 | 
Legfrissebb hozzászólások (70876 - 70895)
 |  |  | | | |  |  |  | | Entheogen, most olvastam csak a levelet, nem figyeltem hogy potoltad e a hiányosságomat így az elmúlt 3 héten.ezért most megteszem.:
MDA(3,4-methylendioxi-amfetamin):
Egyébnevei: Lovedrug.
Története:
Már 1910-ben szintetizálták, de hallucinogén hatása csak 1957-ben vált ismerté, amikor Gordon Alles, egy amerikai orvos saját magán végzett kísérleteket. Az anyag népszerűsége - főleg a hippik körében - gyorsan nőtt. Bár legális használatát 1970-ben betiltották, a 90-es évek eleje óta újra terjedőben van.
Hatásai:
Kis mennyiségben (100-150 mg) emelkedett közérzetet, nyugodt, szeretetteljes hangulatot, nagyobb adagokban hallucinációkat okoz. Az idő- és térérzékelés, a gondolkodás nem szenved zavart. Hatása 1-2 órával a beszedés után jelentkezik, és 8-10 óra hosszan tart, 3-4-szer olyan erős, mint a meszkalin esetén. Az MDA hatása rövidebb az MDMA hatásánál. Pszichedelikus hatással is bír.
Mellékhatása:
Az MDMA-hoz hasonlóak,gyengébb változatban. /Fordította: Romulus/ |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Itt most néhány hozzászólás átfedésbe került a halálos topiccal. Szerintem gyűjtőpont van amúgy Nargile, illetve nézőpont kérdése, hogy vajon a kis parányi fizikai létélményünknek odasakkoza -e a nagyobb parányi csáp, hogy átéljük. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | "hogyan lehet felhasználni a jelenleg adott kiváltságot: a netet és a digitális tudatot ennek modellszerű ujjáélesztésére?"
Ezzel kapcsolatban egy érdekes cikk egy katolikus teológusról, aki sokak szerint megálmodta a cyberteret:
http://theoblogical.org/dlature/united/ph2paper/noosph.html
"tényleg lehetséges, hogy az emberiség boldogságban nyargaljon tovább az univerzumba?"
Louis Claude de Saint-Martin így ír:
"A legtöbb embernek az élet csupán két napból áll: az elsőben mindenben hisznek, a másodikban semmiben. Más embereknek az élet szintén két napból áll, de az különbözteti meg őket a hétköznapi emberektől, hogy az elsőben csak illúziókban hisznek, ami semmi, a második napon pedig mindenben, mivel hisznek az igazságban, ami minden."
Kérdés, hogy az emberiség mint egész vajon melyik kategóriába esik. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Hello Verzamelmister!
Nem Jack Herer.
üdv |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Sziasztok!
Szerintem Jack Herer a legjobb.Nem mert a legdrágább hanem mert sokféle cucc is egyben.A lényeg benne az,hogy ezt egy ürge egy életen át tökéletesítgette.(mármint aki keresztezte egyébként rólla nevezték el)Bár mondom megoszlanak a vélemények...
http://www.sensiseeds.com/jackherer/1p2310.html Egyébként nemrég találtam rá erre az oldalra.
Üdv mindenkinek Verzamelmister |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | na igen. veszélyes dolog veszélyes dolgokat létrehozni. a sztori tudomásom szerint annyi - röviden - h szoltak a nagyon nagy arcok az erömű üzemvezetöjének hogy kéne egy kis delej a nagy szovjet ünnep miatt. majd miután az mondta, hogy para ennyire felcsavarni a tekerőt, azok megint mondták h "nembaj kell a delej" .. és bumm. szóval politikai érdekek, az ismert veszélyességi határ szándékos túllépése. az ilyen eset ellen az egyetlen mód ha nincsenek veszélyes eszközök. de szerintem van már annyi veszélyes (nukleáris meg egyéb) fegyver a világon hogy ha valakinek elborul az agya, úgyis mindegy lesz. atomerömű nem oszt nem szoroz. persze kitudja |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | 2 új kép megtekinthető a többi mellett.
