 | 
Legfrissebb hozzászólások (91521 - 91570)
 |  |  | | | | |  |  |  | | | naja... csak időben van kicsit öszezavarva, asszem előbb lett "szúfi" khmmm... mint szabadkőműves és gnósztikus :) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | igaz, volt teozófus, rose croix, szabadkőműves, meg minden, talán épp ezért tűnnek hitelesnek bírálatai ezekkel szemben. az, hogy szúfi lett, szerintem nem vita tárgya, bár nem voltam ott a beavatásánál. A könyvajánlást köszönöm, már olvastam, tényleg figyelemre méltó. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | (ajánlok neked elolvasásra néhány r. steiner művet, főleg a beavatásrólt. - amúgy: "alterius non sit qui suus esse potest" - paracelsus... ha már a középkorról is szó esett... ) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | [A 'hülye vagy, mert nem értem amit mondasz' helyett optimálisabb vitaindító a: 'hülyének érzem magam, mert nem értem amit mondasz' söt, kifejezetten ajánlott a: 'sajnos nem értem amit mondasz, kifejtenéd bövebben?'] |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | azt hallottam,hogy Baranya megyében is van |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | szúfi bölcs? hmmm... ha jól tudom guenont gustaf agelii nevű párizsban élő -ha jól emlékszem svéd származású- barátja vette fel egy egyiptomi sejk sejtjébe, de ugyanakkor papus-el is haverizált, aki viszont rózsakeresztes volt, de rené egy ideig teozófus, és martinista is volt...
arról pedig, hogy mennyire veszélyes egy embercsoport bármely alapokon történő bármilyen irányú megkülönböztetése nem vagyok hajlandó szólni. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | ha nem azonosítjuk magunkat a gondolatainkkal, véleményünkkel, szavainkkal, ideáinkkal akkor elkerülhetöek az ilyen sértödések. persze ezzel sem kell feltétlen azonosulni hogy ne azonosuljunk gondolatainkkal, véleményünkkel, szavainkkal, ideáinkkal. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | én nem feleltem semmilyen kérdésre,csak nem tudtam kihagyni a kiegészítést... nem gondoltam, hogy ez ennyire bántó számodra... gondoltam is, hogy írok egy robotpilóta feljegyzései c. novellát.
a pozíciókról: asszem az a pozícióm, amit mások kitalálnak nekem.
nem érdekel ez a része az életnek, mert horizontális szociokultúrában gondolkodom. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | igen, ezek megfordultak a fejemben, de ugye a több kisebb érv erősebb mint a kevesebb nagy és 6 Guénon mű zsinórolvasása kissé módosította a leghétköznapibb dolgokhoz való viszonyulásomat. Persze, az antiszemitzmus is ott bujkál Guénon gondolataiban, de csak ha eleve onnan indulunk ki, hogy ez egy 'huszadik századi francia gondolkodó'. De ha már azt tekintjük, hogy egy szúfi bölcs kinyilatkozatatása, eleve a fogalom értelmetlenné válik. köszönöm a reakciót, még megrágom magamban. (egy ember, aki csupa antiszemita és nemzetieskedő között él, de nem hiszi el, hogy ezek természetükből veszélyes gondolatok és a tradícióhoz való ragaszkodásból fakadnak) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Látom metta más helyett reagálsz! Neked mien poziciód van a családodban, a munkahelyeden, a baráti társaságodban? Folytatnom fölösleges mostmár talán érted! Ha minden poziciód számodra tökéletes és ezzel senkit sem bántasz akkor őszintén gratulálok! De ebből a szempontból bármien emberek közé kerülsz keresed a poziciót ami nem baj mert nem lehet mindenki nihilista (összeomlana a világrendünk). Kezdek amugy csalódni bennetek! Metta neked mien a daath-os pozíciód? Vagy miért ugatsz így le minden gondolkodás nélkül? Mi van veletek? Én azt írtam tetrának vitassuk meg és h ez az én szubjectív