 | 
Legfrissebb hozzászólások (94811 - 94820)
 |  |  | | | | |  |  |  | | | Az első hozzászólásom a fehér R -es alázása. A második pedig a fehér |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Hát én nem tudom ti hogy vagytok vele, de ez nem az igazi eky az biztos amit mostanába gyártanak!!! Mikor bevettem mintha valamilyen kurvára erős csípőspaprikár kágtam volna össze. A hatása egy 30 perc után jentkezett is. Utánna egy órán keresztül jó is volt. De ami ez után következett.... Az nagyon rossz volt. Émelygés, hányiger meg minden. Nah mindeggy nem kell csinálni ezt az egészet az a lényeg!!! Na csáztok |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Hát fiuk, lányok. Nem tudom hogy vagytok vele, de nekem nem nagyon teccett az az érzés amit ez a fajta eky nyujtott!!! Először is vele a gond hogy kurvára nem volt semmi eky ize, inkább egy valamilyen citrompótlóhoz hasonlitott az ize:( Hát nah mindeggy. Csak ennyit akartam mondani.Csáztok :DD |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Kedves Ajtó, sajnos nem értem pontosan mit akarsz kérdezni a hozzászólásod első részében. Talán azt próbáltad felvetni, hogy, ha szerintem a tudatlanság kizárja a felelősséget, akkor a pszichiátereket és pszichomókusokat sem szabad hibáztatni? Ha erre gondoltál, akkor egyetértek.
A többi kérdésedet illetően talán már a Bencének adott válaszom is mond valamit, de, hogy még jobban értsd, hogy milyen felvetéssel éltem:
Amíg valaki képes másoknak a kárára tenni, addig nem tudatos, addig nem szabadult meg programozottságától (legfeljebb a szabadság illúziójában él). Ha valaki megismerte önmagát, és a világ egységes folyamatait, akkor pedig már nem is képes többé ártani másoknak.
Szerintem nincs elvárás arra vonatkozóan, hogy ki mikor, hogyan milyen ütemben és módon válik tudatossá.
Lehet, hogy a többség még tudatlanul cselekszik (és az is lehet, hogy ez egy kataklizmához vezet, és csak az hoz majd változást,- v.ö.: világvége-én nem tudom), de nekem nem sötétek: ők is ugyanúgy fénylenek.
Azt persze megint csak nem tudom, hogy a tudatosodás egy folyamat, vagy inkább egy ugrás (vagy mind a kettő lehet?), ezt sokat tárgyaltuk már, de még mindig lenne mit értekezni ezt a témát illetően is. Én inkább folyamatként éltem meg eddig valamit, de honnan tudjam, hogy nem csak az egom trükkje-e ez is?
j-s. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | vagy ha igen mikortol lett az?es miert? itt is? |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Sustanon: az LSA semmilyen formajaban nem illegalis. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Bence,
bár mint mondtam, nekem nincs szilárd hitem, vagy meggyőződésem,- azért van egy (folyamatosan alakuló) világképem, ami nem is áll messze attól amit te felvázoltál )ha jól értettelek).
Sok metafizikai elméletrendszerben jelenik meg az, hogy "minden jelen történés múltbéli történések eredőjéből alakul, és ...akkor is egy szubjektív vélemény alapján döntöttünk", de ezek a megközelítések többnyire azt is kimondják, hogy -mint, ahogy te is írod -, az ember nem csak egy anyaghalmaz, és " minden összefügg", ezért a történések, az egyéni sorsok láncolatát általában illúzióként, vagy a mélyebb (változatlan, egységes)valóság önmagával való játékának, táncának látják. Ezért írtam a 154.-ben, hogy "Ahol pedig az élet egy egységes abszolútum része, vagy maga az abszolútum, ott csak valamiféle felszíni dimenzióban merülhet fel a személyes felelősség kérdése."
Másrészt az egyéni sors (akár az előző életekkel kiegészítve) dimenzióját illetően sem egyértelmű a felelősség kérdése, még akkor sem, ha elfogadjuk, hogy saját döntéseink, cselekedeteink és reakcióink határozzák meg életünk jövőbeni alakulását. Azt próbáltam már magyarázni Tetrának is, hogy nekem logikusnak tűnik az a budhista és a keresztény metafizikákban is megjelenő gondolat, hogy a szabad akarat a tudásra épül. Ez a kereszténységben úgy jelenik meg, hogy a tudatlanság nem bűn ("Bocsáss meg nekik, mert nem tudják mit cselekszenek!"), a buddhizmusban pedig egészen odáig vitték ezt az elképzelést, hogy lélektani elméleteket megszégyenítő aprólékossággal írták le miként cselekszünk (és gondolkodunk) az önállóság illúziójában, valójában az egonk számunkra ismeretlen bevésődései, programjai szerint.
Ezek a "hitek" (mé' kell má' ezt a hitet? Ezek elméletek, amiknek a lehetségességét vizsgáljuk. Hinni meg, mint már 12987665549-szor megtárgyaltuk, mindenben lehet, és kevés dolog okozott eddig annyi szenvedést, mint a hitekhez való ragaszkodás.) tehát úgy is értelmezhetők, hogy szabad akarata van ugyan mindenkinek, ám szabadon csak az cselekszik, ezért logikusan tetteiért csak az hibáztatható, aki már felismerte addig tudattalan működési mintáit, bevésődéseit, ösztönvilágát és képes az ego automatikus reakciója helyett önálló döntéseket hozni.
És én a felelősségről akartam beszélni, mert ez volt a topicban felvetett alapkérdés. Abban meg szintén egyetértek veled, hogy attól még, hogy valaki, mint pl. te hiszel abban, hogy a hajlékonyak maguknak köszönhetik sorsukat, attól még lehet önzetlen és segíthet is (bár én nem hiszem, hogy jóra vezet, ha ezt teszed meg a bolfogság alapjának), viszont szerintem ha már egy világképben felmerül az abszolút egyéni felelősség akkor az igen könnyen elvezet az egyenlőtlenség (én OK vagyok mert segítek neki, bár ő nem OK), a szétválasztás és a kirkesztés (mi a mennybe jutunk, ők nem) megjelenéséhez, és így jutunk fasiszta ideológiákhoz és fundamentelista hitekhez.
jean-sol |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Jol van na, amikor mar irtam ide akkor utana olvastam, csak elotte lusta voltam hozza;)) De lenyegtelen, a szarnal jobb a semmi is ugyebar ;) Nezzuk a jo oldalat: legalabb nem okadtam be ;) Piros V2? Huhha, az nyaron kurvajo volt, talalkozok iennel akkor minimum 1 kisebb zsakkal veszek, ha ez most telleg ugyanaz mint regen ;]
na csako! |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Akit érdekelnek ezek a rendezvények:
http://www.menszt.hu/magyar/meghivo.htm
Program: 1) Bevezetés: az ENSZ kábítószer-ellenőrzési mechanizmusáról Topolánszky Ákos drogpolitikai szakértő, a Magyar ENSZ Társaság Kábítószer-ellenes Munkacsoportjának vezetője
2) A ENSZ Nemzetközi Kábítószer Ellenőrző Szerve éves jelentésének bemutatása Dr. Lévay Miklós, tanszékvezető egyetemi tanár, ELTE ÁJK kriminológiai tanszék
3) A magyarországi droghelyzet alakulása az elmúlt években Dr. Felvinczi Katalin, kábítószerügyi koordinációért felelős miniszteri biztos |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Manapság már drogozni se lehet . Mi történt ? Én nem értem mire jó ez az egész. Mindenből gagyit adnak. Valaki tud erre valami magyarázatot? |
| |  |  |  |

|