DAATH

Az igazság Istenhez hasonlatos, nem jelenik meg közvetlenül, csak nyilvánulásaiból lehet kitalálni.

Johann Wolfgang Goethe

 
KöszöntőGyarapodásAnyagokKönyvtárFórumKeresésKapcsolatok


[20250114] Aláírásgyűjtés: Európai Polgári Kezdeményezés a pszichedelikus terápiákért
[20250114] Média: Megnyílt a Daath hivatalos publikus Facebook-oldala
[20250111] Fejlesztés: Daath Keresés megjavítva
Felmérés: MOKE országos orvosi kannabisz felmérés
Könyv: Ayahuasca – A Lélek Indája


Legfrissebb hozzászólások (70886 - 70905)

 
 
>>> Hajnalka <<<
Én+te+ö=gén2007. szeptember 18. 22:16
 
 
dj30:
http://image2.myvip.com/users/0055/00557908/478043/d84563ed7291dba974b1a302fcdf079
047730703.jpg

Tudja valaki h ez milyen molekula ?"

Tudja. LSD.
 

 
 
>>> Apokaliptika <<<
Hopax2007. szeptember 18. 21:32
 
 
Bard, röviden annyit próbáltam, hogy élő mémként-masszaként a mindenféle világvége-hangulat, jóslat, állapot a mindennapi tudatállapotunkat nagyban befolyásolja (ettől a sok borús jövőkép), és ha ezt az érzetet próbálom kizárni, majd úgy érzem, hogy sikerül, akkor egy nem emberekkel kapcsolatos, "idegen" apokaliptika rezzenés fog el. (Nem alien értelemben, hanem nem a földi állapotok miatti, kozmikusabb)
 

 
 
>>> Természetvédelem <<<
nyuszika_a_fűben2007. szeptember 18. 21:10
 
 
Van olyan hogy dekonstruktív városi hálózat-tervezés. Ennek egyik oldala, hogy ha nincsenek szigorúan vett szabályrendszerek, akkor magától - az egymásra való SZÜKSÉGSZERŰ odafigyelés miatt - kialakul egy furcsa, de működő közlekedési rendszer.

Erre egy példa, hogy a belvárosban eltűntetik az utakat, de nem tiltják ki az autókat. Ezt úgy kell érteni, hogy a járda és az út között nincs szintkülönbség. Nincs zebra, nincs lámpa satöbbi. Az autósok egy idő után szükségszerűen lassabban közlekednek, rendezetten, mert tudják, hogy bármikor kiugorhat eléjük egy gyalogos, és amúgyis mókás kiülős kávézók között közlekedni. Bizonyos méret feletti autók persze ki vannak tiltva, tehát nagyon fontos lenne a kamionok elterelése.

Ezt nyugaton már kipróbálták, és nagyon érdekes eredmények születtek, pl. a szabályozatlanság miatt csökkentek a koccanásos és gázolásos balesetek a városban, továbbá a gyalogosoknak és bicajosoknak nagyobb tér lett adva a városból.

Nem állítom, hogy itthon működne, de ez is egy módszer.
 

 
 
>>> Természetvédelem <<<
nyuszika_a_fűben2007. szeptember 18. 21:07
 
 
Liet gondolatai szépek, de szerintem naívak. Én a környezetvédelmi részéhez nem értek, de megragadott egy mondat, ez:

"Lassan a politilusok is látni kezdik, hogy mennyi bringás...mennyi szavazat."

Azért ne felejtsük el, hogy bizonyos közös értékek alapján szerveződő koherens csoportokat bár nagyon könnyű megnyerni és lekenyerezni pár lépéssel, és szavazatot csinálni belőlük, de mint minden koherens és összetartó csoport, úgy ez is szavazatvesztéssel jár. A bringások értékítélete könnyen kikövetkeztethető, nagyon könnyű "kinyalni a seggüket", viszont amilyen könnyű átlátni, hogy mik a preferenciáik, így könnyű azt is látni, hogy mikben térnek el másoktól, illetve miket utasítanak el, és miért. Az elutasításuk eleve adja azokat a csoportokat, melyeket a politikus elveszít, ha a biciklisek oldalára áll.