véleményem! |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | ezotera: Hamvas és Guénon hipotézisével nekem mindig az volt a gondom, hogy alapvetően a saját vágyálmaikat vetítették vissza a múltba, egyfajta romantikus-nosztalgikus epekedést éreztek valami iránt, ami - abban a formában, ahogy ők leírják - soha nem volt. A "hitvány jelen" összevetése a "dicső múlttal" már az ókorban is jellemző volt: az Aranykor mítosza. Ennek a mítosznak bizonyos keretek között lehet pozitív jelentéstartalma. Nekem azonban az a sejtésem, hogy az emberiség 99%-ban mindig is materialista volt, és az emberek többségének életét sosem irányította az az ideális primordiális tradíció, az a Szanáthana Dharma, amiben Guénon és Hamvas hisznek. Mindig volt persze egy szűk pneumatikus elit, akik próbálták megközelíteni ezt az ideált, de a profanum vulgus valójában sosem kerül közelebb ezekhez a spirituális ideákhoz. Attól, hogy mondjuk 1000 évvel ezelőtt Európa még az Egyház szellemi kontrollja alatt állt, egyáltalán nem biztos, hogy a legtöbb európai jobban vallásos volt, mint ma, vagy hogy akár megértették a keresztény vallás misztériumait. Guénon és Hamvas szerint minden rossz a felvilágosodással kezdődött - nekem ez a nézet túlegyszerűsíti az emberiség történetét. A felvilágosodás egyáltalán nem volt olyan homogén-materialista-sátáni folyamat, mint aminek beállítják, ennél sokkal komplexebb jelenség volt, aminek igenis voltak pozitívumai, amelyek egyáltalán nem ellenkeznek a spiritualitással. A tradicionalista gondolkodás fő veszélye szerintem az, ha olyan emberek kezébe kerül, akik gondolkodás nélkül lefordítják az üzenetét politikai síkra: a modernizmus rossz, minden ami felvilágosodás az rossz, az emberi jogok ostobaság, merengjünk inkább passzívan az általunk elképzelt ideális múlt árnyképein. Általában ilyen eszmék táplálják az ős-szumír-magyar nyelvészkedőket meg a táltos-turáni-ősjobboldaliakat, és ha kicsit megspékeljük a dolgot egy kis antiszemitizmussal, akkor máris egy jó szaftos fasiszta világnézethez jutunk.
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | amúgy meg elnézést, hogy offolom a topicot és rajtatok tesztelem a Guénon interpretációmat, de két hét múlva le kell adnom a dolgozatomat Hamvas Béla, Guénon és a tradicionalitás témakörben. Eddig mindig beváltak a daath fórumán kapott reakciók. (néhány tanár nagyot néz, mikor a Magyar Pszihedelikus Közösség honlapját adom meg egyik forrásként). pá! |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Meta: azért remélem nem vagyok alagútban. Persze elhamarkodott volt azt írnom, hogy egy kapu előtt állsz, ezt nem állapíthatom meg ennyiből. viszont a korábbiakra(ha még nem volnék elég fárasztó): "ha én lennék a földi tudósok egyik legnagyob bika -akit mások erre a posztra predesztinálnak- és adott konzisztenciában nem lenne nálam elvárhatóan logikusabb konszenzus-elme -mint pöllö einstein anno- akkor, ha eljutnék egy általam kiszámíthatatlannak vélt paradigma-regenerációig elkezdének hinni istenben, vagy valamiben, valakiben, aki megmagyarázza... ez a titok." igazából ezt szeretném én is hinni, de lassan afelé tendálok, hogy semmiképp sem vezet a profán tudomány Isten felismeréséhez, sőt méginkább eltávolít tőle. Nem hiszek a bebizonyítható istenben(Descartes). Én az irracionális Istenben hiszek, aki hiányában van jelen. Credo quia absurdum
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | (úgy érzem ezotera, te egy verbális illúziólabirintusban kószálsz, ahol folyton falakba ütközöl, amiken kapukat keresel...) :) |
| |  |  |  |


 |  |  | | | | |  |  |  | | | ezotera: "közel állsz a kapuhoz, de akkor sem lépsz be, mert visszahúznak materialista nézeteid."
