 | 
Legfrissebb hozzászólások (97671 - 97720)
 |  |  | | | | |  |  |  | | | "Az V. Kerületi Rendőrkapitányság az ügyészség véleményével egyetértve megállapította, hogy ez nem minősül bűncselekménynek. A Büntető Törvénykönyv szerint nem büntethető kábítószerrel való visszaélés miatt, aki csekély mennyiségű kábítószert termeszt, előállít, megszerez vagy tart"
Nos ezt úgy tom, hogy akkor, ha vállalja az elterelést, és ha azalatt valami baki van, akkor már mehet a bünti. Amugy a törvény még a határérték alatti rostkenderrel való kísérletezgetést is bünteti. Ugy tom minden olyan cucc tilos, ami kábszer előállítására alkalmas, tehát növény, mag stb.. is. Amugy nem vágom minek ez a cirkusz, jól esik ez neki? Mert hogy sokra nem megy vele, se magának nem tesz vele jót. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | 2691re : biztos a spanod 18 éven alulinak adott el. Azért már lehet ( évet kapni halmozatiként)
2694re:
Szerintem amit közhelynek emlitesz nem igaz, magamon tapasztaltam, többször is, meg mások is mondták. ( A fizikai függőségnek ugyebár fizikai elvonási tüneteti vannak )
A másik meg hogy a lecsót nem lehet túladagolni, nos ez sem igaz. Nem egy történetet hallottam már, hogy valaki a pszichiátriára került pont emiatt, egy konrét ismerősömn is volt, aki egy hónapig volt benn, mire leszedték, paranoid skizo-t kapott a dupla Hofitól. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Xerfield (bocs a hibás irásért az élőzőben): Mostanra azért sokkal jobban kezd kikristályosodni a nézőpontod (237) és sokkal viágosabb, hogy egy centit sem közeledtek az álláspontjaink:)
Egyrészt csak egy megjegyzés a Dharma értelmezésedhez: az igaz, hogy a hinajána buddhizmusban a lényeg, hogy megszünjön ez a sok szerencsétlenkedés, ami itt folyik a világban, azt csá, de a mahajána pont hogy olyansmi, ami nagyban hasonlít a te keresztény felfogásodra, azaz annak a felismerése révén, hogy ez az egész cucc, ami velünk történik illúzió, együttérzés születik a nemlényben - immár boddhiszattvában, és elhatározza, hogy addig nem nyugszik, amíg minden magát lénynek tartó nemlényt ki nem emel a létforgatag szenvedéséből - azaz nem egy életre vállalja a szenvedést, hanem az idők hátralévő részéig, amíg a szamszára ki nem ürül. Direkt azért nem írtam olyan dolgokat az érvelésemben, hogy szeretet, meg együttérzés, és próbáltam minnél hidegebb és elvontabb lenni, hogy az esetleges közös nevező kialakulásában a szentimentalizmus minimális legyen. Egyébként szinte az összes hozzászólásodból sugárzik, hogy eternalista a látásmódod. Sajnos nekem -bármennyire is szeretném- még nincs meg az a képességem, hogy a lényeknek meg tudnám mutatni a középutat, ez fogalmakkal szinte lehetetlen. Én magam is csak azért találtam rá, mert egy óriási erejű pszichedelikus élményben volt részem, és egyszerűen a szélsőséges látásmódok is lekerültek egy pillanatra a szememről. Egyébként az előtt is olvasgattam mindenféléket, és azt hittem, hogy értem, de ez tévedés volt. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Kedves bt: teljesen igazad van, mivel nem fejtettem ki részletesen, és még mindíg a Xrefiled féle mémen gondolkoztam, azért írtam ezeket. Az általad leírtakkal egyetértek, így nem is erre reagálnék, hanem inkább a saját előző hozzászólásomat toldoznám-foltoznám: a nem összekeverést egészen konkrétan úgy értettem, hogy ha van egy buddhista meditáció, amelyikben egy részen egy Buddha aspektust kell vizualizálni, akkor az nem helyettesíthető pl Jézussal, csak mert nekem most ő a szimpi és úgyis ugyanaz, mindkettő JÓ, úgyhogy mi baj lehetne. Vagy ha egy bizonyos testtartást írnak elő meditáció közben, akkor te hiába ismersz egy másikat jógából, ami neked jobbban tetszik. Vagy ha egy szútrában "elmagyarázzák" -azért ez a jelen példánál túlzás, hogy pl: "a forma üresség, az üresség forma" , akkor nem alakítható át önkényesen, hogy márpedig én megértettem, hogy minden Isten, úgyhogy az Isten forma, a forma Isten. Szóval a gyakorlati alkalmazásban való keverésre értettem, meg hogy a mémeket tisztán adjuk tovább. Tehát ha valaki megkérdezik, hogy jógában hogy van ez és ez, akkor arra azt válaszold amit a jógában írtak és ne keverd hozzá a saját buddhista meditációs tapasztalataidat is, legalább is anélkül, hogy ezt külön megjegyeznéd. Gondolom ez igazából triviális, csak ennyit értettem a keverés elkerűlésén. A minnél szélesebb látókör +tájékozottság csak egyre hasznosabb lehet, a nyitottság pedig elengedhetetlen. Tehát nem azt mondtam, hogy ne jógázz csak buddhulj, hanem hogy ne egyszerre:) Olyan ez, hogy ha a körömpörkölt és a gyülölcstorta receptjét összekeverjük akkor majd nekünk kell megenni amit főztünk, és abból nem biztos hogy köszönet lesz. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | h.ali: Ilyen hozzáállással nem a mennyiség a fontos, akár egy fél is komoly fejtörést okozhatna - vagy elmúlaszthatna. Nagyon sokat szerintem ehez felesleges- azaz pl 2,5 felett. Szóval szerintem izlés dolga 0,5 -2 között bármennyi. Ha nem elég legfeljebb eszel még:) Úgysem a gomba fog helyetted dönteni, legfeljebb kikerülsz a körforgásból.