Ezért a biciklisek érdekképviselete mindvégig rétegpolitika marad, jó esetben is csupán egy kis parlamenti párt fogja őket felkarolni. Egy olyan párt, ami nem fog szavazatvesztésen gondolkodni, mert kifejezetten ilyen koherens csoportokra épít, vagy a pártpolitikájában eleve markánsan van jelen a zöldpolitika, és a függetlenség eszményének a képviselete.

Így ezek után egy olyat vízionálni, hogy majd jól kitiltódnak az autósok a belvárosból, és megnővekszik a rengeteg zöldterület, satöbbi satöbbi (liet leírta, nem ismétlem), szóval ez naívitás, mivel a belváros ilyen mértékű területváltozása minimum többségi véleményre kell támaszkodnia, és minimum közgyűlési megegyezéseket kelljen tartalmaznia. Ez túl nagy beavatkozás ahhoz, hogy egy rétegpárt, vagy kis párt végig tudná vinni. Persze bicikliutak növekedhetnek, lehet egyre több CM is, persze nem hétköznap délután 4-től, mert az már kiverné a biztosítékot...

Az autók kitiltása jópár hétre pedig jellemző gondolata a CM-esek és némely zöldeknek a radikális sóhajai közül, nem tudom komolyan venni.
 

 
 
>>> Természetvédelem <<<
nem2007. szeptember 18. 20:29
 
 
ha javul a cm-esekkel szembeni hozzáállás az engem meglep de örvendetes

"Szívem szerint nem csak két napra lenne lezárva a belváros hanem az év többi napján is csak erősen korlátozott behajtást engedélyeznék. Egy ideig tartana a hiszti aztán megszoknák szépen. Ahol nincs autóforgalom (ezáltal parkoló autók sem), felszabadul az utca 80%-a. Elszaporodnak a gyalogosok, kerékpárosok, virágládák, zöld felületek,kiülős kávézók, kirakatok. "

csodaszép elképzelés. föleg mondjuk ősszel, amikor egy hétig szakad az esö meg télen minusz 20 fokban, amikor ha bringával probálkozol.. szal sztem érthetö ha az emberek kiemelkedö %a nem akar ilyenkor bringázni. válaszként nem fogadom el azt h "tömegközlekedés" mert annak a kapacitása igy is (hogy tömve a város autoval tehát sokan azzal mennek) megközelitöleg sem elegendö csucsforgalomban. nemtom mentél e már (tuti h igen)reggel 7:50kor 4-6os villamossal bme-re. ha a 8adik villamosra felférek, az már jó esetnek számit (a sor vége a metrokijáronál) és miután felszállok ugy utazom hogy a körülöttem lévö (ha pl esös idö van akkor szarrá ázott) 8 ember totál nekem feszül és mire beértek a suliba, reggel 8kor (tehát a napom legelején) már koszosnak, mocskosnak érzem magam. ha az autosokat kizárjuk és ök is tömegközlek-re "kényszerülnének", sztem az megdobná az emberforgalmat még egy 60-70 (de lehet h egyes járatokon 150) %al a bkv-n... hát nemtom..

nem monom h az üzemanyagcella megváltja a világot (meg a H2 sem a fán terem de pl atomerömüvekkel simán meg lehet termelni azt az energiát ami elég ahhoz h a vizet H2vé és O-nná válasszuk szét, amiböl a H2 ugy ahogy van már tölthetö is az autokba).. [atomerömű nem a lehetö legjobb cucc, mert a radioaktiv fűtöelemeket el kell ásni mélyre jópár évre amig kiradioaktivkodják magukat de egyébként elég biztonságos (csernobil pl egyértelmű (tudomásom szerint) h emberi balfaszság miatt volt, amiröl ugye sem az erömű sem a technologia nem tehet)]

 

 
 
>>> EVER GREEN <<<
Cucen$2007. szeptember 18. 20:12
 
 
Bocs hola!

már ment is ;)

Cucen
 

 
 
