DAATH

Az előítélet olyan tutaj, amelybe a hajótörött elme kapaszkodik, hogy segítségével partot érjen.

Ben Hecht

 
KöszöntőGyarapodásAnyagokKönyvtárFórumKeresésKapcsolatok


[20250114] Aláírásgyűjtés: Európai Polgári Kezdeményezés a pszichedelikus terápiákért
[20250114] Média: Megnyílt a Daath hivatalos publikus Facebook-oldala
[20250111] Fejlesztés: Daath Keresés megjavítva
Felmérés: MOKE országos orvosi kannabisz felmérés
Könyv: Ayahuasca – A Lélek Indája


Legfrissebb hozzászólások (48826 - 48845)

 
 
>>> a fűről hosszú távon <<<
Sevil2009. február 9. 10:16
 
 
Jaja, ezért az idézőjel. Abszolút egyetértek, csak azt fájlalom, h ezeket az egyéb kockázati tényezőket nem szokás komolyan venni, hiszen az illető "józan" (továbbra is idézőjelben), jogsija is van, tehát teljesen szabályosan furikázik. Nyilván nem lehet ezt törvényileg szabályozni, mert nincs stressz-szonda (hál' istennek), meg ennek nem is ez az útja, de prevenciós szempontból sztem érdemes lenne nagyobb hangsúlyt fektetni rá és nem kizárólag a szerhasználat következtében módosult tudatállapotok veszélyeire felhívni a figyelmet. Mindezt persze anélkül, h az ittas/beszívott vezetés rizikóit bagatellizálnánk... na jó, ez tényleg nem egy egyszerű feladat :)
 

 
 
>>> Új szintetikus drogok (designer / dizájner drogok, RC, legal highs) <<<
cli_hlt2009. február 9. 10:15
 
 
Tipp: 2C-T(-xx) (wikipedia: pill testing)

Mecke: sárgától liláig terjedő szíreakció. Mandelin, Marquis, Simon, Robadope nem reagál.

2C-T esetén a dózis is stimmel (ha tiszta volt az anyag).
 

 
 
>>> Új szintetikus drogok (designer / dizájner drogok, RC, legal highs) <<<
cli_hlt2009. február 9. 10:02
 
 
Ez ilyen fenetilaminosnak tűnik...
 

 
 
>>> a fűről hosszú távon <<<
Nargile2009. február 9. 09:24
 
 
"Szóval bizonyos 'józanságok' látszólag nagyobb eséllyel vezethetnek balesethez"

Szerintem félrevezető ez a szóhasználat, mert azt sugallja, mintha a balesethez vezető tudatállapotoknak ezekben az esetekben ahhoz lenne köze, hogy az elkövető nem fogyasztott semmilyen drogot, tehát józan volt - míg ha bedrogozott volna, akkor nem követ el balesetet. Nem, valójában ezeknél az eseteknél nem az volt a lényeg, hogy az illető józan volt, hanem egészen máshoz volt köze: trauma, stressz, fáradtság és még ki tudja milyen lelki okok. Én nem tagadom, hogy nem a droghasználat az egyetlen kockázati tényező, sőt, lehetnek akár ennél nagyobb kockázati tényezők is - ez azonban semmit nem változtat a lényegen, miszerint a felelős autóvezetőnek döntenie kell: iszik/szív vagy vezet.
 

 
 
>>> Élet egy kommunában <<<
nataSa6662009. február 9. 08:43
 
 
Apróságok: áramot honnan veszel? A lakást miből rendezed be? Megvagy a civilizáció áldott vivmányai nélkül is? (számítógép, mosógép, hűtőgép,) Mit eszel? A földet mivel müveled meg? A húst hogyan teremted elő? A kenyeret? A tejtermékeket? A szenyvizedet hová vezeted el? Mivel, iben fűtesz télen?
Mi van ha valakinek egy hétig van kedve tépni (lsd-zni, hajnizni, bogyózni, bármi) de amugy jófej, tolerállod? Ki mondja meg, ki költezhet oda? Ki mondja meg kinek kell elköltöznie? És még ezer ilyen kérdés.

Ehhez legalább egy lepukant falut kellene felvásárolni, és felújitani, de mindez rengeteg pénz.
 

 
 
>>> Élet egy kommunában <<<
Romulus2009. február 9. 04:53
 
 
Láttam egy filmet a spektrumon szombaton. 4arc bérelt egy farmot, ahol állatokat tenyésztettek tartottak, valamint növény termesztéssel foglalkoztak. Hihetetlenül jó volt látni, hogy vannak akik a mai globalizált világban még vágynak erre. Szabadon volt a malac szabadon a birka meg a kos, fogócskáztak a malacokkal vagy épp fürdették őket. Birkákat nyírták hogy legyen pénz a gyapjúból, disznókat időnként levágták hogy a húst felélhessék. De volt ott még páva pulyka minden.
Amin a legtöbbet nevettem. Csináltak egy "tengeri malac falut"
Ezt úgy képzeljétek el hogy 14 ház(aprók) van ami posta van ami templom, kocsma stb. És tengeri malacok lakják :D. hihetetlen ppoén ráadásul belépti díjjal látogatható is (valamiből kikel fizetni a farm bérleti dját) és 3000 fontot harácsoltak össze a megnyitóval. Hihetetlen.
Akit érdekel valami ilyesmi címe volt hogy Jimmy a pácban, de nem biztos. Az újra feltalálok elött volt fél7 és 7között (este)

Nagyon ritkán ülök a tv elé,örültem, hogy pont egy ilyen műsorba akadtam.
 