foxey: -Már hányadszorra magyarázom a bizonyítványomat...:) Szóval fiatal voltam és bohó. Másrészt az ötös mágikus adagot mindenképp ki akartam próbálni, utána csak azért dobtam papírt, hogy ne aludjak el a goapartyn- akkor még nem táncoltam - és qrva hideg volt, úgyhogy a trip főként arról szólt, hogy hogyan tudok a fázástól elvonatkoztatni. Alapvetően ez nem azért volt ostobaság SZERINTEM mert nagy az adag, hanem mert nem hatott túl erősen, az 5 gomba után már nem nagyon tudott újat mutatni - haluzgattam, de nem voltam szétcsapva (térben-időben orientált, végig tudtam, hogy egy kibaszott partyn kell fagyoskodnunk reggelig) szóval egyszerűen pazarlás volt - ezért nem érdemes utánam csinálni. (szerintem azok hánynak fittyet a mennyiségre, akik kevéssel is beérik, aztán éreznek valamicskét)
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Csum! egyél meg kb 1.5 vagy 2 őt....nekem az már jót hozott |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Vanság-nincsség:
"Az üresség forma, a forma üresség. Üresség és forma elválaszthatatlan."
/szív szútra/ |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Kb egy négyzetmétertvilágít be hatékonyan. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | én a skale trackert használom zene íráshoz mondjuk nem a legtökéletesebb de egyenlQre még megteszi. egyébként ha jól tudom ingyenessen le is tölhetö a honlapjáról bár nem vagyok benne biztos hogy a teljes verzió ami ott van. |
| |  |  |  |


 |  |  | | | | |  |  |  | | | és az a 400 w os nátrium az kb hány növényre elegendő? és milyen távol legyen a növénytől? thx ugye néztétek a hiradót? :) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Tsá! Nemtom hallgattátok-e már a fatboy slimtől az acidot. atomdurva. néhol vannak benne kicsit ijesztő effektek, de megéri meghallgatni trip közben.
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | hali!
egy elég fontos, életemet meghatározó döntéshez érkeztem. nem vagyok biztos a döntésemben és ezért a gombához szeretnék fordulni. nos, az a kérdésem, hogy mekkora dózisra van szükségem, ahhoz, hogy a gomba feltárja előttem a megfelelő utat. (eddig 1x volt egy qrva jó trippem gombával.) előre is kössz a tanácsokat. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | folyt. A vanság-nincsség, a semmi érzete úgy tudom sokan innen megtapasztaltunk ilyesmit. És ahogy Bence is írta, hogy amikor aztán találkozott a Dharmával, akkor ezek összerezonáltak, új keretet adtak az addig ismeretlen és nem egyszerű, de igen mély tapasztalatok értelmezéséhez, integrálásához, nekem analóg módon a rezonancia a különféle buddhista, jógikus, univerzalista és mitudoménmilyen gondolatokkal (köztük mindazzal, amivel itt daathos körökben találkoztam) való találkozás nyomán jött, aztán az újrakezdett jógázás mint gyakorlat is megint csak rárezonált minderre. És pont ezek a rezonanciák is abban erősítenek, hogy nem lényeges a módszer, viszont meg lehet világosodni nemcsak látszólag nagy embereknek hanem bárkinek, és ez lényegileg egyféle, egyetemes és közös, és hogy nekem tökmindegy hogy milyen forrásból érkezik a következő adag rezonancia - pl. xerfield szavaiból :-) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Egyszerre bennelevés a kereszténységben és buddhizmusban: Meghalt Buddha. Isten nyugosztalja. :) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Cerberoc: kérdések:)
Tehát azt írod h tartósan napi 1000mg nál több aszkorbinsav kicsinálja avesét..dehát az nem ürül ki? Én több min2hónapja kb 3 1000mg-ot szedek naponta, béres cseppel..akkor most magammal b@szok ki és még erre ront az eki hatás és akkor ezért volt aa veemedencegyuszi..?? De van az a könyv a Cenzurázott egészség az meg azt írja, hogy a Szentgyörgyi Albert bácsi volt h napi 2-3got is szedett..és kutya baja volt... |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Bence: Én nem azt próbálom cáfolni, hogy vannak közös pontok, hanem hogy ezek ekvivalensek lennének
Akkor hogyan közösek neked ezek a pontok, mit fejez ki, mit jelent az számodra, hogy közösek, de nem ekvivalensek?
