 | 
Legfrissebb hozzászólások (40486 - 40505)
 |  |  | | | |  |  |  | | De hát Martin Luther King is béke-Nobel díjas volt 1964-ben...
Amúgy jogos a felhördülés; a "béke"-lista tele van háborúba beszálló, más országokat megszálló és bombázó elnökökkel, miniszterelnökökkel és egyebekkel. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | A HírTV-ben kb. 20:35-20:45 között a Rájátszás c. müsor: Készül a magyar "drogstratégia." A stúdióban Szomor Katalin, a kábítószerügyi eseti bizottság szakértője és Spiák Ibolya, a kábítószerügyi eseti bizottság alelnöke, Fidesz.
1 órával késleltetett adás a neten (http://www.hirtv.hu - kb. 21:35-21:45), illetve holnap ugyanez a müsor 8:05-8:15 között az inforadio.hu -n.
Fikázzák az ártalomcsökkentést és nyomatják helyette a prevenciót + a Fidesz szigorítaná a drogtörvényt. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Hamis világ vezetői, úgy tüntetik ki magukat Béke Nobel-díjjal, ahogyan akarják? Egyébként meg ki is volt az a Nobel .....várjunk csak....hát nem ő találta fel a dinamitot? Akkor milyen díj ez? Ez kérem egy hatalmas Kamu-díj, amivel meg lehet vezetni a tömegeket, s Teréz anya is kapott ugyan, de úgy néz ki, hogy az olyan díjakat, amiket ez a Rendszer oszt az nem őszinte érzésű, és ezzel egy kalap alá teszik a csalókat az igazakkal, így sokakat hülyére vesznek, naiv elméket, akik tényleg a béke útját járják. Nevetséges ez az egész!
Aki tényleg a békéről beszél, azt megverik vagy megölik, mint például Luther Kinget is. Sajnos ez ven! Akik háborúban állnak más nemzettel, azok hogy lehetnének a béke szimbólumai....????? Hm...
Ez egy hatalmas rejtély és megfejtésre vár.
|
| |  |  |  |


 |  |  | | | |  |  |  | | tester:
3g Psilocybe Semilanceata vagy Bohemica volt. Cehországban szedett. Penész lehetett rajta. Akkor nem volt zavaró, inkább érdekesnek találtam. A trip is nagyon érdekesen alakult :) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Legalább annyi negatívumot is olvashatsz róla mint pozitívumot. Én először ötöt, másodszor négyet rágtam el, nem tapasztaltam lényeges különbséget a hatásában, mindkét esetben 12 óra volt mire lejöttem róla, és a második, a "négy magos" nagyon-nagyon kíméletlen volt. Ha rád így hat, légy nagyon óvatos, ha úgy döntesz, hogy mégis kipróbálod több maggal akkor legyél testileg-lelkileg fitt és legyen segítőd. Igazából a három utáni rossz tapasztalatod és az abból esetleg kialakuló szorongás nem túl jó ómen. Nekem megérte a második is, de ha előre tudtam volna milyen lesz nem mentem volna bele, és meg is fogadtam, hogy egyelőre soha többet... |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Köszi Retek! Király vagy! :) |
| |  |  |  |


 |  |  | | | |  |  |  | | Barack lazít a kenderen: "Federal drug agents won't pursue pot-smoking patients or their sanctioned suppliers in states that allow medical marijuana, under new legal guidelines to be issued Monday by the Obama administration." |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | hm.. mármint hogy nem a hajnalka hawaitörpe,hanem ,hogy minkettőben LSA...:-) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Lsa :hajnalka, hawai törpe mag ugye? Na,az utóbbit próbálgatom,egy ideje,előbb egy db.Pár hét múlva 2 mag, egyszer már ettem három darabot is ,de a testi tünetek,reakciók,kellemesebb,de kellemetlenségek kívűl nem nagyon tudtam felfedezni mást.A három az már kifejezetten kellemetlen volt ! Miért lehet ez? Annyi pozitívumot hallottam már itt róla ,és a hozzáállásom is az,de nem merek megenni 4-5 dbot ,mert már a 3 nál alig vártam ,hogy elteljen az a kb 6 óra és ne legyen az a kellemetlen ideg és testi állapot. Nem is tudom elképzelni ,hogy mi lenne 5 nél. Tudnátok ebben segíteni? Köszönöm. :-) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Senki nem tudja , vagy ekkora baromságot írtam? :D |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | fanyűvő: "Nálam tudattágító és tudatszűkítő szerek vannak."
