 | 
Legfrissebb hozzászólások (97741 - 97760)
 |  |  | | | | |  |  |  | | | üdv! egy szokványos problémában kérnék segítséget. egy barátomat beidézték tanúnak, ugyanis az ő legjobb barátját(itt már bonyolódik) bevitték 300 felnivel. mindez egy hosszú nyomozás eredménye volt, nem véletlen ellenőrzés. ennek megfelelően lehallgatták a telefonját régóta, a barátom pedig napi telefonkapcsolatban volt vele: és nem csak virágnyelven beszéltek. szóval: bár tanúként idézték be, kérhetnek-e vizelettesztet tőle? ugye nem kell semmi magára terhelőt mondania? egyáltalán mondjon valamit? köszönettel. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Mármint anyagbeszerzés VS. iránylevek. Majd legközelebb telenyomom smileyval, hogy lejöjjön.. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Sztem vmi félreértés történhetett... Konkrétan az "anyag" szónál lehetett a gond :) Ha igen, akkor olvass már vissza drága Sevil. Ne kettőt. Többet. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Ööö, valójában tréfálni igyekeztem összeütött anyag-beszerzés irányelvek témában.. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Jó jó de az már este volt olyan 6 körül, míg a kalapokat olyan de 10 körül ettük. Szóval gyíkká változtatott. De már elúlt. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Köszi a bókot.Úgy értettem,hogy bár ki megkaphatja tőlem ingyen.Hol álmodtad,hogy kereskedni akarok ezzel? |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | a félelmet terjeszteni viszont nagyon csúnya dolgot. másokat félni, parázni tanítani. ilyen az is, amikor valakinek van egy adott parája magával kapcsolatban (meleg, leszbikus, frigid, impotens, stb...) és ezt másokról kezdi terjeszteni) ez is félelem a félelemtől. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Nekem most éjjel volt először olyan álmom, hogy szívtam, és 6ott is, félreértés ne essék, töménytelen álmomban szívtam már spanglit, de most voltam először betépve tőle. Az a legviccesebb, hogy mostanában mivel beteg vagyok, semmi hatása nincs a spának nappal, úgyhogy nem is tolom (oly mértékben- azért belekóstoltam tegnap is, de semmi, tegnap előtt csokis kávé 0,2g -nekem nulla hatás) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Ez egy igazi szívmelengető történet volt Lávalány! :) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | másrészt engem sokszor annak tudata, hogy igazából egy végtelen egésznek egy véges kicsi része vagyok nagyon meg tud nyugtatni. Ha tényleg ilyen instabil (parás?) vagy, vagy csak annak érzed magad, akkor szerintem hanyagolnod kellene mindenféle tudatmódosítót és vmi kevésbé radikálisabb dologra pl. meditációra kellene koncentrálnod (ami persze mindenképp építő jellegű).
A nehéz helyzetek meg mindenkire hatással vannak, csak meg kell tanulni őket kezelni. Persze ez nem megy mindenkinek egyformán, de hát biciklizni sem tanulunk meg egyszerre. Mindenesetre a gyakorlat az, ami a legtöbbet segít és ha szembe nézel a kihívásokkal az maga után vonja a fejlődést.
És ne feletsd el, hogy a bátor nem az, aki nem fél, hanem aki úrrá tud lenni rajta. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | És egy elég általános hiba, amit természetesen én is elkövettem, de már nem lett volna következetes kijavítani, hogy buddhizmusról beszélünk, holott Dharma gyakorlás van, a buddhizmus szó egy olyan találmány ami kétségkívül a lényegét veszi ki belőle, tehát hogy nem bizonyos módszereket használok, hogy leszokjak a relatív gondolkozáshoz való kötöttségeimről, hanem valamiféle mém ami ezt vagy azt mondja.
Ha olyan szintről nézzük, hogy vannak mémek, amik az abszolútról hintenek el dolgokat, de tudjuk, hogy ez nem szavakba önthető, akkor nyilván párhuzamba állíthatóak a vallások és a buddhizmus.
De olyan hogy buddhizmus nincs is Dharma gyakorlás != buddhizmus (bár ez megint csak következetlenségeket okot az eddigi szövegeimben). Ha pedig más módszerekkel kevered a Dharmát, nem fogsz eredményeket elérni. Bölcselkedni persze lehet, de ez meg felesleges, nem jutunk vele kettőről az egyre. Ezt a sok szöveget is csak azért írtam, mert szerintem veszélyes azt terjeszteni, hogy ezek a mémek felcserélhetőek és keverhetően lennének. Tehát ha valaki elolvassa az irásodat olyan következtetésre juthat, hogy tökmindegy melyiket választja - ez izlés dolga - holott egymásnak ellentmondó dolgokat állítanak.