Módszerek keverése: Hol és hogyan húzod meg a határokat, hogy ez még az a módszer, amin belül maradni akarosz ez viszont már keverés lenne? Mondjuk egy másik buddhista irányzat vagy pl. az ászanázós/légzőgyakorlatos/meditációs jógagyakorlatok is már kívül esnek választott módszereden?
Ami a bővebbent illeti, keverem a módszereket (drog, jóga, különféle filozófiai könyvek olvasása, beszélgetés, élet stb.), aztán valami történik. Hogy mi, ez a kulcskérdés számomra a jelen vita szempontjából. Az én olvasatomban a megvilágosodás egyféle, amihez nem egyféle nemút és nemmódszer nemvezet :-). És ezt az olvasatot főleg pont az is indukálja, hogy analógiákat látok, és hogy szubjektíve úgy érzem, a különféle módszerek szinergikusan hatnak rám, és pont nem egymást akadályozva. Úgyhogy ezért paradox a vita, mert előfeszítéstől (és tapasztalattól) függ. Ha azt mondod, hogy a te módszered máshová visz téged, mint az én nemmódszerkeverékem, sosem tudom megcáfolni, és te sem, ha én meg azt mondom (és tényleg ezt is mondom), hogy szerintem te meg én ugyanoda tartunk. Amelyikünk előbb megvilágosodik, majd lesz szíves tájékoztatni a másikat, hogy mi a helyzet :-) Szóval ahogy te is írtad, az a kérdés, hogy a végcélt egynek látjuk-e, vagy sem, és ha a te módszered aszondja, hogy nem (225. hozzászólásod), és te a saját módszereden belül kívánsz maradni, akkor szerintem ez így a végcélok azonosságának elvi kizárását jelenti részedről. Vagy ennek ellenére nem zárod ki teljesen? És ha nem, akkor hogyan maradsz a módszereden belül? És ahogy írod, a te módszered is aszondja, hogy végül minden fogalomtól és mémtől, maguktól a buddhista mémektől is meg kell szabadulni, amihez pedig szerintem megint csak segítség az elvi (mémi) kizárások kizárása, azaz önmagunk minél nyitottabb és plasztikusabb tudatállapotban való tartása. Másrészről egyes buddhista irányzatok szerint a megvilágosodás bármikor spontán is bekövetkezhet (Bence, a te módszered mit mond erről?). Van amelyik nem is ad semmiféle tanítást, nem kínál módszert, bár paradox módon ez is egy tanítás és módszer. Aztán ott van Buddha (és mások is), aki a Dharma tanításai nélkül világosodott meg... Szóval ha nekem az az olvasatom, hogy a buddhatermészet azt jelenti, hogy bárki képes "önerejéből" ugyanúgy megvilágosodni, mint Buddha, akkor megint csak arra jutok, hogy a módszer csak módszer, segíthet, de sem nem elengedhetetlen, sem nem a kizárólagosságára nincs szükség.
Az is igaz azonban, hogy módszerre igény az volt és van is. A csan(zen)-buddhizmus pl. sokáig nem intézményesült, nem módszerezett, aztán mégiscsak kitaláltak ezt-azt, mert egyszerűen olyan nagy lett az igény erre. Sőt az egész buddhista tanításrendszer kialakulására jellemző ez, hogy a tanítást úgy kell harapófogóval kihúzni a tanítóból, mert nincs tanítás, nincs módszer, nincs haszon, nincs cél, nincs út, nincs semmi, még az üresség is üres, csak a virág, a szezámmagos pogácsa, a pofon és társai... Szóval, ami a mondanivalóm lényege, hogy a módszer iránti igény vagy a módszer hasznossága számomra nem egyenlő azzal, hogy a módszer, vagy A Módszer szükséges lenne, és ily módon kiemelt jelentőséget kéne tulajdonítani az egész hogyannak. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Halli! Nem tudja valaki megmondani, hogy azon a blotteren/blottereken amin/amiken Hofmann bringázik (ha jól tudom ebből 3 verzió is van) hány mikrógramm sav van? Valamint a három verzió között van-e minőségbeli különbség? Előre is köszcsi A papír legyen veletek!:)
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Bence20Boy.Elküldtem az eddig elkészülteket. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Látom Bence te fittyet hánysz a mennyiségre és az időzitésre(vagy pont nem).De azért ezen kiakadtam.Mármint, hogy ilyen bátor vagy....wáh ez nem követendő példa !!![ne vedd sértésnek, inkább tisztelet] |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | "Egyetlen halvány kis bizonyítékunk sincs arra, hogy az élet komoly dolog." (ismeretlen)
na ennek örülök |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | A reg elmaradt riport:
Kek vilagospettyes Rolex, Gyemant: Szagabol itelve MDMA tartalmu. Szeretethullamokat okoz, tancolos, jokedvü kör. Elsö teszt otthon, nyugodt környezetben 20:30kor, elöször egy, elsö effektek 30-60perc utan. jokedv, mozgaskenyszer. 120percre ra egy fel ment utana, 20perc alatt erösen megüti az embert. Onnantol kb 01:30ig aktivan tart. A 2 tesztalany egyikenek akinek 30 perc utan megjött a hatas az alvas könnyen ment, a lassabban indulonak hajnali 5ig folyamatos agymenest okozott es megnehezitette az alvast.