Talán érdemes lenne túllépni ezen a leegyszerüsített, egydimenziós, kétkategóriás modellen... Elöször a szert és a szerhasználatot illene megkülönböztetni egymástól - nincsenek tudattágító és tudatszűkítő szerek, csupán tudattágító és tudatszükítö szerhasználat van. Ugyanazt a szert sokféleképpen is lehet használni, de az már az egyén, a közösség és a szerhasználati kultúra függvénye. Onnantól pedig tk. a bizonyos szerhez kapcsolódó bizonyos szerhasználat elterjedtsége lehet mérvadó. Mivel a tudatmódosítást nem lehet függetleníteni az indítéktól és az élményfeldolgozási folyamattól, ezért elvileg bármilyen módosult tudatállapot lehet "tágító" jellegü.
Természetesen a te személyes tapasztalatod (hogy te konkrétan mit mire használtál vagy használnál) is mérvadó lehet a saját részedre, de ott viszont érdemesebb talán a kategorizálást mellözve inkább plasztikusan nyitva hagyni a lehetöségeket. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Konkrétan 10% alatt nem lehet mozgatni mert porrá törik, de gombaporhoz így a jó.
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Nyilván nekem kellet a "sárba tiprás" is, neked meg akkor nem :) Három héttel később sokkal durvább tripem volt, nagyon jól jött hogy korábban olvastam cellux Beavatás beszámolóját és az abban leírt halálközeli élményt, mert amikor hasonló helyzetbe kerültem, már tudtam, hogy ilyen előfordulhat, nem ért teljesen váratlanul, bár ahogy egyre jobban belesüllyedtem már nem tudtam sem erre, sem másra gondolni, de majd azt is megírom. Szóval hiába reméltem, hogy az előző trip folytatása lesz, nem úgy lett az, ahogy én elképzeltem, vagyis nem csak egyénenként változó, hogyan hat egy ilyen szer, hanem alkalmanként is teljesen más lehet. Meg is fogadtam, hogy ezentúl csak néha egy kis kratom, semmi más... |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Allergiának hangzik van rá példa. Milyen gomba, saját termés, penész vagy ilyesmi előfordulhat?
Mi az ami megváltozhatott a gombákkal kapcs azóta amióta ilyen tüntetek előfordulnak? Minden fogyasztásnál, vagy van olyan hogy nem?
A szárítási adatok nem stimmelnek, majd kijavítom.
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Egy élet csupán egy villanás az időben Az élőlény időtlen idők óta, szinte szünet nélkül vándorol a különféle fajokban és a különféle bolygókon. A Bhagavad-gŚt§ elmagyarázza ezt a folyamatot. Bhrámayan sarva-bhútáni yantrárudháni máyayá:a máyá bűvöletében mindenki az anyagi energia által felkínált test szekerén vándorol az anyagi univerzumban. A materialista élet tettek és visszahatások sorozatát foglalja magában. Tettek és visszahatások hosszú filmtekercse ez, s egy élet csupán egy villanás a visszahatások filmjén. Amikor egy gyermek megzületik, tudnunk kell, hogy sajátságos teste egy újabb cselekvéssorozat kezdete, s amikor egy öregember meghal, tudhatjuk, hogy a cselekedetek visszahatásának egy sorozata ért véget.
