 | 
Legfrissebb hozzászólások (91961 - 91980)
 |  |  | | | | |  |  |  | | | Skinnerd: Ha nem szertnéd kidobni és menthetetlennek találod a helyzetet akkor még mindig megpróbálhatod kiültetni szabadba. De úgy már az idén nem valószínű hogy teremni fog. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | kérem szépen, megvettem a hps felszerelést. cső, fojtó, gyújtó. ekkor jöttem rá, hogy az eletrotechnikához is kellene értenem.
valahol nincs egy passzentos kapcsolási rajz a neten? érdekelne még, hogy milyen vezetékeket szokás használni a trafó után. vastag tömör alumínium?
reflektort honnan lehet szedni? |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | feher capas tesztelve, es nem rossz. :-) inditasnak egy davidcsillagos volt, amikor kezdett kimenni, akkor dobtam ra. elegge megcsinalt... :-))) annyira talan nem eros, mint a davidcsillagos, de nem lehet sokkal gyengebb. ja, es volt valami erdekes mellekize.
a kicsi delfinesbol talalkoztam rozsaszinuvel, kb. olyan gyenge, mint a feher. azert mdma, de tobb kell belole egyszerre.
feher cseresznyest evett meg ket ismeros csajszi, elegge odavoltak masfeltol. :-) en nem teszteltem. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | HEllo
Sima átlagméretüü levélböl hányat kel elszivni?(vizipipában) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Hello! A növekedéshez szűkséges fényspektrumokról szeretnék tájékozódni, milyen lámpákra van szűkségem (napfényt is kapnak) . Bent vagy kint jobb növeszteni őket. Bérmilyen tanácsot szívesen fogadok. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Tudja valaki, hogy mi jár a konkrétan gyógyszerrel való visszaélésért ( nem tom, hogy ez e a jogi kategória pontos definiciója)? Úgy tom hogy ez külön téma. Gondolok itt maoi, efedrin, kodein, stb...re. Vagy ezekkel is a pszichotróp anyagokkal kacspolatos rendelkezés foglakozik? Thnx! |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Xerfield, én nem így látom. Szerintem képesek lehetünk az igazságos ítéletre, és van olyan, hogy szükség van rá, amikor különbséget kell tenni jó és rossz közt. Amit Te idéztél, az a megbocsátásról szól, nem arról hogy az ember az ítélőképességnek hiján van...folytatva az általad idézett sorokat:
"...Amilyen ítélettel ti ítélkeztek, olyannal fognak majd fölöttetek is ítélkezni. Amilyen mértékkel mértek, olyannal fognak majd nektek is visszamérni"
és még:
" Ne látszatra ítéljetek, hanem igazságosan ítéljetek!"
Lehet igazságosan ítélni, pl. így:
Aki magától beszél, a saját dicsőségét keresi. Aki azonban annak dicsőségén munkálkodik, aki őt küldte, az igaz, s nincs benne hamisság...
Magamtól nem tehetek semmit. Amint hallom, úgy ítélkezem. Ítéletem igazságos, mert nem a magam akaratát keresem, hanem annak akaratát, aki küldött."
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Dara ha iszol hozza sok whiskeyt az tök lehuzza a hatast. Legalabis en igy tudom. Meg 1x tapasztaltam is. |
| |  |  |  |


 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Ok.Elfogadok másik címet is :PP. Már rég pletykáltam veled:P majd írok, most megyek..pápá:) |
| |  |  |  |


