 | 
Legfrissebb hozzászólások (70856 - 70865)
 |  |  | | | |  |  |  | | A koka cserje sztem nem érezné jól magát magyarországon mivel a hegyekbe nől 3000 méter magasságban. De koka leveleket lehet venni és nem olyan drága. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | hát, gondoltam mindenki ki fogja logikázni ,már csak a topic neve miatt is :))))) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | hát szervusz kedves Romi :)))) te errefeé hihi :))))) nah helyes helyes mennek a dolgok :))))) de mért nem jössz már be a kedvenc topicomba az extacsy a szeretetdrog topicba?:) ott szoktam lenni :)))))) jah van ephedra sinicám :))))) |
| |  |  |  |


 |  |  | | | |  |  |  | | Én azt nem értem, miért nyomod earlyvel ? Csak nem az ország azon részén vagy ahol nincs vadkender :)) (mert nem sok olyan hely van)
písz Tabi |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | nem:
"...télen minusz 20 fokban..."
Az ilyen szélsőségek nagyon ritkák.Az itteninél esősebb, szelesebb vidékeken is többen kerékpárounak napi rendszerességgel.
Fel kell öltözni.
"ha az autosokat kizárjuk és ök is tömegközlek-re "kényszerülnének", sztem az megdobná az emberforgalmat még egy 60-70 (de lehet h egyes járatokon 150) %"
A 60% talán felső korlátja lehet a növelés mértékének. Nézd meg reggel hány ember ül egy autóban (~1,2) s ők mennyi helyet foglalnak el az utból s hányan ülnek egy buszon, villamoson fajlagosan sokkal kisebb területen. Sávok fizikai lezárásával s tömegközlekedésnek adásával, járatok sűrítésével hatékonyan javítható mind a közlekedési helyzet mind az utazók kényelme.
A nukleáris energetika a jövőben tényleg képes lesz ipari mértékű H2 előállításra. Az igények azonban már most is túl magasak. A világ primer energia felhasználásában a nukleáris részaránya 10% alatt van. Csak korlátozott helyettesítés kivitelezhető.
tetra:
"olyat vízionálni, hogy majd jól kitiltódnak az autósok a belvárosból, és megnővekszik a rengeteg zöldterület, satöbbi satöbbi (liet leírta, nem ismétlem), szóval ez naívitás, mivel a belváros ilyen mértékű területváltozása minimum többségi véleményre kell támaszkodnia"
Nem kitiltódnak hanem forgalomcsillapítás. Kezdetnek mondjuk egy pár utcában aztán tovább... idővel. Fontos látni, hogy kevesebb autóval a város különösen a belváros (szűk hely, kis távolságok) élhetőbb, simábban, gazdaságosabban működő rendszer. Az autóhasználat országúton való előnyei itt kevéssé érvényesülnek. A fokozott területhasználat és a szennyezőanyag-kibocsátás hátrányai erősebben. Kis térben nyilvánvalóan nem eredményez dinamikus forgalmat ha minden (magányos) közlekedő egy 5 m3-es dobozban tartózkodik. Az autó- és teherforgalom csillapítása nem csak a kerékpárosok érdeke hanem a környéken élőké. Az adott városrészben gyalogjáróké vagy tömegközlekedőkké. A kevesebb közlekedéssel töltött holtidő gazdasági haszonként jelentkezik a helyi gazdaságban. Vagy csak egyszerűen képzeljétek el az utcát egy tágasabb szabadabb környezetként, olyannak amilyen a motorizáció előtt volt. Valahol túllendültünk már az egészséges mértéken. S léteznek olyan alternatívák melyek támogatásra találhatnak egy szélesebb társadalmi csoport s politikai szándék részéről is.
"Az autók kitiltása..."
Nyilván valóan nem kitiltásról van szó. Hanem a városi közlekedés hangsúlyának helyreállításáról az autoközpontútól a közösségi, gyalogos, kerékpáros forgalmat előtérbe helyező szemlélet felé.
A túlzott motorizáció (elsősorban a teherforgalom) már az országutakon, országok között is kezd kritikus szinthez közelíteni. A korlátozás/korlátokba ütközés szükségszerű. A negatív hatások a városokban legerősebbek, ott lehet leghatékonyabban csökkenteni az ártalmakat.
"Erre egy példa, hogy a belvárosban eltűntetik az utakat, de nem tiltják ki az autókat. Ezt úgy kell érteni, hogy a járda és az út között nincs szintkülönbség. Nincs zebra, nincs lámpa satöbbi. Az autósok egy idő után szükségszerűen lassabban közlekednek, rendezetten,..."
Az ilyen új városépítési filozófiák nagyon eredményesek lehetnek. Ilyen szintbe hozásra példa a Ráday-utca. Kerékpárral sokkal kényelmesebb az útpatka hiánya miatt. Lehetőséget termet, teret ad a szabadabb közlekedésre. A forgalomcsillapítás = a behajtás fizikai úton történő korlátozása azonban nagyon ajánlatos ekkor is. Segít rájönni az autósoknak, hogy az utca nem csak őértük van.
A városi teherforgalom különösen az átmenő forgalom pedig különösképp szennyező, utakat tönkretevő, veszélyes jelenség. Mindenki járt már a Hungária-körúton.
|
| |  |  |  |