Fa- vagy vaskapura gondolsz? :) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Helio: pont erre való a bibliai hermeneutika több évszázados tudománya. Hidd el, hogy a mostani pillanatban is emberek százai dolgoznak azon, hogy a tradícionális igazságokat érthetővé tegyék a mai emberiség számára. Ők a hermeneuták, vagy exegéták(a kinyilatkoztatás értelmezői). |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Meta: ha már felhoztad az ellipszist: ez pont a gömb egyetlen megközelítése az anyagi világban. (pl. a bolygók mozgása, az egyik fókuszpont a Nap, a másik pedig egyfajta abszolut semmi) az idő inkább kvalitatív, mint kvantitatív, nem hiszem, hogy a foton is több lenne ideánál. Persze azáltal, hogy megfigyeljük, kétség kívül létrejön. Amúgy pont Einstein volt a puszta materializmus transzponálásának élharcosa. Az ő gondolatai nyomány tényleg egy "tudományos", vagy "racionális" istenmagyarázat illúziójába ringathatjuk magunkat.(ugyanezt a szerepet vállalta a lélek terén Freud) A cél minden esetben az anyagra való visszamagyarázás és a fejlődés eszméjének balga fenntartása(leghangsúlyosabban Feuerbach, Marx). Úgy érzem, Mettameta, közel állsz a kapuhoz, de akkor sem lépsz be, mert visszahúznak materialista nézeteid. Hogy a középkorra emlékeztet? Kitűnő megfigyelés! Pont a középkor egy része volt az utolsó időpont, mikor még a nyugati kultúrának valami köze volt a tradícionális igazságokhoz.(persze ez hanyatlásakor átment az alacsonyabbrendű mágiába stb.) Aztán jött a felvilágosodás nagy rohama, amely a már említett eszmei csapdákat elindította.
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | ...-varjunk csak, hova is vezet ez az ut?! -kerdeztem,s kozben nagyokat cuppog a cipom a mocsaras sarban. Mindjart ott vagyunk! -intett le Gabor(o egy haverom), majd nagyot szippantott egy gomb alaku pipabol, melyben suru sarga fust gomolygott. Meg akartam kerdezni tole, hogy mit tol belole, de ekkor bilincs kattant a csuklomon, majd egy eros taszitast ereztem hatulrol es a kovetkezo pillanatban mar arccal a sarban fekudtem. Mikor felneztem, egy tisztason voltunk, ahol nehany kis tuz egett, korulottuk homalyos, de emberszeru alakok alltak. Gabor es Laci(o is egy haver) meglehetosen durvan odavezettek az egyik csoporthoz, mire az egyik alak azonnal aktivizalta magat, egy kisebb henger alaku edenyben vizet tett a tuz fole. Lacira neztem, es megkerdeztem tole, hogy miert hoztak ide. O erre a vilag legtermesztesebb hangjan kozolte velem, hogy mindjart elkeszul az allvany is a tuz fole, amire felkotnek, es ennek segitsegevel fogjak megfozni a nemi szervem. Megpedig ugy, hogy belelogatjak abba a kis edenybe, melyben mar szepen gozolgott is a viz... Erre kicsit osszerandultam, majd Gaborra neztem, de o kifejezestelen arccal szivogatta tovabb a gombjet, mintha ott sem lettem volna. -Es akkor most le is vagjatok?! -kerdeztem ketsegbeesetten Lacitol, de o angyali mosollyal az arcan kozolte, hogy meg nem most, csak akkor ha mar jo puhara fott, es ahogy kimondta a "puhara fott" szavakat, a homalyos alakok kozelebb huzodtak a tuzhoz, es eroteljes cuppogatasokkal jeleztek, hogy alig varjak mar eme halmazallapotvaltozast... Ekkor ketsegbeesett orditasra lettem figyelmes, egy tavolabbi kis tuz felol jott a hang. Nem mertem odanezni, mert tudtam, hogy mit latnek... Hirtelen egy hatarozott mozdulattal kikaptam Gabor kezebol a gombszeru pipat, egy eroset beleszippantottam, es melyen letudoztem a fustot. Huvos volt es edeskes. A kovetkezo pillanatban szethullott a vilag es... - REM PHASE DEACTIVATED. PRIMARY VISUAL SENSORS ON-LINE. Huuuuuuuuuuuuu...
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | " Itt most nem fejteném ki, miért is, de annyit megjegyzek, hogy a tökéletes gömb, vagy ennek síkbeli megfelelője a kör soha nem jelenik meg az anyagi világban(gondoljunk csak a megfoghatatlan pi-re)." dehogynem. pi llanatnyi időintervallumokra. foton... ritkán látható de a gömb, a kör egy természetes forma a folyamatos transzformációk, transzfúziók közben. a dolgokat folymatiakban kell szemlélni. ebből kiragadni lehet egy-egy fázist, metafázist, de akkor érdemes elképzelni a potenciális előző, következő lépéseket. ha látsz egy elliptikusra formát egy adott térben el kell képzelned, hogy ugyanaz a forma egy másik helyzetben mivé formálódik...