Kíváncsi leszek eltalálja-e (valaha) valaki!? |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Erebos,igen csakis az etnobotanika keretein belül.De azt hittem hogy ez magától értetődik.Bár azért szerintem sincs aki odaadna egy ilyet bármi szirszarért.Az Erythroxylum novogranatense az majdnem ugyanolyan mint az Erythroxylum coca csak kis eltéréssel.Mondjuk esetleg az is jó lenne.Nekem mindenesetre az a véleményem hogy a Coca-cola az igazi,és abból lenne igazán jó szerezni.Amúgy szétnéztem én is a gugliban és nem találtam ilyen oldalt ahol lenne eladó.Airborn,nem tudnád megadni a helyet e-mailben?Előre is köszi. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Tisztában vagyok azzal hogy ez itt nem Peru és nem is Bolívia,de adott körülmények között mindenféle trópusi növény megél,és a lényeg a dologban az,nem?A klimát maximálisan lehet szimulálni.Már évek óta foglalkozom profi-botanikával és rájöttem hogy megoldható lenne.Itt leginkább a legnagyobb problémát a magok beszerzése jelentené!Ha azok megvannak és vannak felszereléseid is hozzá akkor megvalósítható.Ha nem,akkor nem.Mindenesetre én most írok erről utoljára,azért csak beszéljünk róla,de ennek ellenére nem akarok a jardba belefutni.Csak mag kellene,vagy egy hely ahonnan szerezhetnék.Ha bárki tud bármit írjon mail-t! Üdv mindenkinek Verzamelmister |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | "(csernobil pl egyértelmű (tudomásom szerint) h emberi balfaszság miatt volt, amiröl ugye sem az erömű sem a technologia nem tehet)]"
Csak az a ciki, hogy a technikát az ember használja. |
| |  |  |  |


 |  |  | | | |  |  |  | | Bard, röviden annyit próbáltam, hogy élő mémként-masszaként a mindenféle világvége-hangulat, jóslat, állapot a mindennapi tudatállapotunkat nagyban befolyásolja (ettől a sok borús jövőkép), és ha ezt az érzetet próbálom kizárni, majd úgy érzem, hogy sikerül, akkor egy nem emberekkel kapcsolatos, "idegen" apokaliptika rezzenés fog el. (Nem alien értelemben, hanem nem a földi állapotok miatti, kozmikusabb)
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Van olyan hogy dekonstruktív városi hálózat-tervezés. Ennek egyik oldala, hogy ha nincsenek szigorúan vett szabályrendszerek, akkor magától - az egymásra való SZÜKSÉGSZERŰ odafigyelés miatt - kialakul egy furcsa, de működő közlekedési rendszer.
Erre egy példa, hogy a belvárosban eltűntetik az utakat, de nem tiltják ki az autókat. Ezt úgy kell érteni, hogy a járda és az út között nincs szintkülönbség. Nincs zebra, nincs lámpa satöbbi. Az autósok egy idő után szükségszerűen lassabban közlekednek, rendezetten, mert tudják, hogy bármikor kiugorhat eléjük egy gyalogos, és amúgyis mókás kiülős kávézók között közlekedni. Bizonyos méret feletti autók persze ki vannak tiltva, tehát nagyon fontos lenne a kamionok elterelése.
Ezt nyugaton már kipróbálták, és nagyon érdekes eredmények születtek, pl. a szabályozatlanság miatt csökkentek a koccanásos és gázolásos balesetek a városban, továbbá a gyalogosoknak és bicajosoknak nagyobb tér lett adva a városból.
Nem állítom, hogy itthon működne, de ez is egy módszer. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Liet gondolatai szépek, de szerintem naívak. Én a környezetvédelmi részéhez nem értek, de megragadott egy mondat, ez:
"Lassan a politilusok is látni kezdik, hogy mennyi bringás...mennyi szavazat."
Azért ne felejtsük el, hogy bizonyos közös értékek alapján szerveződő koherens csoportokat bár nagyon könnyű megnyerni és lekenyerezni pár lépéssel, és szavazatot csinálni belőlük, de mint minden koherens és összetartó csoport, úgy ez is szavazatvesztéssel jár. A bringások értékítélete könnyen kikövetkeztethető, nagyon könnyű "kinyalni a seggüket", viszont amilyen könnyű átlátni, hogy mik a preferenciáik, így könnyű azt is látni, hogy mikben térnek el másoktól, illetve miket utasítanak el, és miért. Az elutasításuk eleve adja azokat a csoportokat, melyeket a politikus elveszít, ha a biciklisek oldalára áll.
