 | 
Legfrissebb hozzászólások (48836 - 48845)
 |  |  | | | |  |  |  | | Zoli: ha nem szívsz és nem iszol pár hétig összejönne az a pénz amiből rendelhetnél (pénz a borítékba módszerrel, ha már nincs bank kártya), vagy kiruccanhatsz bécsbe bár az neked drágább lenne ha jól értem.
A gerilla szezonig még sok az idő, ha ki tudod szorítani azt a pár ezrest meg fogja hozni a gyümölcsét szerintem.
grower szerintem ezt senki sem tudhatja, sem biztosan, sem valaki másnál jobban.
|
| |  |  |  |


 |  |  | | | |  |  |  | | Valakinek nincs kedve seed cserere?:p Hawaii torpet tudnek felejanlani valami outdoor greenert. Nem 1:1 aranybann, hanem pl, 5 torpe egy outdoorert. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | "betépve az ember jóval óvatosabban és körültekintőbben vezet" - ezt kivetted a kontextusból. Úgy értettem, hogy az ittas állapothoz képest jóval óvatosabb és körültekintőbb. Azt nem mondtam, hogy a fűszívástól jobban vezetné az autóját, mint józanul. Én ebben a kérdésben csak a tudományos szigorral elvégzett vizsgálatoknak hiszek. Ha ilyenekkel bebizonyítanák, hogy a kannabisz-fogyasztás pozitív hatással van és kevesebb közúti balesetet eredményez, akkor hajlandó lennék megváltoztatni az álláspontomat. Ez nem érzelmi kérdés nálam, meghajlok az érvek és bizonyítékok előtt. De ilyen bizonyítékok jelenleg nincsenek, az meg engem nem érdekel, hogy vannak olyanok, akik úgy érzik, hogy jobban vezetnek betépve. Amit jelenleg tudunk, az, hogy a kannabisz-fogyasztás minimális, de jelentős hatással van egyes vezetői képességekre, másokra viszont nincs hatással. A fűszívók kompenzálnak: tudatában vannak módosult tudatállapotuknak, és próbálnak kevesebb kockázatot vállalni, az ittas sofőrök nem, inkább több kockázatot vállalnak. Ugyanakkor a betépett sofőrök nehezebben kanyarodnak és lassabb a reakcióidejük, mint józanul. Ezért nem gondolom, hogy aki felelősen gondolkodik, az beül beszívva a volán mögé, csak azért, mert azt gondolja, hogy majd akkor óvatosabb lesz: az óvatosság a kutatók szerint a kompenzáció eredménye, nem a fűszívásé. Dönthetsz úgy, hogy óvatosan vezetsz józanul, és akkor még a reakcióidőd sem lassul be. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Hogy pöfög az angol vonat?
she who who |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Szín: fehér (bézs) Logó: Mitsubishi Forma: kerek
Sajna igen,kb. 1 hónapja mind2ővel:(KAMU!!! 5forintot sem ér!!!!!!! |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | na hali skacok! Egy tapasztalati kérdést szeretnék feltenni, mivel a leírás állitja hogy megtaláltam amit keresek, csak nem-e hazudik.A nagy afghanicát, az ős indicát keresem.Csak megtaláltam-e nagy szenszi szídsz kínálatában, vagy kutakodhatok más magcégek iránt?Melyik árulja a legősibbet?Vagy a hindu kushal probálkozzak?Vagy igazábol a g13nál van kutya elásva? |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Na most Sevillel teljesen egyet tudok érteni. :) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | tud valaki valamit ezekről?
rózsaszínees, narancs(?) foltos, micu és ugyan ilyen csak danger jeles. mind a kettő ugyanabból van sztem, csak a minta más. aki találkozott már valamelyikkel írjon.
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Nargile:
1111. "Tegyük fel, hogy van egy ember, aki 100 ezerszer ül be betépve a volán mögé és 99.999-szer balesetmentesen vezet, de a 100 ezredik alkalommal benéz egy piros lámpát a betépettség miatt, elüt egy kisgyereket aki meghal. Ha nem szívott volna előtte, akkor viszont a baleset elkerülhető lett volna. Szerintem emiatt az egyetlen ilyen eset miatt indokolt a többi 99.999 esetben is büntetni a betépett sofőrt, még akkor is, ha ezekben az esetekben egyébként nem követett volna el balesetet. "
vs. 1124. "betépve az ember jóval óvatosabban és körültekintőbben vezet"
És mi van, ha a 100ezer esetből 3-szor a füvezés kiváltotta óvatosságával előzött meg baleseteket? Vagy ha általában így vált körültekintőbbé és higgadtabbá a vezetési stílusa? :) Erre viszont nincs statisztika...
Én is teljesen egyetértek azzal, hogy tudatmódosultan ne engedélyezzék a vezetést, de valószínűnek tartom, hogy a levezetetlen stressz több balesethez vezet, mint a beszívott autózás. Viszont a stresszes vezetést aligha lehetne törvényben szabályozni, max társadalmi célú hirdetésekben lehetne rá felhívni a figyelmet (amire a célcsoport valszeg fokozott indulatokkal reagálna :) |
| |  |  |  |

|