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | " nincsenek emberek csak pozíciók! A pesszimista énem... "
-egy robotpilóta vallomásai (részlet) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | "Tehát a materialisták előkészítették a talajt a világ összeomlásához, az elanyagosodáshoz, a mennyiség uralmához, vagy ha úgy tetszik a Kali-yuga végéhez. De munkájuk mára nagyjából véget ért. Már nem is lehet ennél inkább eltávolítani a szellemet a transzcendenstől."
dehogy. a materializmus pont hogy kimondása, valaminek, amit embernek nevezett tudattal beojtott közepes adaptációjú állatfajta egészen odáig félt belátni... és ezek szerint azóta is. ez a magasabb rendű vertikális létmagyarázat kicsit a középkorra emlékezet engem, bármilyen megközelítéssel is firkálgatjuk...
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | nemtomnemtom... ha én lennék a földi tudósok egyik legnagyob bika -akit mások erre a posztra predesztinálnak- és adott konzisztenciában nem lenne nálam elvárhatóan logikusabb konszenzus-elme -mint pöllö einstein anno- akkor, ha eljutnék egy általam kiszámíthatatlannak vélt paradigma-regenerációig elkezdének hinni istenben, vagy valamiben, valakiben, aki megmagyarázza... ez a titok. csak ismételni tudom: meg kell érteni, hogy kísérleti fázisunk alantas, és még igen sok feltérképezni valónk van mindenhol. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | v. inkább:haszontalan haszonélvező... |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Bocs tetra de az 553. hozzászólásod bűdületes hüjeség SZÁMOMRA! Kissé szüklátókörűen tekintesz a szabadságra és ugy tűnik kevés aspectusból szemléled! De ne utálj a véleményem miatt inkább vitassuk meg! |
| |  |  |  |


 |  |  | | | | |  |  |  | | | nincsenek emberek csak pozíciók! A pesszimista énem... |
| |  |  |  |



 |  |  | | | | |  |  |  | | | off:
bishop nemsikerült, eh.
on:
Steve Roach - Desert Solitaire |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | aaaaa: Megkérdezhetem tőled, körülbelül hol található meg az a hely Mo-on, ahogy van dávidcsillagos laszti? Mert, hogy fejér és pest megye határán nincsen, csak gáz laszti, az is biztos :S....
Üdv: progi |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | felső kép peyote alsó kép san pedro... szerintem cukorba mártva egész jó "pikáns" íze van a peyotenak :) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | na most megtudtam, hogy mi a regisztrált bútor, de mi az aki ugyenezt csinálja, de nuku haszonnal? aka nem húz le senkit és nem is kér pusz lóvét??? |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | a 237 második felét kiegészíteném:
Szerintem a Biblia szó szerinti értelmezése folytán kevésbé a lényegi tartalomra, mint inkább a (2000 évvel ezelőtti emberekhez igazított) öntőformára kerül a hangsúly. A hagyományok megörzését nem a rugalmatlan világi gyakorlaton keresztül kéne megvalósítani. Ha az egyházszervezet a közlés módjában kicsit sem alkalmazkodik az aktuális társadalmi felfogó- és befogadókészséghez, az egy csomó félreértéshez és elidegenedéshez vezet. Ennek a "maradiságnak" az egyetlen pozitív hatása, hogy a (az igazi) hívők erősen kötődnek az egyházukhoz, így kevésbé a médiához. Ez stabil kultúrális alapot jelent, de nem kéne az építőmunkásnak saját magát is bebetonoznia... ...meg ilyesmi |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | lehet, hogy egy Szídjuk a nyúédzs-t topikot kellene nyitni. nagyon tetszettek ezek a megközelítések és jómagam is ezeket vallottam egészen a közelmúltig. A New age révén kerültem én is kapcsolatba a spiritualizmussal(agykontrollos voltam,vagyok, egyre jobban leszek:)), de szerencsére nem csak ezúton. Ezek után számomra is alapvetően jó szándékú és némely estben jó eredménnyel is kecsegtető mozgalmaknak tűntek. A szemléletváltozást egy általam mostanában állandóan emlegetett szerző, René Guénon gondolatai hozták meg. A mennyiség uralma és az idők jelei című munkájában keményen bírálja a neospiritiszta mozgalmakat(1945!). A könyv alapvetése a modern világ válsága. A modern szellem, mint olyan, a legsúlyosabb deviáció, ami csak létrejöhet. A primordiális tradíciótól való eltávolodás már réges rég megkezdődött, az ún. Nyugaton, ennek mégis legnagyobb úttörője Descartes volt, aki megalapozta azt a tudatlanságot, ami a mai emberek sajátja és amit legjobban a materializmus szóval lehet jellemezni(ennek egyik csúcspontja az "állatgép" fogalma). Tehát a materialisták előkészítették a talajt a világ összeomlásához, az elanyagosodáshoz, a mennyiség uralmához, vagy ha úgy tetszik a Kali-yuga végéhez. De munkájuk mára nagyjából véget ért. Már nem is lehet ennél inkább eltávolítani a szellemet a transzcendenstől. Most jön be a deviáció következő fázisa, amit Guénon "transzponált materializmusnak" hív, abban az értelemben, hogy a materializmust már a korporális világ határain túlra szállítja. Ebben játszik hatalmas szerepet-talán akaratán kívül is-a nyúédzs. Olyan tudományok, mint a metapszihika, már a "lelket akarják megmérni". Ezek aztán gazdag táptalajt biztosítanak az önmagukat igazoló tudományos mítoszoknak.