 
 
>>> a fűről hosszú távon <<<
deeptrip2009. február 9. 03:28
 
 
Oké, akkor én se!!
 

 
 
>>> EVER GREEN <<<
teletabi2009. február 9. 01:57
 
 
Zoli: Fölment az euró! VALUTÁzZz ! Para van !!!
Grower: "legjobb az afgán! Felszállás, utazás gond nélkül"
(a g-13at hagyd a 3,14csába egyellőre....majd ha kész a haska az afgánból ,akkor visszatérhetsz rá ;)
 

 
 
>>> a fűről hosszú távon <<<
teletabi2009. február 9. 01:53
 
 
Most a témába vágó, humoros és frappáns, filozófiai tartalommal bíró és kutatásokat leleplező hozzászólásomat NEM írom ide.
Könyveljük el, mint veszteséget.
 

 
 
>>> a fűről hosszú távon <<<
Sevil2009. február 9. 01:25
 
 
Én úgy értettem, h azt írtad, h míg az alkoholtól így vezetnek, addig a fűtől úgy. Én se gondolom, h befüvezve az emberek inkább figyelnek, mint tiszta fejjel. Általában nem azért szív vki, hogy összeszedettebb legyen és több dologra tudjon egyidejűleg koncentrálni, így én se támogatom, hogy akár a legtapasztaltabb füvesek is egy dzsó után a volán mögé üljenek. De azt sem tartom szerencsésnek, hogy a józan állapot ezernyi lehetséges árnyalatáról szinte sohasem esik szó a vezetéssel való összefüggésben (leszámítva a kialvatlanságot), max amikor egy hír közli, h xy "zavarodott állapotban" a buszmegállóban várakozók közé hajtott. Szóval bizonyos "józanságok" látszólag nagyobb eséllyel vezethetnek balesethez, mint a spanglis sofőr 72467. útja. A balesetek tudtommal bő 80%-át józan sofőrök követik el, amelyeknek csak egy része magyarázható a megváltozott útviszonyokkal és időjárási jelenségekkel (és azok sem teljesen). Nem ismerek olyan, tudományos szigorral elvégzett kutatást, amely a józanság mellett jelenlevő egyes lelkiállapotok hatásait vizsgálja a vezetésre, pedig szerintem érdekes eredmények születnének... pláne, ha össze lehetne vetni őket a füves- és az ittas vezetés következményeivel.
 

 
 
>>> EVER GREEN <<<
tester2009. február 9. 00:56
 
 
Zoli:
ha nem szívsz és nem iszol pár hétig összejönne az a pénz amiből rendelhetnél (pénz a borítékba módszerrel, ha már nincs bank kártya), vagy kiruccanhatsz bécsbe bár az neked drágább lenne ha jól értem.

A gerilla szezonig még sok az idő, ha ki tudod szorítani azt a pár ezrest meg fogja hozni a gyümölcsét szerintem.

grower
szerintem ezt senki sem tudhatja, sem biztosan, sem valaki másnál jobban.
 

 
 
>>> Ecstasy, a szeretdrog <<<
Nargile2009. február 8. 23:18
 
 
Mi fán terem az Ecstasy?

http://www.drogriporter.hu/hu/node/1190
 

 
 
>>> EVER GREEN <<<
Zoli2009. február 8. 22:35
 
 
Valakinek nincs kedve seed cserere?:p Hawaii torpet tudnek felejanlani valami outdoor greenert. Nem 1:1 aranybann, hanem pl, 5 torpe egy outdoorert.
 

 
 
