DAATH

Aki törvényévé teszi, hogy a gondolatot tettel, a tettet gondolattal vizsgálja, nem tévedhet, és ha mégis, hamar visszatalál a helyes útra.

Johann Wolfgang Goethe

 
KöszöntőGyarapodásAnyagokKönyvtárFórumKeresésKapcsolatok

VEZÉRLŐPULT

Témakörök

Új hozzászólás


Regisztráció

Jelszócsere

Emailcsere


Legrégibbek

Előző 100

Előző tucat


Teljes lista


ADATOK

Kategória:

Egyéb anyagok


Létrehozó:

Leonore


Létrehozás ideje:

2007. október 2.


Utolsó hozzászólás:

2022. november 17.


NÉPSZERŰSÉG

Érdeklődés:

81744 letöltés
1545 hozzászólás


KERESÉS

Mit:



Hol:

anyagok
könyvtár
fórum
kapcsolatok


[Rendben][Törlés]



Felmérés: ELTE kannabiszhasználat önkontrollja
Felmérés: MOKE országos orvosi kannabisz felmérés
Felmérés: Global Drug Survey 2021
Tiltás: (jan. 1.) szigorúbb ÚPA büntetési tételek
Tiltás: (szept. 24.) 207 anyag lett C-listás
Könyv: Ayahuasca – A Lélek Indája


Kratom (Mitragyna speciosa)

Leonore, 2007. október 2.

Mielőtt hozzászólnál vagy új témakört nyitnál, olvasd el a DAATH fórumának irányelveit!

Kratom alapinformációk a kratominfo.50webs.com oldalon.

 
1545. NORDKOVSKY2022. november 17. 20:32
 
 
Igen, most átgondoltam sokmindent, hogy milyen életet szeretnék élni és teszek is azért hogy ez megvalósuljon. Tudom hogy képes vagyok rá és megérdemlek egy boldog családot, amit alapítók majd remélhetőleg a közeljövőben és józanul. A kratom segitett elhagyni más, számomra ártalmasan használt szereket, és be kellett látnom hogy végül ezt is el kellett hagynom. Olyan volt sokáig mint egy jó mankó de ezt is túlzásba vittem ezért jobbnak láttam megválni tőle. Valószínűleg ez is hozzájárult a panikrohamaimhoz, valamint egyéb magánéleti illetve anyagi problémák amik mind egyszerre jöttek össze. Már úgy bő két hete tiszta vagyok és mostmár minden újra rendben van. Már csak a jó öreg citromfű és tarsaiban bízom egy szebb, boldogabb elet felé elindulva. Köszönöm a jó tanácsokat és minden jót kívánok.
 

 
1544. ppnqdd2022. november 13. 18:03
 
 
Pánikrohamokat, pszichés problémákat ezer dolog okozhat. Szerek, szerek elhagyása, érzelmi, pszichés állapot, akármi.
Okozhat-e a kratom pszichés elvonási tüneteket? Miért ne okozhatna. Bármi okozhat, amitől mesterségesen jobban érzed magad.
Nagy mennyiségek esetén fizikai elvonásai is lehetnek, de úgy látom, hogy még a te extrém fogyasztásod mellett is inkább csak pszichés problémákról írsz.

Az a legnagyobb baj, hogy szétestél. Valószínűleg nem most, hanem már korábban. Lassítani kéne, az lenne a legfontosabb. Ha te magad nem tudsz lassítani, más irányba fókuszálni, nincs a világon orvos, aki meg tudna gyógyítani.
 

 
1543. NORDKOVSKY2022. november 7. 03:43
 
 
Na mint kiderült, panikrohamaim voltak napok óta tehát nem a kratom számlájára írható. Kórházban vagyok ahol ismét meg fognak gyogyitani aztán józan életet élek újra.
 

 
1541. NORDKOVSKY2022. november 5. 17:07
 
 
Amúgy igen, dolgozom evek óta állandó munkahelyen, de most az elvonás idejére táppénzen vagyok. A derekam is kurvára fáj szóval nem hazudtam az orvosnak, de a teljes igazságot se mondtam el még. Lehet hogy ha nem javulok legalább egy kicsit sem pár napon belül, én ezt valószínűleg nem fogom bírni és akkor elmondok neki mindent. Aztán ha kell, utaljon be megint a zárt osztályra, ott legalább helyre raktak profin már korábban is. Persze igyekszem kitartani mert nem akarok újra odakerulni de ez már tényleg hihetetlen hogy miért nem javulok semmit 9 nap után sem.
 