Masodik teszt (szilveszter): 3 tesztalany, elsö alany kezdetnek 1,5 db az alapban szajmenös ember 60perc utan ugy csöndben maradt, csak pislogott. Masik 2 tesztalanynal 1db, majd kb 60perc utan 0,5db. Az egesz ejszaka soran 4 db fogyott /fö, tartos eberseget okozott, de alapvetöen kepben volt az ember. Amugy erösen megzavarta az idöerzeket, szeretetflashek, enyhe alkoholundor, nagyon pörgetös, tancoltatos.
Fotokat majd pill.nek küldöm amint sikerül. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Azért írtam a vallások szemszögéből, hogy megmutassam, hogy ők mit gondolnak arról, hogy mi van mögöttük (nem mintha bármelyikhez szakértenék). A kereszténység, amennyire tudom, az egyetlen igaz vallásnak tartja magát --lsd: Jézus: Én vagyok az út, az élet.. Tehát nincs olyan a rendszerében, hogy "mögötte" és ha te ezt mégis meglátod, akkor bajosan lehetsz keresztény. Szerintem nem tudsz egyszerre úgy a kereszténységben és a buddhizmusban lenni, hogy tényleg BENNÜK vagy.
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Egyébként az ügy pikantériája az, hogy a bíróság szerint ez veszélyes, de közben beengedték az épületbe és hazasétálhatott a növénnyel. Állítólag egy baki miatt, mivel az V. ker. rendőrkapitányság megállapította, hogy ez nem bűncselekmény :) (De persze az, csak a rendőrök nem ismerik a törvényt.) Benne van az RtlKlub híradóban: http://www.online.rtlklub.hu/hirek/hazank/?id=0601215250 |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Sevil: ""Az ami van" az zsidó-keresztény valláskör szerint azért van, mert Isten megteremtette, tehát nem emelkedik a vallás fölé." De valójában az van, ami, és erre tudsz mindenfélét ráhúzni. Mondhatnám a mondatod csak akkor igaz, hogyha az "ami van"t is kizárólag vallásban benntlévő szemszögből nézed. És ha benne vagy, akkor nem emelkedik fölé, hanem egyes részei összeérnek, ráhúztad egy mozzanatára pl a Teremtést, és adott vallás szemszögéből ennek mindenféle értelmet adsz. De attól még az, amire egyik-másik vallás léte érdekében "ráhúzol" valamit, vagyis behozod a rendszeredbe és értelmesen elhelyezed,attól még amivel ez teszed _az van_. Csak keresztény nézőpontból azt mondom persze ez azonos azzal amit Isten teremtett, persze. De pont arról szólna a dolog, hogy észrevegyük az analógiákat, amit nem fogunk megtenni, hogyha csak egy szűrővel tekintünk a dolgokra(pl kereszténység, de bármi). Egyszerre mindkettőben lenni kell, hogy valójában észrevegyük a viszonyokat.
