 | 
Legfrissebb hozzászólások (47656 - 47665)
 |  |  | | | |  |  |  | | [NE küldj el olyan hozzászólást, amely partyt, fesztivált, szórakozóhelyet drogbeszerzési/-használati helyszínként említ] |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Nagy vonalakban három szint jut eszembe, ahogy megragadhatjuk. Az első egyfajta terápiás megközelítés, mondjuk hozzátartozók, házikedvencek elmúlásának lekezelése. Saját halál elfogadása és szociálisan megszokott és elfogadott mértékben való feloldása a szorongásnak. A második lehet egyfajta jógikus szint. Amikor a halált nem kezelni próbáljuk, hanem meglovagolni-átfordítani-visszaforgatni-áramoltatni a benne rejlő erőket. A harmadik meg a halál halálának a mulandóság elmúlásának realizálása és ráébredni az állandó és elpusztíthatatlan boldogságra ami a tudat alaptermészete. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Hogy miért lehet nehéz számunkra a saját elmúlásunk megidézése? Gondolom azt elfogadhatjuk, hogy a halál, azaz a lét törékenységének illetve a lehetőségek megszűnésének a tudata a szorongás egyfajta ősforrása egy ön-tudatos, értelem iránti vággyal rendelkező és a létezés alaptényeit felismerő létező számára (tehát nagyrészt mindannyiunknak). Az erős szorongások kezelésére kialakulhatnak (adaptív vagy maladaptív) viselkedési módok, amik eltolják, ritualizálják, napi rutinnal elfedik estébé, így az elsődleges konfliktusok ritkán bontják ki magunkat bennünk. Az adaptív, trendi lekezelés adhat egyfajta biztonság tudatot, de korlátozza a megismerést és az egzisztenciális szorongásokkal való szembesülésben, azok feloldásában rejlő erőket (amiket addig arra emésztettünk, hogy elhatárolódjunk tőlük). Mivel általánosságban ösztönösen elzárjuk magunkat ezektől a motívumoktól, ha fel akarjuk keresni őket, trükközni kell. Például álommunkával, transzolással, szélsőséges élethelyzetekbe helyezkedéssel (pl. beavatások), tudatosság-éberség növelő teknikával áshatjuk elő és ismerhetjük fel ezek erő természetét. Mint ahogy Orion te is írtad, álmod meghozta a mélységet ami pl. a közeli hozzátartozók halálának lehetőségében rejlik. Ugyanígy a stabil-plasztikus éber és figyelmes napi halál meditáció is integratív folyamatok beindulását eredményezheti, mint a prioritások-motivációk megváltozása, felelősség tudat, a jelenségek milyensége helyett a puszta van-ságukra ráébredni, elemi történések értékelése, együttérzés növekedése... |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Az a helyzet, h valószínűleg egyszerűbb, de legalábbis olcsóbb az előállítása a kamu tabiknak és amíg a nép ezeket megveszi addig elő is fogják állítani. Ha majd nem lesz kereslet ezekre akkor talán lesznek normális golyszik, de addig... |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Szerintem a 15 g szerecsendió önmagában, kávé nélkül is eléggé terheli a gyomrod...kíváncsi leszek majd a másnap/harmadnapról hogy vélekedsz:) nem hiszem, hogy a lehető legjobb anyaggal próbálkozol... |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Ez a Diablo egyébként tényleg elég ördögi marketing eredménye: 400 mg bzp-t tettek egy tablettába, ez egy normál testtömegű ember számára hatalmas dózis, különösen tapasztalatan felhasználó számára, elég a negyede is. És csak annyit írtak a csomagolásra, hogy 60 kg alatti embereknek elég fél tabletta is, és hogy 2 órán belül ne tolj rá még egyet. Szóval aki feketepiacon találkozik diablóval, az vigyázzon.
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Szín: kék Logó: pillangó / lepke Forma: kerek
Sziasztok!Nem olyan régen találkoztam vele.Hát mit mondjak az az igazság nem mdma hanem rákos mcpp... hidegrázás, forroságérzet és hányinger,fej fájás de az kegyetlenül!!És mikor végetért minden azt hittem aludni tudok éreztem álmos vagyok, de nem lehetet tőle:S:S Sajnos..... |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | USA szövetségi bíró az ayahuasca-egyház javára ítélkezett:
| Federal Judge Owen Panner rules in favor of the Santo Daime Church! | ----------------------------- | ". . .I conclude that the Religious Freedom Restoration Act, 42 U.S.C. § § | 2000bb to 2000bb-4, requires that plaintiffs be allowed to import and drink | Daime tea for their religious ceremonies, subject to reasonable | restrictions. I will enter a judgment and permanent injunction. These are my | findings of fact and conclusions of law after | the court trial. Fed. R. Civ. P. 52 (a). . ." | ". . .Plaintiffs have established their prima facie claim by more than a | preponderance of the evidence. Plaintiffs have established that they are | sincere in their religious beliefs, and that the ceremonial use of the Daime | tea is essential to their religion. It is obvious that prohibiting the use | of Daime tea would substantially burden the exercise of plaintiffs' | religion. . ." | ". . .The government has failed to show that outright prohibition of the | Daime tea is the least restrictive means of furthering its interests. . ." | And finally: | ". . .Plaintiffs are entitled to relief under RFRA. Judgment will be entered | for plaintiffs in accordance with this opinion." | IT IS SO ORDERED. | DATED this 18 day of March, 2009 | Owen M. Panner | US District Judge | ----------------------------- |
| |  |  |  |


 |  |  | | | |  |  |  | | Itt lehet nekik visszajelzést adni: http://www.goamusic.lapunk.hu/?modul=vendegkonyv&
"Bejegyzésed csak szerkesztői jóváhagyás után fog megjelenni!"
T. Szerk., A Drogok Hatásai oldallal iszonyatosan lejáratod magadat és a Goa Music -ot: téves információk tömkelegét adod közre. Az átlag goások ennél sokkal tájékozottabbak a témában. Ha nem értesz a drogokhoz, akkor inkább hagyd ki a félretájékoztatást. A tájékozódást pedig kezdd itt: http://daath.hu/menuSubstances.php Üdv!
|
| |  |  |  |

|