A másik, ami miatt majdnem agymenést kaptam: Gén, ez a hasonlat hatalmas! "A hit- és fogalomrendszerek materialistoid konvertálása során a nyúédzs a gömbalakú dolgokat a négyzetalakú lyukon próbálja átpasszírozni (na ez hülye hasonlat)" Az előbb idézett könyvben Guénon a modern világ széttöredezését, a mennyiség uralmát pont a gömbtől a kockáig való átmenetben ábrázolja. Itt most nem fejteném ki, miért is, de annyit megjegyzek, hogy a tökéletes gömb, vagy ennek síkbeli megfelelője a kör soha nem jelenik meg az anyagi világban(gondoljunk csak a megfoghatatlan pi-re). Szóval Gén, Te most vagy magas metafizikai felkészültséggel rendelekezel, vagy gondolatolvasó vagy: de tulajdonképpen ez a kettő ugyanazt jelenti. |
| |  |  |  |




 |  |  | | | | |  |  |  | | | Almából pipát... hehe tényleg. Beugrott az emlék két elévülési idö és ötezer mérföld távlatából. Szívószállal kifúrni az almát, fogpiszkálóval lyuggatni "rácsot", majd a füstaktus után Mátyáskirályos meseillusztrációként "eb aki a pipáját meg nem eszi" bioreciklálással eltüntetni a tárgyi bizonyítékot. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | anjou.: "Szóval eszerint a gondolat menet szerint, ha vki a tudatalatijában "turkál" akkor Isten akarata ellen tesz? Mert, ha azt szerette volna, hogy tudjuk mi folyik a tudatalatinkban, akkor nem alkota volna meg a tudatalatit?"
Ugyanezzel a logikával: ha nem szerette volna, hogy "turkálunk" a tudatalattinkban, akkor nem alkotta volna meg a tudatalattit. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Ja, azt kihagytam, hogy 2 db cápás is elfogyott a végén, sőt egy felet orrba is intéztem most. Se gyomorpanasz, se az a sz*r csipős íz. Csak elég fáradt voltam már, úgyhogy most megtapasztaltam, milyen így ekizni. 3 órán keresztül nem tudtam felállni, de nagyon jó volt azért. De máskor inkább kipihenten... :-) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | ezotera: Persze, hogy van értelme. Van akinek a kereszténység nembejövős, viszont a buddhizmusban megtalálja azt ami neki kell. (De az is lehet, hogy a végén télleg rájön, hogy hohó, ez a kereszténység, hát ez tök jó, nekem mégis ez kell! : ) Én is úgy tapasztalom, hogy a kereszténységtől sokan úgy fordulnak el, hogy nem is igazán tudják, mi az üzenete, meg mi fán terem az, de előbb-utóbb szerintem mindenki azon az úton halad majd ami hozzáillőbb, az meg hogy mi adja meg a kezdő lökést, amitől egyáltalán úton kezd haladni, az mindegy. Nekem is elsőre szimpatikusabb volt Buddha története, mint a mára már közhelyesnek tűnő kereszténység, és amúgyis ezaz Isten dolog nonszensz, nem szabad enni a templomban, meg kivágott női felsőben vagy csupasz háttal lenni,hehe, hát gratula hozzá - kb így éreztem, nem is alaptalanul.