"A buddhizmusban meg az a dolog (jelen esetben a vanság), ami ilyen reakciókat vált ki belőled, nem más, mint illúzió." Ez megint egy olyan megállapítás, amit buddhista hitrendszerben épp benne lévően mondasz. Csak látszólag muszáj szerintem vagy ebben, vagy abban lenni. Annyit már tudok, hogy hiszek a hinduizmusban, kereszténységben, buddhizmusban. Hiszem, hogy megértve őket, "igazuk" van, helyes tanítások, érdemes foglalkozni velük, követni őket. Az meg, hogy vannak olyan pontok, olyan cselekedetek, amik nem összeegyeztethetőek mindkettővel, az azért van, mert én speciel a kereszténységet gyakorlom. De ebbe is bele lehet kötni, nem járok templomba. A lényeg az, hogy hiszek bennük, hogy igazak, mind a háromról így gondolom, és nincs ebben semmilyen ellentét. Lehet hogy a budhizmus x tanítását nem vonatkoztatom magamra teljesen, hogy ez velem így van, de érthetem, miért mondja, mit akar ezzel kifejezni - nem nekem ugyan, de nekemis, mert ha megértem és megérzem, abból baj nem lehet. 237et ha megnézed, ott leírtam lehetséges különbséget, nem mondanám rá, hogy úgy van, még annyira se, mint arra hogy ezek közös gyökérből erednek, de ha elolvasod, látod, hogy szerintem tanításukban(-->inkább hatásukban!) mondjuk különböznek. Mégis, ha meglátod azt ami mögöttük van, és amit vanságnak hívok de fogalmam sincs róla, és csak megéreztetni próbálom viszonyát a vallásokhoz - szóval akkor érezheti az ember, hogy ezek a látszólagos ellentmondások egymás felé, ezek ha nem csak az ő síkjukba nézi őket az ember, ezek adhatják végső soron az egészet, magukban ugyan individuálisak,(abszolút rendszerük is lehet-kis egósak,mint emberek) mégis egy nagy egészt alkotnak, méghozzá azáltal hogy az emberek hisznek bennük, és aszerint alakítják magukat,tehát készülnek a halálra- és mindenki teszi ami a maga dolga. Ami kell hogy legyen így az lesz. Még szép hogy egyik vallás sem írja le, hogy igazából a többi sem hülyeség, meg azok is ugyanarról a vanról szólnak, mert akkor komolytalannak tűnnének, nem lenne hitelük az emberek szemében,egy egyszerű ember nemtudná szívét-lelkét adni valaminek - ami lehetne tök más is. Mi viszont, akik gondolkodunk, és már nem is vagyunk annyira egyszerűek-sztem megláthatunk dolgokat. Én például nemhiszem hogy ennyire be tudtam volna fogadni egy vallást is- de mikor rájöttem mi is mozgatja őket, értelmet nyertek,mind. Dakini: Akkor értem, de mi a hm? Vannak ilyenek, vannak olyanok; jó hogy vannak. Nem állnak ellentétben szerintem. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Na, már letölthető a drogriporteres cikk alatt az ügyvéd indítványa is. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Ez a tő kender, meg hogy magának termeszti, ez jó, mert az AB éppen azt írja, hogy a fogyasztó a feketepiac pénzelésén keresztül veszélyezteti a társadalmat. Ez nyilván nem vonatkozhat arra, aki magának termeszti. Úgyhogy ebből a szempontból mindegy, hogy mit mondott az AB, ami nem veszélyes a társadalomra, az nem bűncselekmény, a BTK-tól és az Alkotmánybíróságtól függetlenül.
De a másik AB állítás az, hogy a fogyasztó nem ura önmagának, ezért veszélyes a társadalomra. A magyar alkotmánybíróság kimondta, hogy aki drogot fogyaszt, az nem ura önmagának, és ezért veszélyes a társadalomra, úgyhogy ezen nincs mit vitázni. Egyébként érdemes megnézni, hogy úgy adják elő, mintha hétköznapi tapasztalati tényekről lenne szó. A "külvilágban is megjelenő jellemzője" a drogfogyasztásnak, "hogy az érintett fizikai és szellemi értelemben sem ura magatartásának". Ez köztudott. Mindenki látott már drogost. Nem kell ehhez szakértő. A drogosok, azok ilyenek. Öntudatlanul támolyognak ide-oda a díler és a sikátor között, és közben veszélyztetik a társadalmat, mert nem tudják, hogy mi van.
"Az illegális kereskedelemnek, az átadásnak, a terjesztésnek a fogyasztói oldal felszabadítása esetén is tilalmazottnak kellene maradnia. Szorosan büntetőjog dogmatikai szempontból viszont a fogyasztó/vásárló a tiltott forgalmazáshoz nyújt bűnsegédi magatartást akkor, amikor saját adagját beszerzi, s így maga is közreműködik a kábítószerpiac fenntartásában, illetve a hozzá kapcsolódó bűncselekmények rátájának alakításában. E körben (túl a nemzetközi szerződésekből fakadó kötelezettségvállaláson) nem mellőzhető annak számításba vétele sem, hogy az általános legalizálás nemcsak a nemzeti kereteken belüli kábítószerpiac átrendeződését vonhatná magával. Valódi kockázatot jelenthet a nemzetközi kábítószer-kereskedelem kedvezőtlen hatásainak magyarországi felerősödése is. Mindez pedig együttesen a közbiztonság és köznyugalom drasztikus romlásán keresztül az ország teljes lakosságának helyzetét, életvitelét, biztonságát, nyugalmát és végső soron cselekvési szabadságát érintő alkotmányossági kérdés is.
A fogyasztók továbbá maguk is azt állítják, hogy a bódító hatás módosult tudatállapotot hoz létre, amelynek viszont a külvilágban is megnyilvánuló egyik jellemzője, hogy az érintett fizikai és szellemi értelemben sem ura magatartásának. Így tehát reális annak a veszélye, hogy mindazok a korlátok, amelyek a belátási képessége birtokában lévő embert visszatartják mások veszélyeztetésétől, náluk átértékelődnek vagy lebomlanak.