>>> a fűről hosszú távon <<<
Nargile2009. február 8. 21:27
 
 
"betépve az ember jóval óvatosabban és körültekintőbben vezet" - ezt kivetted a kontextusból. Úgy értettem, hogy az ittas állapothoz képest jóval óvatosabb és körültekintőbb. Azt nem mondtam, hogy a fűszívástól jobban vezetné az autóját, mint józanul. Én ebben a kérdésben csak a tudományos szigorral elvégzett vizsgálatoknak hiszek. Ha ilyenekkel bebizonyítanák, hogy a kannabisz-fogyasztás pozitív hatással van és kevesebb közúti balesetet eredményez, akkor hajlandó lennék megváltoztatni az álláspontomat. Ez nem érzelmi kérdés nálam, meghajlok az érvek és bizonyítékok előtt. De ilyen bizonyítékok jelenleg nincsenek, az meg engem nem érdekel, hogy vannak olyanok, akik úgy érzik, hogy jobban vezetnek betépve. Amit jelenleg tudunk, az, hogy a kannabisz-fogyasztás minimális, de jelentős hatással van egyes vezetői képességekre, másokra viszont nincs hatással. A fűszívók kompenzálnak: tudatában vannak módosult tudatállapotuknak, és próbálnak kevesebb kockázatot vállalni, az ittas sofőrök nem, inkább több kockázatot vállalnak. Ugyanakkor a betépett sofőrök nehezebben kanyarodnak és lassabb a reakcióidejük, mint józanul. Ezért nem gondolom, hogy aki felelősen gondolkodik, az beül beszívva a volán mögé, csak azért, mert azt gondolja, hogy majd akkor óvatosabb lesz: az óvatosság a kutatók szerint a kompenzáció eredménye, nem a fűszívásé. Dönthetsz úgy, hogy óvatosan vezetsz józanul, és akkor még a reakcióidőd sem lassul be.
 

 
 
>>> Drogos viccek <<<
Petyus2009. február 8. 20:01
 
 
Hogy pöfög az angol vonat?

she who who
 

 
 
>>> Ecstasy tabletták (CSAK TABLETTA-INFÓ) <<<
2009. február 8. 18:55
 
 
Szín: fehér (bézs)
Logó: Mitsubishi
Forma: kerek

Sajna igen,kb. 1 hónapja mind2ővel:(KAMU!!! 5forintot sem ér!!!!!!!
 

 
 
>>> EVER GREEN <<<
grower2009. február 8. 17:43
 
 

na hali skacok!
Egy tapasztalati kérdést szeretnék feltenni, mivel a leírás állitja hogy megtaláltam amit keresek, csak nem-e hazudik.A nagy afghanicát, az ős indicát keresem.Csak megtaláltam-e nagy szenszi szídsz kínálatában, vagy kutakodhatok más magcégek iránt?Melyik árulja a legősibbet?Vagy a hindu kushal probálkozzak?Vagy igazábol a g13nál van kutya elásva?
 

 
 
>>> a fűről hosszú távon <<<
meizarnold2009. február 8. 17:27
 
 
Na most Sevillel teljesen egyet tudok érteni. :)
 

 
 
>>> Ecstasy tabletták (CSAK TABLETTA-INFÓ) <<<
2009. február 8. 17:20
 
 
tud valaki valamit ezekről?

rózsaszínees, narancs(?) foltos, micu és ugyan ilyen csak danger jeles. mind a kettő ugyanabból van sztem, csak a minta más.
aki találkozott már valamelyikkel írjon.
 

 
 
>>> a fűről hosszú távon <<<
Sevil2009. február 8. 16:39
 
 
Nargile:

1111.
"Tegyük fel, hogy van egy ember, aki 100 ezerszer ül be betépve a volán mögé és 99.999-szer balesetmentesen vezet, de a 100 ezredik alkalommal benéz egy piros lámpát a betépettség miatt, elüt egy kisgyereket aki meghal. Ha nem szívott volna előtte, akkor viszont a baleset elkerülhető lett volna. Szerintem emiatt az egyetlen ilyen eset miatt indokolt a többi 99.999 esetben is büntetni a betépett sofőrt, még akkor is, ha ezekben az esetekben egyébként nem követett volna el balesetet. "

vs.
1124.
"betépve az ember jóval óvatosabban és körültekintőbben vezet"

És mi van, ha a 100ezer esetből 3-szor a füvezés kiváltotta óvatosságával előzött meg baleseteket? Vagy ha általában így vált körültekintőbbé és higgadtabbá a vezetési stílusa? :) Erre viszont nincs statisztika...

Én is teljesen egyetértek azzal, hogy tudatmódosultan ne engedélyezzék a vezetést, de valószínűnek tartom, hogy a levezetetlen stressz több balesethez vezet, mint a beszívott autózás. Viszont a stresszes vezetést aligha lehetne törvényben szabályozni, max társadalmi célú hirdetésekben lehetne rá felhívni a figyelmet (amire a célcsoport valszeg fokozott indulatokkal reagálna :)
 

Korábbi 10 20 50 100 hozzászólás (összesen: 133697)


Ecstasy tabletta adatbázis

Pszichonauták

DÁT2 Psy Help

RIASZTÁSOK

DAATH - A Magyar Pszichedelikus Közösség Honlapja

Alapítás éve: 2001 | Alapító: Minstrel | Dizájn: Dose | Kód: Minstrel
Rendszer: Cellux | Szerkesztő: Gén

 

A Daath hivatalos publikus Facebook-oldala
A személyi adatok védelmének érdekében a DAATH óvatosságra int a Facebook-csoportban saját névvel megosztott, mások számára is látható információiddal kapcsolatban!