Amikor meghalunk, ez az öt elemből földből, vízből, levegőből, tűzből és éterből álló anyagi test alkotórészeire bomlik, s a durva anyagok visszatérnek az elemekbe. Vagy ahogy a keresztény Biblia mondja: Porból jöttél, és porrá leszel. Vannak olyan társadalmak, amelyek elégetik halottjaikat, vannak olyanok, amelyek eltemetik, míg mások az állatok elé vetik. Indiában a hinduk hamvasztják a holttestet, ami így hamuvá ég. A hamu nem más, mint a föld egyik formája. A keresztények eltemetik a halottakat, s a sírba helyezett test egy idő múlva porrá válik, ami a hamuhoz hasonlóan szintén a föld egyik formája. Vannak olyan társadalmak is például az indiai párszi közösség , ahol az emberek nem hamvasztják el a testet, és nem is temetik el, hanem a keselyűknek ve tik. A keselyűk azonnal ott teremnek, hogy felfalják a testet, ami aztán végül ürülékké változik. Így hát ez a gyönyörű test, amelyet annyit szappanozunk, és amelynek olyan szépen gondját viseljük, minden esetben végül ürülékké, hamuvá vagy porrá változik. A halál pillanatában a finomabb elemek (az elme, az értelem és az ego) egy másik testbe viszik a parányi lélekrészecskét, hogy tetteinek megfelelően szenvedésben vagy élvezetben legyen része. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Mi magunk vagyunk a cselekvő tényező. Az eleven test és a halott test különbözik egymástól. Az egyetlen különbség a cselekvő tényező jelenlétében van. Amikor az nincsen jelen, a testet halottnak nyilvánítják. Vagyis igazi énünk, az önvalónk azonos a cselekvő tényezővel. A Védákban ezt a kijelentést találjuk: so 'ham én vagyok a cselekvő tényező. Azt is olvashatjuk, aham brahmásmi: Én nem ez a test, én Brahman vagyok, egy lélek. Ez az önmegvalósítás. Az önmegvalósított ember jellemzői benne vannak a Bhagavad-gitában. Brahma-bhútah prasannátmá na socati na kánksati: az önmegvalósított személy nem sajnálkozik és nem vágyakozik. Samah sarvesu bhútesu: egyenlő minden élőlénnyel szemben, legyen az ember, állat, bármilyen élőlény. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Chucknorris100 A Brahman szónak van több jelentése is amit én halottam eddig az,hogy az egyéni lélekre is használják, istent pedig Parabrahmannak vagyis leglelsőbb léleknek is nevezik. A másik jelentés pedig, isten mindent átható személytelen aspektusa én arra gondoltam múltkor. Persze igazad van,hogy nekünk 0 az esélyünk,hogy innen bármit is kitaláljuk pont ezt írtam én is egy hete és ezért vagyok amellett,hogy felsőbb forrásokhoz kell fordulni.
A samádhis kettővel előbbi bejegyzés a Gitából van elfelejtettem beírni, és remélem nem tűnik okoskodásnak azt én sem szeretem ám
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Neutroncsillag Remélem nem okozok csalódást a válaszommal de azt látom olyankor amit bámely közönséges ember: semmit. :-) De eszembe jutott az előbb említett arról idézet mit érezhet az aki valóban előre haladott a lelki életben. A Védák szerint van egy eredeti önvalók amely parányi mértékben rendelkezik a Leglesőbb Istenség tulajdonságaival. Ha úgy döntünk,hogy saját elégedettségére törekszünk akkor erre van lehetőség itt az anyagi világban. Azonban az anyagi természet tökéletesen működik így minden tettünk egy ugyanolyan súlyú következményt von maga után, ami azt eredményezi,hogy egyik testből a másikba vándorolhatunk a sokmillió faj széles választék
Minden lelki törekvésnek a célja,hogy vissza állítsuk eredeti kapcsolatunkat Istennel. Az,hogy valaki dolgokat lát bizonyos helyzetekben még nem jelenti,hogy elérte a felszabadulást az említett körforgásból. Persze ennek is megvannak a szimtómái erről is részletes leírások találhatóak. Főként azok jellemzői az ilyen embernek,hogy nem zavarják a kettőségek, minden helyzetben kiegyensúlyozott, és nem ragaszkodik a tettei gyümölcséhez. Tisztában van vele,hogy mi az élet célja és ez a test egy jó eszköz ebben.
|
| |  |  |  |

|