Megalapozatlan tehát azon indítványi álláspont, hogy a fogyasztói típusú magatartásokban kizárólag az egyén érintett. A fogyasztás társadalmi közegben zajlik, amelynek nemcsak a szubkultúrával érintett kisebbség a része. Ellenkezőleg: a fogyasztói magatartás a közösség életvitelére gyakorolt kedvezőtlen hatásán keresztül (pl. a szer megszerzése körüli bűnözés, a fogyasztói életvitelnek a kiskorúak előtti megnyilvánulása, a környezetnek a kontroll nélküli magatartás által előidézett veszélyeztetése) közvetlenül korlátozza a fogyasztásban nem érintettek biztonságérzetét, cselekvési szabadságát." |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Ez kurva jó. Örülök, hogy vannak ilyen bevállalós emberek az ügyben. Kíváncsi vagyok milyenek lesznek a külföldi sajtóreakciók. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Kint volt a BBC tudósítója is a tárgyaláson. Anno külföldi hírportálokon is jelentek meg róla cikkek. A http://www.drugreporter.net -en van egy angol beszámoló is, szét lesz küldve a külföldi sajtónak. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Xerfield! Próbáltam egy egyszerű (már néha úgy érzem túl barokkos gondolatkörökben vagyunk benne és mintha kicsúszna néha a lényeg) példát hozni arra mi a különbség a kereszténység és a buddhizmus "gondolkodása" közt. Hozzáteszem még, hogy gondolatok alatt itt mindenféle érzést, élményt, érzetet is értettem. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | hjaja nekem is az orvosom írta fel a daathot. kérdeztem: daath? mondta: ez segít
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | van vagy volt ennek az önfeljelentés "mizériának" külföldi viszhangja és ha igen akkor tudja valaki hogy mégis mi? |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | a véleményem szerint a vallások csónakok amiken átevezel a folyón (folyó értsd: mémpusztítás, önmegismerés, imaginációs központ helyreállítás, értékrendépítés estébéestébé.) aztán ha átértél el kell hagynod és el kell felejteni. a csónakot te választod. a folyót is. mindegyik ladik más egy kicsit attól függöen éppen hol találtuk azt a vagy hogy éppen milyen folyón akar átkelni. a közös bennük hogy veszettül kell evezni mindegyikben. átérés, kiszállás, megdöbbenés, (felismerés) hisz ugyanott vagy. mert nincs is túlpart, se csónak, se folyó. változni semmi nem változott. kivéve hogy felébredtél. az elme megnyílt. ami régen voltál meghalt. az illúzió eltünt. a rossz mémkatonák nem gyötörnek már tovább.
(olyan furcsa érzés erröl beszélni/írni mert annyira nem látom a végét ennek az egésznek söt talán még el se kezdtem igazán semmit így egy kicsit hülyének érzem magam ilyenkor mintha egy balkáni suttyó hangya nekiállna értekezletet írni hogy mi van a mount everest tetején. :) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Köszi a leírást. "Az ami van" az zsidó-keresztény valláskör szerint azért van, mert Isten megteremtette, tehát nem emelkedik a vallás fölé.
A buddhizmusban meg az a dolog (jelen esetben a vanság), ami ilyen reakciókat vált ki belőled, nem más, mint illúzió. A dolgok valódi természetét, az ürességet megtapasztalva (Bencéül 'nincsség') nem valószínű, hogy érzékszervi flesseket okoz. Asszem. Persze mittudomén. Ettől függetlenül zsiradék ilyeneket átélni..
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Az "alaptörvény" nem rád, nem is az abszolútra vonatkozott, elláttam egy jelzővel, nem véletlenül.
Nem tudom neked igazolni. : ) Lehet, hogy már nem is akarom. Azthiszem, ha nem akarnám tudnám. Egyszer nem is lesz rá szükség - tudni fogod te is, egymásra mosolygunk.
Mondom, hogy a pofám leszakad, atomdurva, nebasszkivelem,lol, takarodj - télleg így működik (?) . |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Dakini: Nem értelek igazán. Biztos van. Igazából mi most itt csak a világvallásokról is beszélünk, mert az a durva, hogy van egy csomó olyan vallás, hitrendszer, amik "hamis tanítások". Abba meg, hogy milyen alapon mondja bárki valamire hogy hamis tanítás, bele sem merek most menni igazából...
Sevil: "De miből gondolod, hogy ez a vanság minden vallás fölé van emelkedve?" Azt kérdezed, miből gondolom, hogy ezek a vallások tényleg mind A Vanság köré csoportosulnak, és nem pedig csak van amelyik A Vanságot fedi? Vagy, hogy miből gondolom, hogy van-e egyáltalán olyan, hogy Vanság, nem pedig csak vannak vanságok, s ezek közül egyiket ez írja le, másikat az, de valójában e vanságok össze sem függnek semmilyen szinten? Szerintem van olyan hogy vanság. Ez alatt azt értem, hogy _az, ami van_. És azért van felülemelkedve a világvallásokon, mert azok azt írják le szintén, mi van.
