 | 
Legfrissebb hozzászólások (40611 - 40620)
 |  |  | | | |  |  |  | | "Mondjuk szedek rivotrilt"
Mondjuk sokkal komolyabb következményei is lehetnek, ha idegrendszerre ható gyógyszerre pszichedelikus szert használunk, utánaolvasás nélkül...
A magok minőségéről nem tudok mit mondani, 300 mag azért már érezhető dolgokra képes...ha másnem, akkor nem kelsz fel a Wcről :D
Talán régi magok voltak. Én mostanában bár szeretnék ismét Hajnizni, nem próbálkozom, mert ilyenkor már nem igazán lehet friss magot venni:( :( Salviával szemezek még, de még nem érzem késznek magamat rá. Sokkal több tiszteletet és türelmet érdemel az a növény mint hinnétek. Kb úgy kell bánni vele mint a Kundalini energiával. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Lehet hogy a kertészeten a csomagolásnál keverték össze a típusokat. Amúgy lehet tolerancia is a oka, ha max. 4 nappal előtte használtál gombát vagy bélyeget. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | nem vitatkozás céljából idéztem ezt a részt, hanem csak megmaradt bennem mikor olvastam frappánssága miatt, aztán most meg úgy idekívánkozott:). szavakra nyilván szükség van, Sankara itt szerintem arra akart utalni, hogy ha konkrétan valaki meg akar szabadulni, akkor azt csak gyakorlással lehet elérni. amúgy innen idéztem: terebess.hu/keletkultinfo/shankara.html nem tudom mennyire hiteles forrás. az is lehet, hogy nem túl jó a fordítás.
"Ha mi Brahman lennénk és csak a Brahman létezik tehát minden egy /ez az imperszonalista tanítás lényege/ akkor hogyan lenne lehetséges, hogy Brahman az illúzió hatása alá kerül és szenved különféle testekben. Akkor ez azt jelentené,hogy őt is a tudatlanság kígyója marta meg." jah, de miért ne? miért kellene ezt a lehetőséget kizárni?
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Szavak szövevénye sűrű rengeteghez hasonlatos
Hát szavak nélkül még ezt a tanítást sem adhatta volna át Sankaracarya Egyébként ő is elismerte, hogy az általa prédikált Brahman szinten kívül létezik a Paramátma és a Bhagavan megvalósítás. A Brahman megvalósítás valóban mentes a szavaktól és a gondolatoktól. Az öröklét /sat/ aspektusa. Azonban hiányzik belőle a rasa. Ez a szó :-) azt jelenti,hogy élvezet,zamat,gyönyör ami egy kapcsolatból származik. De ez is egy transzcendentális helyzet az Abszolút Igazság egy aspektusa. Ezen túl van a sat-cit-ánanda teljes tudás,gyönyör, és öröklét. Ha mi Brahman lennénk és csak a Brahman létezik tehát minden egy /ez az imperszonalista tanítás lényege/ akkor hogyan lenne lehetséges, hogy Brahman az illúzió hatása alá kerül és szenved különféle testekben. Akkor ez azt jelentené,hogy őt is a tudatlanság kígyója marta meg. A szavakon keresztül érthetsz meg dolgokat mindenképpen szükségük van rá még a Sankarát követő filozófusoknak is :-) Inkább úgy fogalmaznék,hogy mindent megfelelően kell használni egy késsel lehet ölni is és finom ételek készítéséhez is használják. Aszavak is leköthetnek de a felszabadulás eszközei is lehetnek. Amúgy Sankara írta a Gitá-máhátmyá című művet ami a Bhagavad gitát dicsőíti. Ők is elfogadták,hogy az Abszolútnak van személyes aspektusa is de a személytelen Brahman megvalósítása vonzotta őt is és követőit is. Ezt azért mondom mert olvastam róla is, tőle is. És valamelyikünk forrása rossz lehet de én úgy tudtam ő nemhogy nem vetette el a Védákat, hanem az Upanisadok és hasonló a személytelen Brahmant tárgyaló szentírásokat követte és tanította.
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Ezek szerint mégis működött a TV2 módszere, hogy kivágták és kitakarták a GBL-t, mert az nem lett toplistás a keresésekben :)
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | And my lungs are also happy!!
Happy body, happy mind, happy spirit happy three. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | macska én is sárga drumból tekertem, régebben samsonból...Próbáld ki virginiát, eléggé más az ízvilága.
peestheee sajna én is csak egy pesti ismerőstől kaptam spangli formájában. Szárazabb volt, de bejött az aromája. Nem hiszem, hogy lehet kapni, de ha lehet akkor azt BP-n lesz valszeg.
Ezért nem kell dohányozni. Bongból tisztán, friss nedves zöldikefüst mmm. Lehet többször tömni és úgy időben is el tud tartani 10 percig simán, ez valamennyire kárpótol a spanglizás feelingjéért... |
| |  |  |  |


 |  |  | | | |  |  |  | | Úgy érzem a kulcskérdés ismét az időleges-örök, mulandó-maradandó, véges-végtelen ellentétpárok körül forog. Itt előttem a klaviatúra (mely ugyanabból az energiából áll mint az egész makrokozmosz), időlegesen létezik, majd átalakul valami mássá. Én úgy érzem mintha az emberiség évezredek óta azon törné magát, hogy az állandóságot valahogy elérve kiszabaduljon a változás köréből. 1000 év múlva ez a klaviatúra már nem lesz itt előttem az asztalon, én sem leszek itt, még a csillagok is más pozícióban lesznek majd az égbolton. Ha jobban belegondolok semmi sem maradandó, semmi sem megfogható ebben a létezésben, kivéve a saját tudatomat, mely eszmélésem óta elkísér. Így nagyon egyszerű a következtetés, hogy mivel érdemes foglalkozni :-) De az életnek szerintem ezen kívül is van értelme, célja, mindannyian valamilyen céllal kerültünk be a játékba és amíg azt nem teljesítjük be, automatikusan visszatérünk, amint lehetőségünk lesz rá, és ehhez képest a megvilágosodás is csak bónusz :-) Hm?
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | "Az írások tanulmányozása meddő mindaddig amíg Brahman nem tapasztaltatott: Brahman tapasztalása azonban fölöslegessé teszi az írások tanulmányozását. Szavak szövevénye sűrű rengeteghez hasonlatos, amelyben a gondolatok ide s tova vándorolnak. Ezért mindenki, aki ezzel tisztában van, törekedjék minden erejével arra, hogy Brahmant tapasztalhassa. Akit a nem-tudás kígyója megmart gyógyulást csak a Brahman belső tapasztalása révén remélhet. A Veda és a többi szentírás, varázsszerek vagy gyógyfüvek mind haszontalanok." Sankara
|
| |  |  |  |

|