DAATH

Nem drogozom – én vagyok a drog.

Salvador Dalí

 
KöszöntőGyarapodásAnyagokKönyvtárFórumKeresésKapcsolatok

VEZÉRLŐPULT

Témakörök

Új hozzászólás


Regisztráció

Jelszócsere

Emailcsere


Legrégibbek

Előző 100

Előző tucat


Teljes lista

Következő tucat

Legfrissebbek


ADATOK

Kategória:

Pszichedelikumok


Létrehozó:

enfilade


Létrehozás ideje:

2002. július 29.


Utolsó hozzászólás:

2018. január 7.


NÉPSZERŰSÉG

Érdeklődés:

90972 letöltés
1786 hozzászólás


KERESÉS

Mit:



Hol:

anyagok
könyvtár
fórum
kapcsolatok


[Rendben][Törlés]



Felmérés: ELTE kannabiszhasználat önkontrollja
Felmérés: MOKE országos orvosi kannabisz felmérés
Felmérés: Global Drug Survey 2021
Tiltás: (jan. 1.) szigorúbb ÚPA büntetési tételek
Tiltás: (szept. 24.) 207 anyag lett C-listás
Könyv: Ayahuasca – A Lélek Indája


kerdes az ecstasy-rol

enfilade, 2002. július 29.

Mielőtt hozzászólnál vagy új témakört nyitnál, olvasd el a DAATH fórumának irányelveit!

Ez a témakör az általános Ecstasy/MDMA témájú kérdések számára van fenntartva.

Tabletta-információk az   Ecstasy tabletta adatbázis-ban találhatók.

Ecstasy/MDMA témájú részletes információk az Anyagismertetőkben találhatók.

Az egyéb Ecstasy/MDMA témájú beszélgetésekre két másik témakör is van:
az "Ecstasy tabletták" és a "Ecstasy, a szeretdrog".

Az ebbe a témakörbe nem tartozó hozzászólásokat a szerkesztők a könnyebb áttekinthetőség végett saját belátásuk szerint eltávolíthatják.

 
1762. subfish2017. február 20. 22:46
 
 
Szerintem a molekula maradt és Te változtál.
 

 
1761. mara2017. február 18. 21:02
 
 
nekem szokott ilyen előfordulni,évente max 2x fogyasztok mdma-t alkalmanként max 500mg,de a másnap mindig megvisel szoktam hányni is,általában felkelés után du vagy estefelé.Az üresség 3 nap alatt elmúlik (nekem),de a szar közérzet és a szédülgetés szinte csak másnap van.Véleményem szerint a mai mdma valahogy más mint a régi,hiába 2x annyi az alap egy tabiban (!) valahogy más.A másik teóriám az az,hogy mivel ritkán fogyasztom (és relative nagy mennyiséget a régebbiekhez képest) teljesen leüríti az agyamat,és ehhez idő kell,hogy regenerálódjon.
20+ éves tapasztalataim alapján ;)
 

 
1760. ppnqdd2017. február 18. 19:42
 
 
Pihenni kéne, rengeteget és leállni vele, ahogy írták előttem. Sok lett valami. Ha nem múlik, akkor ->orvos.
 

 
1759. subfish2017. február 11. 21:06
 
 
Ajánlanám, mint szerintem sokan mások, hogy állj le. Ezek már a neurotoxikus állapotok, de ha valaki úgy gondolja, hogy tévedek, javítson ki.
 

 
1758. mdmazin2017. február 7. 18:55
 
 
SWIM a következő tünetekkel küszködik: többszöri mdma használat után (2-3 hetente használta mondjuk 3-4 hónapos időszakon keresztül, 200-500mg -ot):

- egyensúlyzavar
- "valóságérzet elvesztése" (egy külföldi fórumon így fogalmaztak: "nothing seemed real")
- gyenge koncentrálóképesség

ezen tünetek "átlag" használat mellett legkésőbb 10 napon belül elmúltak nála, de SWIM-nél 3 hét múlva az utolsó használathoz képest talán enyhültek, de el nem tűntek a tünetek. Az ürességérzet (talán depresszió) minden esetben elmúlik legfeljebb 1 hét alatt.