 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Eskimo: "If I did not know about God and sin, would I go to hell?" Priest: "No, not if you did not know." Eskimo: "Then why did you tell me?" |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | (folytatás) [...] Úgy tartják, a cselekedetek és azok visszahatásainak kapcsolata vasbilincs erősségű törvény , más szóval az, amit a morális ok-okozati viszony törvényének neveztek el. [...] Ez a tanítás szoros összefüggésbe hozható egy másik széles körben elterjedt felfogással, melyben valamennyi hindu, buddhista és dzsaina iskola megegyezik. Ennek a tézisnek a lényege, hogy az ember többdimenziós lény és a fizikai test halálával életlényege nem ér véget hirtelenül. Különféle hagyományok különbözőképpen magyarázzák ezt a halál utáni folytonosságot, és az interpretációk a naivtól az egészen kifinomultig terjedő skálán mozognak. Néhányuk szerint a túlélő tudatosság a halál utáni, finom-fizikai testében újbóli testet öltésre vár az asztrális, köztes létsíkon. Mások szerint az ego-tudatosság nem éli túl a test halálát, ezért szigorú értelemben nincs állandó lélekvándorló entitás, csak különböző karmikus erők folytonossága. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Részletek G. Feuerstein: Yoga tradíció c. könyvéből:
A megtévesztett transzcendentális lélek az anyagi természet három kötőerejének hatása alatt önmagát hiszi a tettek végrehajtójának, pedig valójában a természet végzi azokat. (Bhagavad Gítá 3. 27)
Krisna az emberi formában megjelenő fenséges Úr itt azt mondja, hogy minden cselekvés spontánul keletkezik a természet (prakriti) elrendezésének részeként. Az Én teszem ezt, és azt eszménye érzékcsalódásból ered, végzetesen azt feltételezzük, hogy mi helyezkedünk el a fölött, ami éppen történik. Valójában még a gondolatainkat sem igazán mi teremtjük. A gondolatok a Természet minden folyamatához hasonlóan egyszerűen keletkeznek. Elhatározzuk, hogy számítógépre írunk, zongorázunk, kerékpározunk, vagy egy baráttal beszélgetünk de ezeket a cselekedeteket Krisna (és általában a hinduizmus spirituális szaktekintélyei) szerint nem az anyagi ego okozza, bár úgy tűnik vele kapcsolatban történne. Valójában az ego-felfogás, a téves anyagi énérzet maga keletkezik a Természet spontán cselekedeteinek egyikeként, magát bizonyos feladatok végrehajtójának feltételezve, aztán pedig azt feltételezi, hogy ő maga a következmények elszenvedője. A valóság az, hogy sem az alkotó sem az elszenvedő nem az anyagi ego, hanem tőle függetlenül, az Istennek alárendelt anyagi természet három kötőereje foglalkoztatja az illúziójukhoz ragaszkodó lelkeket. Megállapítjuk, hogy a karma-jóga tárgya a cselekvési szabadság. Az idevágó szanszkrit kifejezés a naiskarmja, ami azt jelenti, visszahatások, fájdalmas következmények nélküli cselekvés. Tehát nem a tétlenséget értjük rajta. A naiskarmja-karman inkább a taoista wu wei fogalomnak felel meg, tétlenség a cselekvésben. Vagyis a karma-jógában a cselekvésben jelen lévő tudatosság az elsőrendű fontosságú, ilyen értelemben szól a visszahatásoktól mentes cselekvés szabadságáról, vagyis az anyagi, önző egoisztikus motivációk transzcendentális átalakításáról. Amikor a cselekvő alanyként feltűnő ego illúziója átnemesedik, akkor felismerjük, hogy a cselekedetek spontán történnek, az anyagi természet befolyása alatt. Az ego zavaró hatása nélkül lelki természetünk spontán nyugodt folyamként jelentkezik. [...] Mivel definíció szerint az élet cselekvés, még bármilyen látszólagos tétlenséget is a cselekvés formájaként kell értelmeznünk. A lényeg ugyanis a cselekvő, vagy a nem cselekvő tudati megvalósítása. A karma-jóga elve egyetemes érvényű. Ez azt jelenti, hogy még a világi cselekedetektől formálisan tartózkodó sannyasa hagyomány lemondottai is a cselekvéshez kötöttek, cselekedeteik megkötik őket, hacsak nem a karma-jóga szellemében húzódnak vissza a világtól. A karma-jóga által az embernek minden tette áldozattá válik, akár a családfő, akár a lemondott szerzetes életét éli. Amit feláldozunk, az utólagos elemzés szerint, maga az ego, a téves anyagi testtel való önazonosítás. Amíg az ego (ahankára) áll a tetteink vagy nem cselekvésünk mögött, addig ezeknek a tetteknek vagy tétlenségeknek visszahatása van. Ezek az egót erősítik, és ennélfogva a megvilágosodás bekövetkeztét akadályozzák. Az ego-tudatú, anyagi énközpontú cselekvésből vagy nem cselekvésből visszahatás, karma származik. [...] A karma nemcsak cselekvés, hanem az egyén sorsát formáló láthatatlan következmény is. [...] A cselekedeteinkben fejezzük ki, hogy kik vagy mik vagyunk (vagy kinek és minek feltételezzük önmagunkat). Más szavakkal benső lényünket nyilvánítjuk meg külsőleg, a célból, hogy cselekedeteink önmagunk visszatükröződéseivé legyenek. De azok nem csak visszatükröződések. Van egy visszacsatolási hurok cselekedeteink és lényünk között. Minden tett hatással van ránk és hozzájárul annak a személynek a teljes testi, jellemi felépítéséhez, akik lenni akarunk. [...] A cselekvésnek megvan az azonnali látható eredménye, amit vagy akarunk, vagy nem. De éppolyan fontos láthatatlan utóhatásuk a létezésünk minőségére... |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Pipe:
Biztos leugatnak majd, de az a tapasztalatom, hogy nem kell ennyire túlbonyolítani a dolgokat.
1. Párasítóra semmi szükséged inkább ventillátorra, a magas páratartalom nemkívánatos tényező a beltéri termesztésnél. 2. Metszés. Ha a növényed elérte a 20-30 centit, a hüvelyk és a mutató ujjad segítségével csípd le a növekedési csúcsot (a felső 1-3 centit). 3. Átültetni akkor kell, ha a gyökérzet már jól átszőtte a talajt. Akkor, ha a növény száránál fogva fel tudod elmelni az egészet gyökérlabdástul (ha még nem megy ne tépd ki a növényt). Ha előtte ülteted át, akkor a földlabda széteshet, a gyökerek károsodnak. 4. Lyukas cserép!!! A kender nem mocsári növény! Agyaggranulátum mehet (bár a kavics olcsóbb). De a legfontosabb az ültetőközeg lazítása, perlittel vagy homokkal.
Átültetés után tényleg nem illik tápozni, mert a virágföld is tartalmaz műtrágyát és a jóból is megárt a sok.
Milyen fajta?
Sok sikert! |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Hard: Igen, de csak 7végén tudom megnézni a postaládámat. De mélezhetünk tőlem:)
Pill |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Teletabi.Nem azt mondtam h egy és ugyanaz a hatásmechanizmusa. Csak annyit írtam, hogy én ha megkívánom akkor inkább lenyugtatom magam weedel.Ez nem hiszem h hülyeség pláne nem úgy, hogy nem azt írtam hogy ugyannak az érzésnek az elérésére használom mint az ekiket... |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Thx everyone.Volt egy-kettő,ami nagyon bejött.Ilyeneket még rakjatok fel,ha találtok |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Jól teszed bár most én is inkább tanulok, és majd nyáron sport, nekem most nincs időm sportra sajna. Még használod az itteni mailedet ?
|
| |  |  |  |


|