 
1540. NORDKOVSKY2022. november 5. 16:57
 
 
Ma van 9 napja hogy nem kratomozok egyáltalán. Előtte 5 napig csökkentettem az adagot. Az első teljesen kratom mentes napom nagyon rossz volt. Olyasmi mint amikor az altatókat hagytam el évekkel ezelőtt, csak ettől nem rángatóztam meg ilyesmik de ijesztő volt ez is. Este meg csak xanaxxal tudtam elaludni. Szereztem illegálisan aztán a vége az lett hogy másnap már sokat zabaltam belőle és inkább lehúztam a wc n aztán vettem egy liter vodkat és megittam. Hülyeség volt. Nem is szedtem semmit azóta csak diclofenacot amit a derekamra adtak. Napokig tiszta kába voltam attól a sok xanaxtól amit egy nap alatt illetve az azt megelőző estén vettem be, de elvonasom nem volt. Azt hittem el is múlt mert közben eltelt már kb 4-5 nap és azt olvastam az alatt lezajlik a kratom elvonás. De tegnap megint nagyon rosszul lettem mint az első napon, gondolom talán mert kiment az a sok xanax és visszajött a kratom elvonás? Vagy mi ez? Nem tudom lehet hogy depressziós vagyok? Ti mit gondoltok? Sajnos lehet hogy megint kórházba kell mennem mert ez már az elviselhetetlenseg határát súrolja nagyon keményen napok óta pedig már összesen 9 nap telt el kratom nélkül. Sosem voltam amúgy csak úgy önmagában depressziós, mindig csak akkor amikor valami szert abbahagytam. Egyszer már pórul jártam az altatokkal most meg a kratommal. Ezután már tényleg csak gyogyteakat fogok inni meg esetleg 2 sört elalvashoz, abból sose volt gond. De most olyan súlyos állapotban vagyok hogy az is alig segít. Napok óta nem alig alig alszok és már lehet hogy ezt nem bírom tovább. Szerintetek ez még a kratom elvonás ? Vagy depresszió? Egy évig kratomoztam és csak az utolsó fél évben gyakran, akkor szinte minden nap de pár hetente pár nap szünet volt neg egyszer egy hét is.
 

 
1539. ppnqdd2022. október 23. 04:02
 
 
Az egész gondolkodásod egy teljesen hibás agyrém.
Egy gyengébb, természetes szerről leszokni egy erős, szintetikus gyógyszer hatóanyaggal.
Ezen kívül meg milyen antihisztamin?

Ember, az egyik pillanatban le akarsz szokni, a másik pillanatban meg sorolod a szereket, amiket tolni akarsz a helyettesítésre. Minek? Nem vagy gyógyszervegyész, nem vagy pszichiáter, de gondolom még gyógyszerész se. Honnan jön ez a sok tudományos bullshit, amit összehordasz? Könyörgöm, hagyd már abba a hülyeséged tudományos szintre való felmagasztalását!

Egy katyvasz, egy baromság, egy idióta szerhasználat, amit csinálsz/csináltál és NEM, NEM KELL semmilyen helyettesítő, vagy lejövő szer, főleg nem úgy, hogy te találod ki, mi legyen az! Ha úgy érzed, hogy egyedül, természetesen nem tudsz egyenesbe kerülni, fordulj szakemberhez, vagy vonulj be egy olyan helyre, ahol segítenek!
 

 
1538. ppnqdd2022. október 23. 03:45
 
 
Legjobb lenne, ha semmivel nem gyógyítanád magad és nem kevergetnél össze-vissza minden szrt. A te kezedbe se xanax-ot, se semmilyen más ilyen vényre kapható, rohadt erős gyógyszert nem adnék, mert csak bajt csinálsz vele magadnak.
Hogyan hagyd abba a kratomot? Hihetetlen bonyolult dolgot fogok írni: egyél belőle egyre kevesebbet, aztán hagyd abba! Nem lesz semmi bajod tőle. A baj ott kezdődik, ha 5 centiket kileng a kezed, esik a vérnyomásod, felmegy 100 fölé a pulzusod, vagy éppen leesik. Az, hogy kicsit feszültebb vagy, vagy rosszabb a kedved a kelleténél, nem jelenti, hogy folytatni kell a hülyeséget.