 |  |  | | | |  |  |  | | Szín: rózsaszín Logó: -nincs logó- Forma: ötszög
Egyhete, haver hozott Pestről, rózsaszín színű ötszög formájú, jelnélküli tabit. Eredmény semmi majd hányinger hidegrázás miegymás. Nem tom hogy kerülhetet ki ég ien tabletta a forgalomba, de ne vegye senki. Dollár ugyanez, az valamivel enyhébb rosszullét volt. :((( |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Az az egyik álmom, hogy ezek közül pár fajtából szerezzek klónokat :)
Szerintetek vannak még valahol ezekből eredeti magok? konkrétan arra gondolok, hogy amit a BC Bud Depot-on árulnak, azok "hamisítvány" f2 magok, amit a BC Bud Depot "készített" nagy mennyiségben az eredeti magokból ...miből gondolom? a visszajelzésekből. amikor a BCBD-ot kérdeztem, ők azt mondták, hogy ami nekik van, az "a BOG visszavonulása előtti eredeti, utolsó 2-3 ezer magból van" ...Gypsy Nirvana is csinált f2 magokat a BOG fajtákból és ajándékként küldte, ha valaki a Seedboutique-ból rendelt (de olyan hírek is voltak, hogy azt árulta az eredeti helyett)
BOG Strains
BlueMoonRocks --- For Blueberry Lovers
Bluemoon was crossed to BOGBubble to create B.M.R. These are very aromatic, mostly indica, lavender to blueberry smelling buds. A stout bush that yields well with a great relaxing high. Flowers in 50 - 55 days.
BOGBubble --- A pure bubblegum that was selected to be our first strain. The smell is all bubblegum and the smoke is very smooth. This very frosty strain has been my favorite for a long time. A long lasting and happy high. Flowers in 45 - 50 days.
Bogglegum --- My BOGBubble was crossed with Northern Lights #5. A hardy vegger that is easy to grow. This strain resists mold and has almost no odor. New growers will find this incredibly easy to grow. Flowers in 44 - 48 days.
GrapePunch --- A special orange Bogglegum was selected by my Son to cross with our best LifeSaver Mom. Fruity tastes with a real punch. Flowers in 45 - 50 days.
LifeSaver --- A three way cross of Jacks Cleaner, Blueberry and my BOGBubble. This was my first truly Medical strain and it has good pain killing properties. Potent and relaxing, LifeSaver also helps with sleep. A good yielder even in smaller grows. Flowers in 45 - 50 days.
L.S.D. --- For Sativa Lovers
My most sativa-ish strain. NY City Diesel was crossed with my LifeSaver to create this unique strawberry bud. An up high with a trippy quality. Flowers in 45 - 55 days.
Lifestar -- Our newest cross of SensiStar and my Lifesaver creating and lemoney tasting and potent indica that yields very well. Flowers in 48 - 52 days.
SourBubble --- A very unusual bubblegum derived from my BOGBubble gene pool. This is my most potent strain still in development. SourBubble promises to be my best Medical Strain to date. Flowers in 49 - 55 days.
SweetCindy '99--- Cross of Steve's SWT#3 and Cindy99 and she has been referred to as my "Cinnimon Girl". Spicy and a hint of Grapefruit. 50-55 days.
SweetCindy 05--- A three way cross of SweetTooth #3, Cinderella 99 and BOGBubble. A good yielder with buds that can taste like lemon or licorice. Easy to grow. Flowers in 46 - 52 days.
Medley --- This is normally a 3 way mix of any of my strains and right now Bogbubble, Bogglegum and BMR make up the medley in equal proportions. 2005
Ezek a fajták régebben olyan 45-50 euro (10 mag) körül mozogtak. ...most nézem: a BCBD-on $ 100.00 a Super Sweet Cindy és a BOGbubble, stb. :)) ...még mindig van nekik?? ..ennyire nem fogy?? ..ezek tutira f2 magok -> tutira keményen szelektálni kell majd az egyedeket, ha max 50 napos, compact pheno type-ot akarunk! Ez annyi volna, hogy indítani kellene 2-3 fajtából (fajtánként 10 db mag..) "egy kört" indoor-ba. Virágoztatás előtt vennék le klónokat az anyanövényekről, a virágzás végére kiderül, hogy melyik lesz számunkra "a befutó" ( megfelelő photoperiodus változás érzékenység, gyors virágzás, stretch, íz, illat, megjelenés +terméshozam alapján) és azzal a pheno-val foglalkoznék később komolyabban outdoor-ban. Többek közt a Nirvana-s f2 növényeket érdemes így szelektálni.
Valakinek van más ötlete, hogy mit szüretelhettem tegnap? :-?
üdv, CN |
| |  |  |  |

|