Valaki találkozott vagy tapasztalt már efélét esetleg? Ha igen tud rá valamiféle megoldást? Külföldi fórumokon leírtak alapján akár fél évig is húzódhat ez...
 

 
1757. ihatemodels2017. február 1. 08:05
 
 
Alacsony vérnyomással kevésbé hatásos az eki?
Negyedet vett be, első próbálkozása volt, de annyira nem pörgette meg.
A buli után az alvás viszont nem nagyon ment neki.
Az alkohol tompíthatja a hatást?
 

 
1756. Én+te+ö=gén2017. január 26. 02:06
 
 
Bloomsbury:
"megittam és másfél perc (!!) múlva visszajött"

Ilyen rövid idő alatt nem képes felszívódni semmiféle hatóanyag a gyomorból, úgyhogy ez inkább egy szerfüggetlen gyomorirritáció, pl. túl savas lehetett a gyümölcslé. Joghurtban simább a lecsúszás.
 

 
1755. ppnqdd2017. január 25. 22:25
 
 
Na, akkor vázoljuk a megoldásokat:

1. Legyen tiszta az anyag.

2. Jó, ha összetöröd és feloldod vízben.

3. Egyél többet előtte, hogy sokkal lassabban szívódjon fel.

4. Figyelj a vércukrodra.

5. Magnézium.
 

 
1754. sleepwalker2017. január 25. 19:58
 
 
Ennél szebben én sem tudnám összefoglalni a lényeget :D
 

 
1753. T0M12017. január 25. 19:48
 
 
A hányás kellemetlen de szerencsére a dózist nem befolyásolja mert az már a felszívódás után van. :)
 

 
1752. sleepwalker2017. január 25. 19:44
 
 
Mielőtt még teljesen elmenne a kedved azért tudd, hogy ezzel nem vagy egyedül :). Haver szintén így szokott járni mostanában, ilyen 100mg körül még csak "elvan", aztán mikor kicsit ráeszik, akkor jön a hányinger. Azt mondta nincs is ilyenkor rosszul igazából, hirtelen a semmiből jön az egész. Mivel nála ez úgy szokott kezdődni, hogy büfögnie kell, ezért arra is gondoltam, hogy levegőt nyel vagy ilyesmi. És mindig tesztelni szokott, szóval nem a minőséggel van para.
 

 
1751. PostMan2017. január 24. 23:29
 
 
Még itt érdemes lehet kifejteni ezt a dolgot, hogy a legelhanyagolhatóbb faktor a szer, ugye a set meg setting után. Nyáron volt utoljára jó bulid, lehet az alapbol is nagyon jó volt és azért tudott rádolgozni az x, lehet, hogy most szar bulikba jársz? Vagy alapból nem érzed olyan jól magad... :D Tudom ez nem igazán segítség és azt várod, hogy valami ilyesmit mondunk, hogy holdtöltekor fél 11 kor kell megenni 93mg-ot, úgy hogy csak salátát ettél előtte, de ez nem ilyen egyszerű. Ja és még talán a legfontosabb tanács, ami a legkevésbé fog érdekelni: ha hánysz tőle, akkor ne egyed... :)
 

Keresés e témakörben:

|< Legrégibbek  << Előző 100 < Előző tucat  Teljes lista  > Következő tucat  >| Legfrissebbek 


Ecstasy tabletta adatbázis

Pszichonauták

DÁT2 Psy Help

RIASZTÁSOK

DAATH - A Magyar Pszichedelikus Közösség Honlapja

Alapítás éve: 2001 | Alapító: Minstrel | Dizájn: Dose | Kód: Minstrel
Rendszer: Cellux | Szerkesztő: Gén

 

A személyi adatok védelmének érdekében a DAATH óvatosságra int a Facebook-csoportoldalon saját névvel megosztott, mások számára is látható információiddal kapcsolatban!