Megesik, hogy testem-lelkem összerezzen a boldogságon túl lévő örömtől mit egy borzongás kisér, (hasonló mint hidegrázás) akkor mikor lelki szellemi szerveimmel, gondolataimmal, érzéseimmel tapogatózva a tudhatóság útján találok valamit, de sokkal jobb szó rá, hogy levetve korlátaimat hagyom, hogy megtaláljon valami amitől hirtelen ezt érzem, ősi, és még a könnyem is majdnem, vagy tényleg kicsordul - s tudom érzem időn felül osztozok ebben az örömben magával az érzett dologgal, s mindenki mással ki ezt tudta, tudja, s tudni fogja - létmámorban úszom tehetetlen alázatban minden iránt nemszívesen írtam le, mert a végén még télleg elhiszem hogy mi történt csupán ennyi, de kérted a szavakat remélem hasznodra lesznek. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | jujj de jó volt látni a növényt a biróságon. öfelsége az egyetlen igazi ártalan lélek. a teremben. nem hallotam sohase ilyen esetről.
embrio |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | jah hulye vagyok es pont errol errol van szo?vagy az indexes cikket meg nem lattatok csak a kepeket? |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | "Egy méretes, cserépbe ültetett kendernövénnyel jelent meg bírósági tárgyalásán Juhász Péter, a Kendermag Egyesület önfeljelentő alelnöke, ezzel demonstrálva, ő nem veszélyes a társadalomra, hiszen nem illegálisan szerzi meg a füvet, hanem megtermeli magának. Juhász védője indítványozta az eljárás felfüggesztését, azt kérve, a bíróság kérjen állásfoglalást az alkotmánybíráktól, az indítványt azonban épp a taláros testületre hivatkozva elutasították. Hetvenezer forint pénzbírságra ítélték Juhászt, ami ellen fellebbez."
http://index.hu/politika/belfold/juhi060109/ |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Kösz Siphersh, a fő érdem persze a Juhié, aki bevállalta ezt az egészet. Igen, most látjuk csak, mennyire káros volt az AB döntés. Egy a legális drogokat köztudottan kedvelő alkotmánybíró megírt egy elképesztően pongyola, szörnyű közhelyektől hemzsegő határozatot anélkül, hogy egyetlen szakembert megkérdezett volna, és ennek most évekig nyögjük a hatását. De szerintem az akció sikeresnek minősíthető, főleg ha a médiavisszhangot nézed. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | De miből gondolod, hogy ez a vanság minden vallás fölé van emelkedve? Még mindig azt gondolom, hogy ehhez túl kéne látnod a vallások gyökerén. Egyébként le tudsz írni valamennyire egy vanság-megtapasztaló élményt. Tudom, hogy ezek szavak, meg minden, csak hogy kb. elképzelésem legyen róla, hogy mire gondolsz (vagy hogy jól félreértsem:) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Van vallás ahol az a cél, hogy csak szép gondolataid legyenek, van ahol az a cél, hogy ne legyenek egyeltalán gondolataid, és van ahol mind1 vannak-e gondolataid, az érdekes csak az, hogy egyeltalán van egy tér ahol azok megjelenhetnek és ez a cél.
Hm? |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Ó, hát ez nem semmi. Hajrá TASZ! Ti vagytok a civilizáltság előretolt helyőrsége itt, a Balkánon. Nagyon komoly. Ilyeneket a kanadai sajtóban olvas az ember, ott is nagyon ritkán.
Jól tudom, hogy az AB döntéseket nem lehet felülvizsgáltatni, és jogilag amit az AB kimondott, az úgy van?