>>> EVER GREEN <<<
Cucen$2007. szeptember 18. 20:08
 
 
Nem Durban Poison! :-D

tikitaki, ne tedd!! pont ebben a 2 utolsó hétben válik potensé a növény +ebben az időszakban szedi fel a növény a bud-ok tömegének nagy részét! ez komoly (előtte gyenge +semmi súlya -> kárba veszik az egész munkád)

üdv, Cucen
 

 
 
>>> EVER GREEN <<<
hola2007. szeptember 18. 20:07
 
 
nekem nem is küldtéé képet? :( modtam h küldj. lécci nyomasd ide is thc09@citromail.hu
 

 
 
>>> EVER GREEN <<<
tikitaki2007. szeptember 18. 19:59
 
 
Hali!

Milyen negatívumokat rejt magában, ha esetleg legalább két héttel előbb kell szüretelni?
 

 
 
>>> EVER GREEN <<<
Oxbow Lakes2007. szeptember 18. 19:58
 
 
Durban Poison?
 

 
 
>>> Hajnalka <<<
dj302007. szeptember 18. 19:54
 
 
Üdv!

Egy kis idővel és egy Earth Dance 2007 HUNnal korábban már irtam ide..

Ismét vettem magokat (Igen ,sokadik nekifutásra :) )

Kétféle van a korábbiakon kivül:

http://dj30.uw.hu/hajnalka3-e.jpg
http://dj30.uw.hu/hajnalka3-h.jpg

Mindekettő "égszinkék" a cimke tanulsága szerint..
A Garafarmosat az OBI ban vettem (Égen - Földön csak ez az egy volt , a többi mind a jólismert purpurea :S)

Vélemény h melyik "hasznos" ?

Voltam ma a tescoban, de épp átrendezték a kertészeti részt..
DeepTrip tanácsára megnézem holnap ott az Ever Greent hátha..

Pici off topic #1:
EarthDance -en volt valaki innen DeepTrippen , és rajtam kivül ?

#2:http://image2.myvip.com/users/0055/00557908/478043/d84563ed7291dba974b1a302fcdf079
047730703.jpg

Tudja valaki h ez milyen molekula ?
(alkaloid az 100% (Van benne nitrogén))

dj30
 

 
 
>>> EVER GREEN <<<
Cucen$2007. szeptember 18. 19:50
 
 
Köszönöm a köszöntést 'tabi!

I really appreciate it :)

Kimentek a mail-ek az érdeklődőknek (machine, Oxbow Lakes, teletabi, ReaLP, Airborn), de ma nem az Early Queen-t küldtem, hanem egy "közismert" fajtáról készült képeimet, feladványként ;)

Szóval ki mit lát a képen?

Annyit segítek, hogy április végén ültettem klónról, valószínű azért lett ilyen korán kész.

Airborn! Yo a neved! ha jól emléxem az Airbone "féle" G13 az eredeti G13 (a kormány project-ből)!?

peace

Cucen
 

 
 
>>> EVER GREEN <<<
Csokker2007. szeptember 18. 19:26
 
 
Rettenetes időjárást mondanak a hétre, az outdooros kollégáknak javaslom, nézzenek utána mi a helyzet a környékükön. Én speciel húzom is a fóliasátrat, hogy valami védelem legyen(jégeső óriási zivatar...), igazi gyantaleverős időszak jön...
 

 
 
>>> EVER GREEN <<<
Airborn2007. szeptember 18. 19:10
 
 
engem is érdekelnek a képek
http://www.kepfeltoltes.hu
 

 
 
>>> Apokaliptika <<<
Nargile2007. szeptember 18. 19:04
 
 
Ez igaz. Már régen szerettem volna elolvasni egy olyan könyvet, ami a sci-fi történetéről szól. Szerintem nagyon sokat el tud mondani egy civilizációról/korszakról, hogy miként gondolkodott a jövőjéről. Sőt, a science -fiction szerintem sokkal többet mond a jelenről, mint a jövőről. Érdekes, hogy a 90-es évek eleje óta viszonylag kevés olyan sci-fi jelent meg, ami a tudományos-technikai fejlődés pozitív vagy legalábbis izgalmas oldalát mutatta volna, míg korábban ez volt a fő trend.