A Dharma nemértésed egyik biztos jele, hogy nálad egyáltalán felmerül a teremtés ezzel kapcsolatban. Ajánlom figyelmedbe a Brahmajala szútrát (A Nézetek Mindent Felőlelő Hálója Szútra), ebben a Buddha a mémek kialakulásának csoportosítása szerint megcáfolja az összes olyan filozófiai iskolát, melyek NEM egyeztethetőek össsze a Dharmával, és amelyek emiatt nem is vezetnek el a megvilágosodásig. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Az biztos, hogy sokat tud segíteni, ha az ember elgondolkodik azon, hogy mekkora jelentősége van a dolgoknak a világban, egyrészt segít egy "valódi" értékrendet megteremteni |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | A filozófiai rendszerek hármas csoportosításához (nemlét, lét és egyik sem) még annyit tennék hozzá, remélem érthető példa lesz, hogy egy nihilista ha ránéz egy almára, azt gondolja, hogy kb mintegy füstből éppen ilyesmi állt össze, de semmit nem tud róla elmondani, ez az egész véletlenszerű kavargás. Egy buddhista mondjuk átlátszónak látná, mint egy hologramm, amit ő vetít ki, míg egy eternalista egy tömör szilárd almát látna, ami tényleg ott van. Nem túl szerencsés, de remélem mégis érthető.
Egyenlőségjelet tenni a közé, hogy valaki szeretné, hogy a legfelsőbb erő megbocsásson neki, hogy végre MEGINT a tiszta tökéletes valóságot tapasztalja, és a közé, hogy megértettem, hogy a világ egy félreértés szerintem nem a mély megértés jele.
Az álmokban tapasztalt dolgokat például ki teremti? A buddhizmusban pl ez nem sokban különbözik a mindennapi élettől. A földet és eget Isten teremtette, míg az álomföldemet én? Vagy az én isteni részem? Egyáltalán az egyik valósabb?
Ha például úgy képzeljük el a tapasztalt relatív világot, mintha egy síkban lenne, és ha e főlé emelkedünk, ráláthatunk az egészre - hogy minden mindennel összefügg, hogy mind a tárgyak mind az én nem LÉTEZŐK, csak viszonyok, csak ebben a síkban értelmezhetők, akkor fenntarthatatlanná válnak azok az elméletek, miszerint engem valaki teremtett. Pusztán azért tűnök, mert ebben a síkban látok, és eddik MINDÍG ebben a síkban láttam. Alapvető ellentmondás, amit még mindíg nem oldottál fel Xerfield, hogy Isten már megteretmett bennünket, és tök jó is volt minden, de elbarmoltuk, és most ítt szívunk. Ez nem egyenlő azzal amit a buddhisták mondanak, hogy ha lett volna már egy megelőző jó állapot, abból nem eshettünk volna ki- kezdetnélküli idők óta énként tapasztaljuk a dolgokat - máshogy nem is lehetne, és az ok-okozattal kerülne ellentmondásba. Ráadásul ha tényleg Isten teremtett volna, akkor a Jósága erősen megkérdőjelezhető lenne, hiszen nem TUDÁST, hanem illúziókat kaptunk, és folyamatosan szenvedést tapasztalunk (ez ha valakit érdekel bővebben kifejthető - nincs elletmondásban azzal hogy most éppen jól érezzük magunkat - a szenvedés fajtáinak definíciója nélkül nem érthető), ráadásul mire ez a kegyelméből elmúlik, semmi tőbben nem fogunk kapni, mint ami mindig is állandó, az abszolútat. Nem érthetjük meg MAJD AZÁLTAL az abszolútat, hogy Isten egy pár körre életre kényszerített minket bűnösöket, hiszen ezen nincs mit megérteni, egyszerűen a relatív gondolkozásról kell leszokni (ami pedig pont azért nehéz, mert eddig CSAK ezt csináltuk - mindig volt egy csináló egy én). Ha pedig eredendően nem voltunk rászokva akkor minek kezdtük el mégis? Ennek így semmi értelme.
Dharma != teista vallások. Ide egyenlőségjelet tenni gondatlanságból elkövetett mémfunkciópusztítás. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Annyi infot kaptam, hogy most mérlegelek ki mit ajánl és mit mond:)) meg elhuzok legparásabb vizsgámra aztán ha túlélem és hazajutok majd lehet kérdezek mindkettőtök javaslataival kapcs. Addig is köszönöm mindkettőtöknek, és a THC legyen Veletek:) |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | csáócsáó.ha találsz vmilyen zsályafajt kiszárítod elszívod és ha valami van akkor megtaláltad amit kerestél.:)Viccet félretéve ismereteim szerint ez az egyetlen zsálya faj a 450 közül amelyiknek nincs semmilyen illatanyaga a többivel ellentétben ez az egyik legnagyobbra növő faj 1,50-1,70. Mexikóban őshonos, jellegzetesen szögletes szár.Kb ennyi.valaki a macskamentárol hallott már valamit? |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Először is kijavítanám egy előző hozzászólásomat, mert túl hirtelen írtam, szóval nem tartom kegyelminek a mahájána buddhizmust, mert végiggondolva a kegyelem szónak azt a jelentését láttam meg, hogy Isten MÉGIS megengedi hogy csatlakozzunk hozzá a menyben, tehát alapvetően a törvényeit szegtük - megmondta, hogy megbüntet, de mivel jóságos, mégis megkegyelmez. Na ilyen egyáltalán nem szerepel a buddhizmus semelyik ágán. Amivel egyetértettem, hogy lehet külső segítséget használni - sőt ez inkább célravezető, ez a Buddhák és Bodhiszattvák együttérzéséből fakad, nem a kegyelmükből.