Csak mert az AB döntés tényleg kimondta, hogy a fogyasztói magatartás veszélyes a társadalomra. Meg azt is, hogy van olyan veszélyes, ami indokolja a büntetést. Ez az AB döntés remek vitaalap lehetne, szeretem olvasgatni, mert megindokolják a dolgokat, tucatjával vannak benne egyszerűen cáfolható valótlanságok. Persze, ha jogilag nem lehet megkérdőjelezni az AB határozatát, akkor ezzel nem vagyunk előbbre. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | (Sevil: Előfeltevésem nem volt, azaz de, az még jópár évvel ezelőtt, hogy az egész Istentéma,hit egy f*szság, meg így az emberek ősidőktől kezdve kitalálnak maguknak dolgokat, hogy ne féljenek és ne parázzanak a nagy káosz miatt ami van, sőt, rosszabb esetben emberek egy csoportja találta ki ezeket, akiknek ez nagyonis érdekük, stb. Ezt a véleményem akkor alakítottam ki, mikor szétnéztem a világban, kicsit. Tapasztalatom végső soron annyira nem igazolta, de nem is ingatta meg. Aztán megingatta, rájöttem, hogy ez nem így van, és elindult valami, aminek eredménye az, amit most élek. Ez nem előfeltevésen alapult, hanem az időközbeni tapasztalásaim vártak magyarázatra, és olyan gondolatok is, melyek valamiért a fejembe férkőzték magukat, megjelentek, tudtam, hogy így van, de nem értettem, feszültem rendesen, diszharmónia. Most megértettem dolgokat, örülök neki. (Azt is, hogy temérdek olyan dolog van, amit próbálhatok még megérteni, s ez jó) Azt is értem, hogy semmit sem tudhatok igazi biztosan. Semmit sem érthetek igazán, bármiről kiderülhet, hogy valójában ha-ha-ha, nemis. De akkor sem mondanám, hogy b*ssz*m*g*k*rv**st*n*t vagy hasonló, mert ezek nem is a lényegek. Lényegesek, fontosak, érdekesek de mégis fontosabb az, amit el nem vehetnek tőlem - egy láng, ami egyre jobban lángol a szívemben, és elmémben is. Amíg pislákolt nem tudtam, hihetek-e neki, hagyatkozhatok-e rá; aztán valahogy erősebb lett, lehet, mert egyszer aztmondtam használd az "én" erőm, égj hevesebben, titok, hogy is történt ez. De ő éltet engem, én őt éltetem,azzal hogy engedem, smagam átadom. Néha, ha akarom hogy égjen, akkor offol, nem így működik. : ) De tőle tudom, amit tudni vélek; s hogy mindenben ott van - ő a lényeg.)
Ez egy ilyen dolog - természeténél fogva nem is működhet másképp. Az egész a hitről szól. A hit pedig a "valós" természetéről. Tudásról.
Nem hiszem, hogy minden vallásba bele tudok majd látni lényegében majd oly mélyig, hol Buddha, Jézus, Mohamed volt /van - vagy sőt, és azon tovább. A vanságról igazi kőkemény tudást nem lehet szerezni, mit az asztalra tehetsz bárki más orra alá - tessék, ittvan, nesze (már látod, hogy igazam van? :P ). Hogy is lehetne, ha mindenen felül van emelkedve, így az eszközöknél is, mikkel próbálunk kommunikálni róla. Nem érheted el teljesen racionálisan - nem is kell. Más módszerekkel - ki tudja meddig jutsz, talán valameddig, tán az örökkévalóban elérsz a végsőhöz is. De a legjobban mégis úgy érezheted/értheted, hogyha azt, magát a vanságot, a természetét, jellegét igyekszel észrevenni minden tülör mögött - s a vallások elég hasznos tükrök szerintem. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Blzc: nem dohányzom mellete a vicces cigin kívül:)ugyhogy iyen szolidabb adagokat lehet megpróbálok megengedni magamnak, pipa az nekem se jött be pont a forró füst miatt, attól jobban fáj, olyan mintha fellángolna tőle. Mikor kísérleteztem vele ilyen torokfájós időszakban akkor másnap reggelre ugy begyulladt a torkom a forróságtól hogy a hangom is elment, ilyet nem játszok mégegyszer... Mostansáh egész jó amugy torokügyileg és a tüdőm nem fáj, szóval nincs olyan ami le lenne rakódva, és a Robitusin az hátráltatná, egyszerűen csak fáj a torkom és nyirokcsomoim érzem megduzzadva, de néha meg reggelre teljesen eltünik és nem is fáj. ..fura dolgok ezek |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Hü, gyerekek, de nem vagytok képben. :D Most virul a fejem, nekem elsöre leesett :)
Kis ontopic is legyen: Haver megszállott lett a piros smiley, piros galamb, piros dollár, fehér kínai, fehér versacce óta... neki már csak színes kell :D |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Hello Nargile!
Ezek szerint lathattuk egymast. Tamogatom az ugyet, barmeddig kelljen is elmenni. Mindenesetre tenyleg eleg abszurd volt a birono velemenye az elszigeteltseggel (pontosabban: nem-elszigeteltseggel) kapcsolatban. Foleg, ha utananezunk a hivatalos felmereseknek.
Ujjabb adalek: http://origo.hu/itthon/20060109eliteltek.html |
| |  |  |  |



 |  |  | | | | |  |  |  | | | ((Érdekes hogy aki másban bízni tud, ritkábban és kevésbé fél.))
A gondolatot tényleg energia követi? Mert akkor csak ki kell fordítani a kesztyűt (mint általában).
Attól félek hogy félni fogok. De már eleve félek. Akkor nem kell attól féljek hogy félni fogok. stbstb-örvényŐrWénY-stbstb Végülis magamtól félek. De nem lehetek az ellenfelem. Belső egység és nyugalom kell. (mondjuk ez ált. recept)
Mikor félek, hátralépek és megszemlélem azt 'aki fél'. Megnyugtatom. |
| |  |  |  |

|