- gondolkodtak, minden kétségen kívül áll.
a különböző legendákkal kapcsolatban viszont érdemes szem előtt tartani az emberközpontúságot -hogy minden természeti esemény és minden emberi tulajdonságot egy rajta túlmutató összefüggésrendszerben tárták föl. Atlantisz is lehetett egyfajta proto-civilizáció, ami a szokásos bűnök elkövetése (és meg nem bánása) által jutott a pusztulás sorsára. ezzel kapcsolatban természetesen semmilyen bizonyíték sincs, mint ahogy Atlantisz létezésével kapcsolatban sem... nem építhetünk reális elképzeléseket néhány szerző utalásából és ideáiból (elvégre honnan tudjuk, hogy ők Atlantiszra nem mint egy mennyországra gondoltak, vagy túlvilágra)
a génekkel, meg karakterológiákkal meg modern eredeztetéstannal kapcsolatban inkább nem nyilatkoznék, de halkan megjegyzem ezek félrevezető-jellegét.
az, hogy mára ilyen kijelentéssé fajulhatott a vallásszemlélet, hogy: "mert korlátoz és elvakít", valószínüleg köszönhető a katolikus egyház által véghezvitt (fogalmazzunk egyszerűen) vallási katasztrófának, ami a totális elidegenedés kezdete. nem szabad hagyni, hogy saját szent elgondolásainket így tönkretegye egy ilyen történeti nihilista hatalomvallás. attól, hogy nekik nincs igazuk, még nem jelenti, hogy nálunk sem lelhető fel semmiféle szent meggyőződés. még a mai nap be fogok másolni egy könyvből egy idézetet a tradicionalitás topicba, ami talán jobban megvilágítja mondanivalómat. |
| |  |  |  |



|