Emlékszem valami régi újságban (Robur?) a 80-es években olvastam egy szovjet sci-fi novellát, amiben az űrhajósok a jövőben egy bolygón egy űrszondát találnak, amire az van ráírva, hogy CCCP. Tanakodnak, hogy mi lehet az, aztán rájönnek, hogy a régi Szovjetunió rövidítése - ami akkor már nem létezik, mert átvette a helyét a Kommunista Világköztársaság vagy mi :D
 

 
 
>>> Daath bölcsességgenerátor <<<
metametta2007. szeptember 18. 18:53
 
 
(nargi, megint rengeteg remek tudásnyitány. dejó! deköszi.
habár csak jegyzet magamnak nem esszé. :)

van olyan, hogy transzcendens realizmus? :D

amikor nem csupán tragikus fuldoklásként éled meg a sok feléd nyúló csáp között az egységélményt
- a csápokon talán rengeteg információ ( mint gördülékeny angyalkönny ) özönlik minden irányba - :
ha képes vagy nem megpróbálni elfojtani a ráció kétes tudat-uralmát,
de ugyanakkor nem is fordulsz a lényegi történésekhez mentőövért.

schleiermacher a művei első számú célközönségeként a művelt embereket jelölte meg, mert talán az ő életük van a legtávolabb a vallásos léttől.

nietzche fuldoklott a rengeteg őt érő, beléáramló csoda-információ átadási, feldolgozási kényszerében.

miért ennyi a német a filosz bugyraiban?
mi van a német nyelvben, ami a tudatot a transzcendencia keresésére irányítja?
miért a németek élesztették föl az árja-kultuszt - mármint így, a nevesítve is?

a buddha anyja is egy fehér elefánttól esett teherbe, aki az orrmányát az oldalán vezette testébe.
vajon akkoriban még képesek voltunk látni is a huzalokat, ha azok megjelentek? bárha szemeink már homályosultan földi attribútumokat kerestek kapaszkodóként. vajon a tisztánlátás igazi mesterei tényleg az alaktalan isteneket imádó őskultúrák egyedei lehettek?hogyan lehet felhasználni a jelenleg adott kiváltságot: a netet és a digitális tudatot ennek modellszerű ujjáélesztésére? tényleg lehetséges, hogy az emberiség boldogságban nyargaljon tovább az univerzumba?)
 

 
 
>>> Calea Zacatechichi <<<
Ayahuasca2007. szeptember 18. 17:52
 
 
Nem is írtam, hogy -20C kell hozzá :)
Úgy gondolom elég ha tartósan "hideg" az az hüvösebb klima éri a magokat.
Na más okosságot nem tudok hozzá fűzni, tessék kipróbálni, majd tavasszal az eredményekről beszámolni.
Hamarosan itt is lesz a tél :)
 

 
 
>>> Természetvédelem <<<
Liet2007. szeptember 18. 17:41
 
 
nem:
"legtöbb ember szemében negativ fényt kap emiatt tehát több negativ végeredmény lesz mint pozitiv"

Az első CM során sok volt az autósok ellenérzése. Szervező voltam akkor is, ingerült embert kellett terelgetni aztán fokozatosan kevesebbet. Ahogy újra és újra eljött a CM csillapodni éreztem ezt a szokatlan, új helyzet s az általa érzett kellemetlenség szülte ellenszenvet. A város kezd hozzászokni, hogy két nap a bringások okoznak dugót az autósoknak s nem azok saját maguknak, mint teszik az év többi napján ;).[ Ugyanekkor érdemes megfigyelni az úttest egységnyi keresztmetszetén mennyivel több ember halad át bringával mint az év többi napján az autóban araszolva. ] Bemondja a TV, rádió, hogy CM lesz. Lehet róla tudni s lehet készülni.Aki meg kurvaanyázik, az kurvaanyázik szegény az év többi napján is (huhh mekkora negatív végeredmény gyűlik így az év során! - mi ellen is?).
Mióta van Cm egyre többen s többen vonulnak. A hét többi napján is több bringást látni (pl: az egyetemen). Lassan a politilusok is látni kezdik, hogy mennyi bringás...mennyi szavazat.
S lassan érezhető is a kerékpárosokra is figyelmet fordító városvezetési gyakorlat halvány szele. Pl: hétvégi kerékpársáv a Margit-hídon.