ynul: Ja, így van ez a távolságokkal, de nem tudunk csak úgy tenni ellene; hiába jövünk rá és éljük is át hogy minden egy, én+te+ő+a Gén is, ez elillan és évtizedeket kell tenni érte aztán meg jól meghalni hogy tényleg így legyen megint.
anjou.: A tudatalatti megismerése, felszámolása, a benne való turkálás szerintem nem tesz az isteni kedv ellenére, sőt. Az már más kérdés, hogyha ez pszichedelikumokkal történik, erre én is kiváncsi lennék, de szerintem erre nincs egyértelmű, objetkív válasz. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | "Helló szent, küldtem neked mélt" :) |
| |  |  |  |


 |  |  | | | | |  |  |  | | | Mindenkivel egyszerre egyetértek :)
Az anyagot golyóknak képzelni, a hullámot víznek, az aurát színes fénynek, a lelket fehéres gáznak - ezek mind absztrakt fogalmak modelljeinek metaforikus vizualizációi.
Egy Feldmárizmust Génizmusra ferdítve: az nem baj, ha metafórákat gyártunk, csak utána ne felejtsük el, hogy ezeket mi gyártottuk :)
A "lényegi-látszati" és az "objektív-szubjektív" kettéválasztásai kétpólusú, a "mélyebb-magasabb" értékelése pedig egy 1-dimenziós "valóság"modellezö kognitív struktúrák.
A "valóság" olyan, amilyen koncepció szerint észleljük.
A hit- és fogalomrendszerek materialistoid konvertálása során a nyúédzs a gömbalakú dolgokat a négyzetalakú lyukon próbálja átpasszírozni (na ez hülye hasonlat). Eltérö menetü csavaranyát próbál rátekerni a csavarra (ez is). Tintasugaras nyomtatóval printelt lyukas A3-papírba csomagolja a szójaszósszal pácolt tofut, amitöl elmosódik a felirat és kifolyik a lé (ez meg pláne). Nna, ennyit a vizualizációkról :) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | na visszajöttem. ez a mag valami elképesztő. csak kedvcsinálónak azok számára, akik még nem ették.
darálva vettem be, kapszulában. ja, és akut depis fázis kellős közepén. :) az első másfél-két óra lightosan szar volt, kicsit a hajnalka punnyadására emlékeztetőleg. a gyomrom kicsit megérezte, de inkább kis híján elaludtam a szőnyegen fekve.
aztán kivergődtem a kisdolgomra. a combom fájt, mint a hajnalkés érszűkületnél. aztán kezdtem érezni, hogy kicsit csikland a gerincvelőm meg kezdtem vigyorogni. na ez megvan, gondoltam. este volt már igencsak. leraktam magam a tv elé. választási műsor ment.
hát nagyon szórakoztató volt. szinte észrevétlenül beempatizálódtam a showba és egy idő után már visítoztam a röhögéstől, ahogy egyik után a másik államférfiúban ismertem fel a saját jellemző magatartásomat. különösen a vesztesek reakcióin mulattam jól. :) (ez a beleélés hajnalkából már ismerős volt. de ott is csak egyszer. és mintha valami belső hang mondaná közben a tuti jót. néha egész hangosan.)
a reklámszünetek, stúdióbeszélgetések alatt 3d-s effektek szórakoztattak hol a tv képernyőjén, hol a folyton különböző színösszeállításban pompázó szobában. egyszer kimentem wc-re is. a falak rámolvadtak. hihetetlenül erős és folytonos vizuális ingerek értek, de kissé kontúrtalan, darabos, sötétebb tónusú kiadásban. (az erowidon valahol azt írják, hogy gyurma [play-doh] jellegű. igaz.)
egyébként agyon voltam stimulálva. az izmaim megfeszültek, folytonos mozgáskényszerem volt (ez nem lehet rossz buliban sem). a vége felé - hajnal négy, tehát jó 8-9 órát voltam rajta - külön vicces volt, hogy akkorákat és olyan elánnal ásítottam, hogy három big mac is belefért volna a számba. mellesleg a pupillámba is. egyensúlyérzék igencsak mínuszos. vizet azt nem hajtott egy cseppet se, max. izzadság formájában. pedig hidratáltam rendesen. szelet azt annál inkább. de sebaj, van ablakom. :)
aztán három óra úgynevezett alvás következett, meglepően elviselhető másnappal. de még elalvás közben is templommá változott a szoba, foszforeszkáló falakkal, csukott szemmel meg egyenesen egy party kellős közepén találtam magamat. aztán eltávolodott, hálisten.