A másik amelyikben egy cseppet sem közeledtek az álláspontjaink, hogy mivel az ÉN léte illuzórikus, ezért Isten legfeljebb a NEMTUDÁST, a ZAVARODOTTSÁGOT teremthette, semmiképp nem az ént. Az a magyarázat, pedig, hogy volt egy optimális állapot, majd egy kimozdulás ebből, és ha már megtisztultunk, újta elérhetjük ezt, és a világ így mintegy gyakorlópálya a lényeknek, arra jó, hogy majd megértsék az abszolútat, megint csak nem egyezik a buddhista látásmóddal. A Dharma szerinti látásmód ugyanis semmi hasznára nincs annak, aki nem gyakorol. Ha valaki azt mondja, hogy - igen, a világ illúzió, OK, most már tudom, az legfeljebb még hülyébb lett. A buddhizmus nem próbálja odaadni a lényeknek az abszolútat, hanem módszer, mely alkalmazva leszoktat a relatívban való gondolkodás/cselekvés stb. -ről.
Ami miatt vitatkozunk, csak hogy ezt ne veszítsük szem elől, hogy a Dharma = e más vallásokkal. A Dharma egy olyan mémrendszer, amely gyakorolva eltünteti az összes többi mémrendszert, és saját magát is. Ha valaki ezt összekeveri más mémekkel, akkor ez a funkciója elveszik, kvázi semmit sem ér. Mivel úgy gondolom, hogy ez felmérhetetlenül hasznos, olyan kijelentéseket nem tudok szó nélkül hagyni amelyek ezt a képességét kiölik belőle. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | Nihil:
Voltak korszakaim, mikor ez a szorongás bizonyos dolgokra orientálódott. Mindig másra. Elsőként kóros pánikbeteg voltam (úgy 9 éves koromban), a rohamokat a sötétség és az egyedüllét hozta elő. Ahogy mondtad, egy idő után már nevetséges volt számomra, hogy a semmitől parázom, elkezdtek más dolgok foglalkoztatni és rájöttem, hogy ilyenekkel felesleges terhelnem az idegrendszerem. Utána a hipohondria következett. Állandó szugesztiós félelem különböző betegségektől. Aztán nagy nehezen ez is elmúlt, de ezt mindig egy teljes világnézet- és hozzáállás változás idézte elő. Rájöttem (pontosabban bemagyaráztam magamnak), hogy az életem nem ér annyit, hogy parázzak attól, hogy valami bajom lesz, és már nem is féltem semmitől. A szorongások mára már csak bizonyos szerek használatakor és megfelelési kényszer hatására jönnek elő, de ha belegondolsz, hogy az életben mikor fordul elő, hogy meg akarsz felelni valaki előtt, akkor rájössz, hogy nagyon fontos helyzetekben tud ám lebénítani a pánik! Köszönöm a reakciót, ilyesmire gondoltam.
Deadness:
Nagyon érdekes volt, amit írtál, hogy a félelmet új aspektusból szemléled, és ezáltal új tartalmat nyer. Lehet, hogy a félelem nem is minden esetben "rossz" érzés. Ritkán ugyan, de előfordult rémálmaimban, hogy annyira uralkodott a para, hogy már-már élveztem magát az érzést, és ez volt, ami felspanolt. Ex alatt nekem is voltak paráim, de ezt nem a szer hozta elő, hanem a józan eszem: félelem a túladagolástól, vagy attól, hogy esetleg valami anyagra veszélyes reakcióim lehetnek. Keránál viszont eszméletlen durva pánikjaim voltak már, ezért is hagytam abba. Viszont egy valamire még kíváncsi volnék, de ilyen élmények után nemigen merem kipróbálni.
meta:
érdekes ez a flash, nemigen tudom hova tenni, de tanulságos, meg kell hagyni. azért köszönöm ezt is.
peace |
| |  |  |  |

 |  |  | | | | |  |  |  | | | | Szó se volt itt kereskedésről. |
| |  |  |  |



|