Az autós forgalom lassítása/leállítása (ízelítőül a CM során) egyébként a leghatékonyabb módja a forgalomcsillapításnak ezen keresztül pedig a városi környezet élhetőbbé tételének. Szívem szerint nem csak két napra lenne lezárva a belváros hanem az év többi napján is csak erősen korlátozott behajtást engedélyeznék. Egy ideig tartana a hiszti aztán megszoknák szépen. Ahol nincs autóforgalom (ezáltal parkoló autók sem), felszabadul az utca 80%-a. Elszaporodnak a gyalogosok, kerékpárosok, virágládák, zöld felületek,kiülős kávézók, kirakatok.
A túlburjánzó autóforgalomnak csak egyik káros következménye a levegőszennyezés. A város továbbembertelenítése, térrablás, túlcentralizált fenntarthatatlan városfejlesztés, energiapazarlás... szintén. Ezért ha minden autó áttérne hidrogénhajtásra még mindig nem lehetne elférni a járdán a parkoló autóktól, s lassan az utakon se lehet majd közlekedni (autóval) ha nem csökkentjük városra nehezedő forgalo terhét.

A hidrogénhajtás meg az üzemanyagcella nagyon szép dolog. De már-már ostobaságnak nevezhető rövidlátó zöldre festett technokrata hozzáállás az, ha csak és kizárólag egy újabb technológiai bravúrtól várjuk a megoldást.

Pl: Az utóbbi évtizedekben nagyon szépen fejlesztik az egyre üzemanyagtakarékosabb autókat. Egyre kevesebb a károsanyag kibocsátásuk is. De összességében nem csökkent a benzinfogyasztás sem a közlekedés légszennyezése mert a járművek száma gyorsabban növekszik.

Hol termeled meg a hidrogént? Vagy a villanyt? Bármiféle energia termelésnek (felszabadításnak) van környezetterhelése. Azt a sok hidrogénes autót meg kell tervezni, le is kell gyártani, reklámozni is kell. Mind nagyon energiaigényes, mind környezetkárosító. Az igazán környíezettudatos hozzáálás az, ha meg sem termeljük az energiát, elő sem állítjuk az adott terméket. Illetve csak akkor ha nagy szükség van rá.


Szükség van a technológia fejlesztésére. Szükséges, hogy csökkentsük az egységnyi energiafelhasználásra jutó szennyezés mértékét. De a gazdaság által okozott környezetterhelés másik tényezője az összes energiafelhasználás maga. Környezetvédelemről beszélni érdemben nem lehet fogyasztáscsökkentés nélkül.

Üdv

L
 

 
 
>>> Hajnalka <<<
TheRottweiler2007. szeptember 18. 17:10
 
 
airborn: főleg tachycardia és emelkedett vérnyomás.
 

 
 
>>> Apokaliptika <<<
Bard2007. szeptember 18. 16:35
 
 
Mondjuk én a Star Treket annyira nem ismerem, de az ötlet kidolgozása közben tényleg általános space opera klisék lebegtek a szemem előtt... :-) Egyébként meg a negatív víziók szerintem sokkal inkább a jelenkor kivetülései. A cyberpunk irodalomra szokták is mondani, hogy az már nem is sci-fi, mert "valójában" a jelenről szól.
 

Korábbi 10 20 50 100 hozzászólás (összesen: 133698)


Ecstasy tabletta adatbázis

Pszichonauták

DÁT2 Psy Help

RIASZTÁSOK

DAATH - A Magyar Pszichedelikus Közösség Honlapja

Alapítás éve: 2001 | Alapító: Minstrel | Dizájn: Dose | Kód: Minstrel
Rendszer: Cellux | Szerkesztő: Gén

 

A Daath hivatalos publikus Facebook-oldala
A személyi adatok védelmének érdekében a DAATH óvatosságra int a Facebook-csoportban saját névvel megosztott, mások számára is látható információiddal kapcsolatban!