Ezért a biciklisek érdekképviselete mindvégig rétegpolitika marad, jó esetben is csupán egy kis parlamenti párt fogja őket felkarolni. Egy olyan párt, ami nem fog szavazatvesztésen gondolkodni, mert kifejezetten ilyen koherens csoportokra épít, vagy a pártpolitikájában eleve markánsan van jelen a zöldpolitika, és a függetlenség eszményének a képviselete.
Így ezek után egy olyat vízionálni, hogy majd jól kitiltódnak az autósok a belvárosból, és megnővekszik a rengeteg zöldterület, satöbbi satöbbi (liet leírta, nem ismétlem), szóval ez naívitás, mivel a belváros ilyen mértékű területváltozása minimum többségi véleményre kell támaszkodnia, és minimum közgyűlési megegyezéseket kelljen tartalmaznia. Ez túl nagy beavatkozás ahhoz, hogy egy rétegpárt, vagy kis párt végig tudná vinni. Persze bicikliutak növekedhetnek, lehet egyre több CM is, persze nem hétköznap délután 4-től, mert az már kiverné a biztosítékot...
Az autók kitiltása jópár hétre pedig jellemző gondolata a CM-esek és némely zöldeknek a radikális sóhajai közül, nem tudom komolyan venni. |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | ha javul a cm-esekkel szembeni hozzáállás az engem meglep de örvendetes
"Szívem szerint nem csak két napra lenne lezárva a belváros hanem az év többi napján is csak erősen korlátozott behajtást engedélyeznék. Egy ideig tartana a hiszti aztán megszoknák szépen. Ahol nincs autóforgalom (ezáltal parkoló autók sem), felszabadul az utca 80%-a. Elszaporodnak a gyalogosok, kerékpárosok, virágládák, zöld felületek,kiülős kávézók, kirakatok. "
csodaszép elképzelés. föleg mondjuk ősszel, amikor egy hétig szakad az esö meg télen minusz 20 fokban, amikor ha bringával probálkozol.. szal sztem érthetö ha az emberek kiemelkedö %a nem akar ilyenkor bringázni. válaszként nem fogadom el azt h "tömegközlekedés" mert annak a kapacitása igy is (hogy tömve a város autoval tehát sokan azzal mennek) megközelitöleg sem elegendö csucsforgalomban. nemtom mentél e már (tuti h igen)reggel 7:50kor 4-6os villamossal bme-re. ha a 8adik villamosra felférek, az már jó esetnek számit (a sor vége a metrokijáronál) és miután felszállok ugy utazom hogy a körülöttem lévö (ha pl esös idö van akkor szarrá ázott) 8 ember totál nekem feszül és mire beértek a suliba, reggel 8kor (tehát a napom legelején) már koszosnak, mocskosnak érzem magam. ha az autosokat kizárjuk és ök is tömegközlek-re "kényszerülnének", sztem az megdobná az emberforgalmat még egy 60-70 (de lehet h egyes járatokon 150) %al a bkv-n... hát nemtom..
nem monom h az üzemanyagcella megváltja a világot (meg a H2 sem a fán terem de pl atomerömüvekkel simán meg lehet termelni azt az energiát ami elég ahhoz h a vizet H2vé és O-nná válasszuk szét, amiböl a H2 ugy ahogy van már tölthetö is az autokba).. [atomerömű nem a lehetö legjobb cucc, mert a radioaktiv fűtöelemeket el kell ásni mélyre jópár évre amig kiradioaktivkodják magukat de egyébként elég biztonságos (csernobil pl egyértelmű (tudomásom szerint) h emberi balfaszság miatt volt, amiröl ugye sem az erömű sem a technologia nem tehet)]
|
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Bocs hola!
már ment is ;)
Cucen |
| |  |  |  |

 |  |  | | | |  |  |  | | Nem Durban Poison! :-D
tikitaki, ne tedd!! pont ebben a 2 utolsó hétben válik potensé a növény +ebben az időszakban szedi fel a növény a bud-ok tömegének nagy részét! ez komoly (előtte gyenge +semmi súlya -> kárba veszik az egész munkád)
üdv, Cucen |
| |  |  |  |


 |  |  | | | |  |  |  | | Hali!
Milyen negatívumokat rejt magában, ha esetleg legalább két héttel előbb kell szüretelni? |
| |  |  |  |


|