ez egy nagyon komoly és számomra meglepően látványos élmény volt. nem azt mondom, hogy a hajnalkától nem éreztem meg az lsa-t, de ég és föld a kettő. ez simán lsd intenzitású élmény volt minden hátsó gondolat nélkül. gyógyszer? |
| |  |  |  |


 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Gén: Valamilyen szinten biztos reakcióm az, amit írtam a Rémálmok topikba. Az akadémia merit-lista és Vizi E. bohóckodása micsodák? |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Mivel rendszerint a közös valóságunk csak az anyag egyértelmű létében nyilvánul meg, ezért tűnhet úgy, hogy minden igazából anyag. Érzelmek, gondolatok alapjait ahogy kutatják az emberek, meg ahogy az elvileg oszthatatlant egyre kisebb részekre szedik, persze hogy muszáj találniuk valamit - ezért az alapvetően nemanyagi természetű is fizkai világban manifesztálódik, azaz materializálódik. Valahogy úgy képzelem én ezt el, hogy ahogy az ember egyre mélyebbre hatol az anyagban, úgy egyre több és több dolog jön létre, mert ha már megnézzük, valaminek lennie kell ott. Viszont egy kérdőjel megválaszolása után egyre több kérdőjel vetődik fel, egyre szertébb ágazik a tudomány, egyre több dolgot kutatnak, és egyre több is a kutatandó dolgok száma ezért. De ahogy Gén fogalmaztad ez egy véget nem érő önkorrigáló folyamat; arra jó, hogy fejlődjön a technika, és egyre sokszínűbb legyen maga a Föld (a lehetőségek és a problémák is gyarapodnak) - az élet lényegi kérdéseire viszont nem ad választ, nem mutat utat a lelki és szellemi fejlődéshez, nem készít fel a halálra. Nem mondom, hogy értelmetlen, mert ez az egész Föld és emberiség individualizációs folyamata is, aminek viszont van értelme. Viszont előbb-utóbb szerintem ez majd elér egy csúcsot, ami után vagy józan belátásból, vagy pedig kényszerből nem folyik tovább az egész durvítás - ezután pedig a sokszínű és féleségből származó rosszat (szennyet, bűnt, vagy rossz karmát, mindegy) kell felszámolni (ami az individualizácóval együtt járt), ennek végén pedig maga az ember, és Isten sem az lesz, mint ami kezdetben volt, hanem több annál.
A nyúédzs igyekszik a fizikai szinten megismertek és a lelki-szellemi élmények között analógiákat keresni, ezzel megmutatva, hogy nem csak az anyag van, sőt, elsősorban nem is az anyag a fontos, nem árt a figyelmet másfelé fordítani. Szerintem ez alapvetően jó törekvés, az más kérdés, hogy nagyon nehéz munka, és megint más kérdés, hogy nagyon sok a bohóc - viszont nem kell rájuk haragudni, (bár helyrerakni őket hasznos az biztos,) mert ők rendszerint azért bohócok ezt nem is tudván magukról, mert bizonyos emberek felismerve a helyzetet és a bennük rejlő lehetőségeket tudatosan homályosítanak, meg összemosnak mindenfélét azért, hogy ebből nekik nevük, méginkább pénzük legyen.
Attól még szerintem ez egy jó törekvés, de mint mondtam piszok nehéz olyan szinten tudományossá tenni, hogy az a pusztán anyagot vizsgáló (és ezzel -még jó ha csak- nagyon elégedett) ember számára is érdemes legyen. Ez pedig azért is van, mert míg az anyagi valóság rendszerint közös, addig a lelki és gondolati valóság teljes mértékben szubjektív, _nem lehet egyéni belátásokra, szatorikra, a transzcendenssel szembeni alázatra kényszeríteni vagy bírni valakit_, pedig ezek elengedhetetlen feltételei annak, hogy észleljük a világ csupán látszatban anyagi, és lényegében nem anyagi voltát. Azért emeltem ki az előbbi részmondatot, mert magyarázza azt is, miért olyanok most a parajelenségek amilyenek; miért nem ismétli meg Emoto bácsi a vízszuggessziós kísérletet, aminek alapján viszont eredményeket érnek el gyógyítás terén (is).
Persze ez mind csak az én véleményem. |
| |  |  |  |


|