Te dolgozol, vagy csinálsz valami értelmeset az életedben, vagy az egész létezésed arra dedikálod, hogy ezeket a fosokat próbálgasd magadon különféle kombinációkban és az általuk kiváltott testi tüneteket monitorozd?
 

 
1537. NORDKOVSKY2022. október 21. 00:21
 
 
Ugye milyen érdekes kérdéseim vannak? :))) Kár hogy nem érdemes kísérletezni ezekkel hogy megtudjuk a választ, és elméletben se fog soha a tudomány választ adni rá mert nyilván ezeknél "fontosabb" kérdésekkel foglalkozik
 

 
1536. NORDKOVSKY2022. október 21. 00:16
 
 
Vajon lehetséges az hogy a kratom elvonást xanaxxal gyógyítod, illetve fordítva? Valamint az hogy úgy létezni éveken át hogy mielőtt a xanaxra raszoknal, kratomozol, aztán mielőtt az alakitana ki fizikai függőséget, megint xanaxozol ?
 

 
1535. NORDKOVSKY2022. október 19. 00:52
 
 
Hát mostanra oda jutottam hogy bár fél éve semmi egyéb szert nem szedek a nyugtató teákon és a kratomon kívül, ellenben elbüszkélkedhetek egy tegnapi kiadós kratom elvonási tünettel munka közben, ami igencsak meglepetésként ért, mivel állítólag ehhez fél év mindennapi használat kell, viszont én (egy éve szedem) az első fél évben heti egyszer kétszer használtam, és az utóbbi fél évben havonta egyszer minimum tartottam egy hét szünetet vagy hol egy hétig szedtem aztán pár nap szünet vagy pár nap után egy egy nap szünet... Az tény hogy nem sok szünetet tartottam de sose múlt el hónap pár nap szünet vagy akár egy hét egyhuzamban nélkül és mostanra mégis durva elvonást okozott. Tegnap előtt szabadnapomon semmi bajom nem volt nélküle amikor ismét pár nap szünetet akartam tartani, de másnap meló közben... Baszki alig bírtam ki a napot! Majdnem mint a xanax elvonás olyan ez is. Fasz gondolná hogy egy ilyen szer (aminek a hatása jóval gyengébb a fűnél meg a piánál amiket 10 év után is testi tünetek nélkül hagytam el) ekkora függést tud okozni. Igaz hogy közel sem olyan brutális mint egy xanax vagy morfin elvonás de ez nem jelenti azt hogy ne lenne ez is elviselhetetlenül kellemetlen!!! Mit javasoltok segítségképp a végleges elhagyashoz illetve szerintetek lezajlik ez pár nap alatt vagy lehet hogy két hétig is eltarthat? Elvégre csak napi egyszer toltam és nem is minden nap, de tény hogy nagyon gyakran az utóbbi fél évben. Szerintem ezt ki fogom bírni kórházba vonulás nélkül de kemény menet lesz az biztos. Hó végén lesz 5 nap szabim, akkorra tervezem a leállást. Gondoltam feliratok valami komolyabb antihisztamint hogy átsegítsen rajta. Már ha kapok.
 

Kapcsolódó beszámolók / Daath (1 írás)

Goloka: A pillanat örökkévalósága (2009)

Keresés e témakörben:

|< Legrégibbek  << Előző 100 < Előző tucat  Teljes lista 


Ecstasy tabletta adatbázis

Pszichonauták

DÁT2 Psy Help

RIASZTÁSOK

DAATH - A Magyar Pszichedelikus Közösség Honlapja

Alapítás éve: 2001 | Alapító: Minstrel | Dizájn: Dose | Kód: Minstrel
Rendszer: Cellux | Szerkesztő: Gén

 

A személyi adatok védelmének érdekében a DAATH óvatosságra int a Facebook-csoportoldalon saját névvel megosztott, mások számára is látható információiddal kapcsolatban!